1. leht 2-st

Discoveri 4 3.0 D

Postitatud: N Mär 31, 2022 22:10
Postitas Pensionifondihaldur
Tere ! Kas see auto on tänasel päeval kehv valik ? Kuidas hoiduda sagedasti esinevast mootori kokkujooksmisest ja isenditest,millel on oht kokku jooksmisele ?
Auto iseenesest on pealtnäha tore,Vene testijad ütlesid,et "hingega valiks Jeep Grand -i aga mõistusega Discovery".
Jeebiomanik olen juba olnud (2007 a.mudel). Kohmakas ja ebamugava rooliga. Loksutas koledasti ja ei olnud õige ei maastikul ega maanteel.Land Roverit pole veel õnnestunud proovida.
Tänan !

Re: Discoveri 4 3.0 D

Postitatud: R Apr 01, 2022 13:32
Postitas landy
2,7L ja 3,0L TDV8 mootorid on kahjuks kõik ühe vitsaga löödud. Neist on toodetud küll mitmedi erierinevaid genertasioone (väidetvalat iga uus versioon eelmisest parem), kuid praktikas enne 2015 aasta masinad on kõik vea altid ja mootori riknemist kuidagi efektiivslet ennetada ei saa.
Kuna mootori rikete põhjustajaid on seal hulgim, siis pole kunagi ette teada, milline neist just mure majja toob.
Mingil määral aitab õlivahetuse välba 2x tihendamien ( 10.000km peale)
2015 mudeliaastast alates on veidi vastupidavam mootori versioon kapoti all, kuna moltorisse pandi lukuga saaled.
Bensiinimootoriga isendid on hulga töökindlamad.

Re: Discoveri 4 3.0 D

Postitatud: R Apr 01, 2022 14:12
Postitas Pensionifondihaldur
Tänan !
Ja kas kõik need veapõhjustajad mootoris viivad siis kokku jooksmiseni !? Õlivahetus üle 10000 on kõigi uute autode prbleem.Tehas lubab aga seda ei tohiks järgida. Fiati mootorida Jeepil kästakse ka õlivahetusega hoolas olla,mitte tehase ettekirjutust järgida.

Re: Discoveri 4 3.0 D

Postitatud: L Apr 02, 2022 17:00
Postitas martinsl
A) osta ja sõida. Kui tõesti peaks juhtuma, et väntvõll katki läheb siis taastatud mootor peale või müü katkisena.
B) osta katkise mootoriga auto, pane taastatud mootor peale.
C) osta ja lase ennetavalt alumise osa remont teha.

Re: Discoveri 4 3.0 D

Postitatud: L Apr 02, 2022 19:35
Postitas tom
martinsl kirjutas: L Apr 02, 2022 17:00 A) osta ja sõida. Kui tõesti peaks juhtuma, et väntvõll katki läheb siis taastatud mootor peale või müü katkisena.
B) osta katkise mootoriga auto, pane taastatud mootor peale.
C) osta ja lase ennetavalt alumise osa remont teha.
Kas keegi oskab tänase päeva vääringus öelda variantide a ja c hindasid? Ja kas variant c on midagi, mis on ennast praktikas tõestanud?

Endal nüüd päevakorda tekkinud BE kati haagis ja õudsalt kipitab Disco4 järele. Mobilest vaadates on hinnakäärid “uute tuledega” masinate seas kordades. Võibolla tuleks päeva lõpuks mõistlikum võtta odavama otsa masin ja arvestada mootoritöö remondifondi versus alates 30k+ maksta isendi eest, mis on uuem ja alla 100k sõitnud?

Re: Discoveri 4 3.0 D

Postitatud: L Apr 02, 2022 21:21
Postitas landy
Pensionifondihaldur kirjutas: R Apr 01, 2022 14:12 Tänan !
Ja kas kõik need veapõhjustajad mootoris viivad siis kokku jooksmiseni !? Õlivahetus üle 10000 on kõigi uute autode prbleem.Tehas lubab aga seda ei tohiks järgida. Fiati mootorida Jeepil kästakse ka õlivahetusega hoolas olla,mitte tehase ettekirjutust järgida.
Kõik need erinevad probleemid viiavad lõpuks suurers osas kahe paemise tagajärjenei - kas väntvõlli purunemine või vända saale ringi tõmbamaione. Mõlemal juhul on tafgajärjed fataalsed. Küsimuson vaid seelles milllal e. kui kiiresti või kuidas probleem avaldub.

