Kas uus L322 või jätkata vana P38 ga
Postitatud: R Sept 04, 2020 21:09
Tere,
Olen siin dilemma ees. Juba 5 aastat on sõidetud (peamiselt talvel, suvel sõidan Rover 75 ga) Range Rover P 38 ga ( Diisel, manuaal). Selle ajaga on minukäes odokale u 45 tuhat km juurde tulnud. Läbisõit hetke 415 tuhat (usun, et see on õige ka). Selle ajaga on igal aastal umbes 1000 Eur kulunud remondi hoolduse peale. Aastate jooksul on remonditud kütusepumpa (plunserid vahetatud, muidu ei läinud enam soojana käima, nüüd läheb poolest pöördest), vahetatud on starter, kardaani ristid, plokikaas, jahutus radiaator, sidur, piduritorud, õhkvedrustuse kopmressor ja padjad kindlasti veel veel nipet näpet, kõik ei meenu.Kere on korras ja välimus hea (mõned kriipsud kraapsud ja paar väikest mõlgikest on). Olen üldiselt temaga rahul olnud. Mõni lollakas tüüpviga on (immoga seotud, läheb aegajalt engine disable blokeering peale ja siis ei saa mõnda aega käivitada). Teele pole kunagi jätnud ja minu meelst on veermik väga tugev, lihtsaehitusega ja vastupidav.
Kuid olen viimasel ajal hakanud vaatama järgmist mudelit L322. Hinnaga u 5 - 6 tuhat. Kindlasti ikka see BMW diisel mooriga.
Uurin kuidas on lood selle mudeli vatsupidavusega ja remondi hooldushindadega. Kas jääks aastased arved samase suurusjärku või tuleb hakata rohkem rahakotti kergendama? Millele ostes tähelepanu pöörata? Mis oleks tüüpvead?
Kas osta pigem väidetavalt korras kallim isend või kui on mõne kindla veaga, aga näiteks paar tuhat odavam? Lasta remontida aga siis on vähemalt kindalt teada, et see asi on tehtud. Kallima isendi puhul võib siis aga mõne kuu pärast üllatus tulla.
Palju maksavad näiteks uued õhkpadjad, kompressor? P 38 le sain 100 Eur padi.
Eriline offroad´ia pole. Metsas kalal ja seenel käin. Talvel on vaja ka aegajalt 200m lumest lahti lükkamata teed sõita
Kas osta uuem või lasta veel paar-kolm aastat oma vanaga edasi (vähemalt tean, mis ta on, mis on tehtud ja mida on vaja teha).
Vanal P38 oleks on rooliloks kuidagi suureks läinud ja on hakanud esirehvi siseservi sööma.
´´Uue´´ L322 ostul võib olla tuleb kõike neid samu asju kohe, kohe jälle vahetama hakata
Vot selline pikk ja lohisev jutt tuli, aga äkki viitsib keegi pajatada Range Rover L 322 130kw diislist
Head nädalavahetust!
Olen siin dilemma ees. Juba 5 aastat on sõidetud (peamiselt talvel, suvel sõidan Rover 75 ga) Range Rover P 38 ga ( Diisel, manuaal). Selle ajaga on minukäes odokale u 45 tuhat km juurde tulnud. Läbisõit hetke 415 tuhat (usun, et see on õige ka). Selle ajaga on igal aastal umbes 1000 Eur kulunud remondi hoolduse peale. Aastate jooksul on remonditud kütusepumpa (plunserid vahetatud, muidu ei läinud enam soojana käima, nüüd läheb poolest pöördest), vahetatud on starter, kardaani ristid, plokikaas, jahutus radiaator, sidur, piduritorud, õhkvedrustuse kopmressor ja padjad kindlasti veel veel nipet näpet, kõik ei meenu.Kere on korras ja välimus hea (mõned kriipsud kraapsud ja paar väikest mõlgikest on). Olen üldiselt temaga rahul olnud. Mõni lollakas tüüpviga on (immoga seotud, läheb aegajalt engine disable blokeering peale ja siis ei saa mõnda aega käivitada). Teele pole kunagi jätnud ja minu meelst on veermik väga tugev, lihtsaehitusega ja vastupidav.
Kuid olen viimasel ajal hakanud vaatama järgmist mudelit L322. Hinnaga u 5 - 6 tuhat. Kindlasti ikka see BMW diisel mooriga.
Uurin kuidas on lood selle mudeli vatsupidavusega ja remondi hooldushindadega. Kas jääks aastased arved samase suurusjärku või tuleb hakata rohkem rahakotti kergendama? Millele ostes tähelepanu pöörata? Mis oleks tüüpvead?
Kas osta pigem väidetavalt korras kallim isend või kui on mõne kindla veaga, aga näiteks paar tuhat odavam? Lasta remontida aga siis on vähemalt kindalt teada, et see asi on tehtud. Kallima isendi puhul võib siis aga mõne kuu pärast üllatus tulla.
Palju maksavad näiteks uued õhkpadjad, kompressor? P 38 le sain 100 Eur padi.
Eriline offroad´ia pole. Metsas kalal ja seenel käin. Talvel on vaja ka aegajalt 200m lumest lahti lükkamata teed sõita
Kas osta uuem või lasta veel paar-kolm aastat oma vanaga edasi (vähemalt tean, mis ta on, mis on tehtud ja mida on vaja teha).
Vanal P38 oleks on rooliloks kuidagi suureks läinud ja on hakanud esirehvi siseservi sööma.
´´Uue´´ L322 ostul võib olla tuleb kõike neid samu asju kohe, kohe jälle vahetama hakata
Vot selline pikk ja lohisev jutt tuli, aga äkki viitsib keegi pajatada Range Rover L 322 130kw diislist
Head nädalavahetust!