Re: Discoveri 4 3.0 D

Postitatud: L Apr 02, 2022 21:26
Postitas landy
martinsl kirjutas: L Apr 02, 2022 17:00 A) osta ja sõida. Kui tõesti peaks juhtuma, et väntvõll katki läheb siis taastatud mootor peale või müü katkisena.
B) osta katkise mootoriga auto, pane taastatud mootor peale.
C) osta ja lase ennetavalt alumise osa remont teha.
D3/D4/RRS mudleitel on liaks riksksntsele diislemootorile veelmitmeid asjsu, mis selle sõidukipidami oniku jaosk ebamaugavaks teevad.
1)Meie klimaatilisi tingimusi silmas pidades täiesti idiootse konstruktsiooniga õhkvedrustuse komponetide piknemine
2)Tootmiskulude optimeerimisest toingitud järeljoolduse keerukus ja lõpptrabija karesse keeratud kõrged hoolduskulud
3)Totrad tüüpvead.
3)Ka selle sama õnnetu mootori vahetuse keerukus ja ajamahukus.
4) TDV6 mootori kohta ütlen ostse - sitast ei saa teha saia, heal juhul saab väga tumeda sepiku, aga lõhn on ikka sama.
Oma silmaga näinud autosid, kus ka vaehetatud ja/või remonditud mootor on laili jooksunud ja kogu kulutatud raha on vastu taevast.
Oata parem bensukas ja kuluta potensiaalne mootori remondiraha tanklas kütusele. Saad öösel rahulikult magada ja ei pea muretsema,kas homme tuled koju oma autoga või ühistranspordiga.

Helista mulle - räägin hea meelega pikalt ja põhjalikuls kõigist selle auto headest ja suureopärastest omadustest ( tegelikult on tegu hea autoga) ning ka neist paarit tõrvatilgast, mis selle ilusa kuldkollase meeepoti toksiliseks muudavad.

Re: Discoveri 4 3.0 D

Postitatud: P Apr 03, 2022 07:29
Postitas tom
landy kirjutas: L Apr 02, 2022 21:26
martinsl kirjutas: L Apr 02, 2022 17:00 A) osta ja sõida. Kui tõesti peaks juhtuma, et väntvõll katki läheb siis taastatud mootor peale või müü katkisena.
B) osta katkise mootoriga auto, pane taastatud mootor peale.
C) osta ja lase ennetavalt alumise osa remont teha.
D3/D4/RRS mudleitel on liaks riksksntsele diislemootorile veelmitmeid asjsu, mis selle sõidukipidami oniku jaosk ebamaugavaks teevad.
1)Meie klimaatilisi tingimusi silmas pidades täiesti idiootse konstruktsiooniga õhkvedrustuse komponetide piknemine
2)Tootmiskulude optimeerimisest toingitud järeljoolduse keerukus ja lõpptrabija karesse keeratud kõrged hoolduskulud
3)Totrad tüüpvead.
3)Ka selle sama õnnetu mootori vahetuse keerukus ja ajamahukus.
4) TDV6 mootori kohta ütlen ostse - sitast ei saa teha saia, heal juhul saab väga tumeda sepiku, aga lõhn on ikka sama.
Oma silmaga näinud autosid, kus ka vaehetatud ja/või remonditud mootor on laili jooksunud ja kogu kulutatud raha on vastu taevast.
Oata parem bensukas ja kuluta potensiaalne mootori remondiraha tanklas kütusele. Saad öösel rahulikult magada ja ei pea muretsema,kas homme tuled koju oma autoga või ühistranspordiga.

Helista mulle - räägin hea meelega pikalt ja põhjalikuls kõigist selle auto headest ja suureopärastest omadustest ( tegelikult on tegu hea autoga) ning ka neist paarit tõrvatilgast, mis selle ilusa kuldkollase meeepoti toksiliseks muudavad.
Mis see potentsiaalne remondiraha on tänapäeval? :D

Sellist tüüpi auto bensumootoriga on minu jaoks nagu elektriküttega maja. Enda kodus gaasikatlal oli vahetada küttekeha, mille eest oleks ilmselt saanud terve elamise elektriradikate peale panna (mis on ju võrdlemisi lollikindlad küttekehad) aga ikkagi käsi ei tõuse. Pühapäeva autole ok, aga igapäevaselt a’la linnas 100 liitriga mingi 500km sõita ei tundu ühtegi pidi mõistlik.

Re: Discoveri 4 3.0 D

Postitatud: P Apr 03, 2022 08:10
Postitas martinsl
Üks müügikoht:
https://www.ebay.co.uk/sch/i.html?_from ... e&_sacat=0

Remondi hinda küsi nt Tõukurist või mõnest mootorite remondiga tegelevast kohast. Umbes pakun aga ei usu, et ennestavalt seda palju tehakse. Küll aga teist marki kolmeste dislade puhul rohkem. Saalede kulumine pole ainult LR teema.

Tdv6 mootorit pandi/pannakse ka praegustele LR toodetele peale. Tõsi, et probleeme ikka endiselt esineb aga millisel margil neid 20+tuh välpade juures tänapäeval pole..

Re: Discoveri 4 3.0 D

Postitatud: P Apr 03, 2022 13:55
Postitas landy
tom kirjutas: P Apr 03, 2022 07:29 Mis see potentsiaalne remondiraha on tänapäeval? :D

Sellist tüüpi auto bensumootoriga on minu jaoks nagu elektriküttega maja. Enda kodus gaasikatlal oli vahetada küttekeha, mille eest oleks ilmselt saanud terve elamise elektriradikate peale panna (mis on ju võrdlemisi lollikindlad küttekehad) aga ikkagi käsi ei tõuse. Pühapäeva autole ok, aga igapäevaselt a’la linnas 100 liitriga mingi 500km sõita ei tundu ühtegi pidi mõistlik.
Tänasel päeval ei osakaöelda, kuid 2 aastat tagasi oli kasuatud mootor koos vahetusega sinna 4000..5000 EUR auku,kusjuures mitte keegi ei anna sulle mitte mingit garantiid ,kaua see usu kombo kestab. (Granatii kehtin kuniks tagatuled pasitavad). Selle raha eest saab päris hulga bensiini osta.

Olen elenud nõuka aja lõpul ehitatud gaasikatalga ridaelamu boksis.
TDV6 mootoriga elamine on sama, mis ealdada majas, kus on vana ja ebakindel nõukaaegne gaasikatel. On küll soe ja holdevaba, aga kuangi ei tea, kas üks hetkel võib kelder gaasi täis olla ning suvelsile hetkel pauk käia või ahi kustsub lihtsal ühel -30C ööl ära ja enam ei käivitu.
Rahuliku une saad allles siis, kui korralik Junkersisahi seinal.

Re: Discoveri 4 3.0 D

Postitatud: K Apr 06, 2022 19:53
Postitas tom
landy kirjutas: P Apr 03, 2022 13:55
tom kirjutas: P Apr 03, 2022 07:29 Mis see potentsiaalne remondiraha on tänapäeval? :D

Sellist tüüpi auto bensumootoriga on minu jaoks nagu elektriküttega maja. Enda kodus gaasikatlal oli vahetada küttekeha, mille eest oleks ilmselt saanud terve elamise elektriradikate peale panna (mis on ju võrdlemisi lollikindlad küttekehad) aga ikkagi käsi ei tõuse. Pühapäeva autole ok, aga igapäevaselt a’la linnas 100 liitriga mingi 500km sõita ei tundu ühtegi pidi mõistlik.
Tänasel päeval ei osakaöelda, kuid 2 aastat tagasi oli kasuatud mootor koos vahetusega sinna 4000..5000 EUR auku,kusjuures mitte keegi ei anna sulle mitte mingit garantiid ,kaua see usu kombo kestab. (Granatii kehtin kuniks tagatuled pasitavad). Selle raha eest saab päris hulga bensiini osta.

Olen elenud nõuka aja lõpul ehitatud gaasikatalga ridaelamu boksis.
TDV6 mootoriga elamine on sama, mis ealdada majas, kus on vana ja ebakindel nõukaaegne gaasikatel. On küll soe ja holdevaba, aga kuangi ei tea, kas üks hetkel võib kelder gaasi täis olla ning suvelsile hetkel pauk käia või ahi kustsub lihtsal ühel -30C ööl ära ja enam ei käivitu.
Rahuliku une saad allles siis, kui korralik Junkersisahi seinal.
Nagu tellimise peale tuli üks 5,0 V8 müüki, suhteliselt mõistliku hinnaga isegi ning LPG ka peal. Kindlasti tore ja töökindel masin, aga salongist oli läbisõit üsna hästi näha-tunda ja mind ostma ei kutsunud. Euroopa ekvivalendid on hinnaga kosmoses, ostuhind + bensuhind saaks paari aasta peale ilmselt kaks korda mootorit vahetada diislil ja ikka oleks võidus :D

Kas VIN või mootorikoodis vms saab kuidagi tuvastada saalelukkudega varianti? Võib ju 2015 arvele võetud masin olla veel 2014 tehase väravast välja veerenud?

Re: Discoveri 4 3.0 D

Postitatud: N Apr 07, 2022 09:08
Postitas martinsl
Ülemõelda pole ka mõtet. Palju neid JLR tdv6 ringi sõitmas on näha vs kuskil seismas, platel?
Sama teema müügis olevate autodega. Ei otsi ega jälgi igapäevaselt aga nii mälu järgi võis kuni 5 D ja RRS(kahepeale kokku) eelmise aasta jooksul a24 müügis olla küll.

Re: Discoveri 4 3.0 D

Postitatud: N Apr 07, 2022 11:42
Postitas landy
D3/D4/RRS pole halvad auatod, inult see Ford-Pesukott mootor on paras kättemaks inglastele.

Re: Discoveri 4 3.0 D

Postitatud: L Apr 30, 2022 15:45
Postitas tom
Silmapiiril Disco4 155kw, 2015 mudeliaasta, 110k sõitnud ja korraliku ajalooga.

Ma olen ise nüüd mitut 188kw varianti proovinud ja mootori dünaamikale pole midagi ette heita. 155kw pole proovinud. On ehk kedagi, kellel kogemus mõlemaga ja oskab võrrelda?

Netist lugedes tundub, et 155kw mootoril teised pihustid ja soft. On keegi nö tehase upgrade teinud 188kw pihustite ja softiga?

Re: Discoveri 4 3.0 D

Postitatud: L Mai 07, 2022 08:13
Postitas tom
Olgu siis märgitud, et Eestis on nüüd üks Disco 4 juures.

2015 mudeliaasta, HSE, mõistik läbisõit, 188kw ja laitmatu esinduse ajalooga - joppas.

Tulin kahe päevaga 2000km kauguselt, esimese päeva sõiduks kopikas alla 1200km. Viimase 50 peal hakkas selg kangeks minema, üldiselt sigamugav aparaat, millega maanteed mõõta.

150-160 juures võiks kurta tuulemüra üle, aga muidu hea vaikne kulgemine :D

Kurvem lugu on see, et viimased pool kümnendit olen igapäevaselt sõitnud autodega, millel on keyless, acc ja muud tänapäevased kellad-viled. Disco 4 on samas suht analoog. Keyless entry peaks saama küll retrofit’ida.

Arvasin, et kuna Disco4 on nii cool, siis saab talle andeks anda aga eks näis, kuidas nende mugavuste puudumine häirima hakkab ja kas peab moodsama sakslase peale edasi(tagasi) minema või mitte…