LR Discovery 2.5 102kW ostuabi

Ei oska sobivat valida? Küsi julgelt, meie aitame!

Moderaator: landy

Vasta
metsapoole
Land Rover-mu uus armastus!
Postitusi: 2
Liitunud: E Aug 01, 2022 16:34

LR Discovery 2.5 102kW ostuabi

Postitus Postitas metsapoole »

Tere
Tagasihoidlikult vaatasin foorumis ringi, otsides teemasid-nõu Discovery 2 kohta. Natuke targem, aga küsin üle- mida peaks kindlasti teadma, mida uurima autot ostma minnes. Autost saaks igapäevasõiduk. Vabadel päevadel hulgun metsaradadel, sõltumata aastaajast. Senine liikur mahtuniversaal, mille kliirens-läbivus nagu tavaautol ikka, kahju teda lõhkuda.
Land Roveriga kokkupuude puudub.
Esialgu silmapiiril selline isend: https://www.auto24.ee/soidukid/3684843
Teab keegi midagi konkreetsest liikurist?
Ikka head.
Kasutaja avatar
DreamWalker
Hurraa, pooltuhat postitust!
Hurraa, pooltuhat postitust!
Postitusi: 557
Liitunud: L Juun 03, 2017 21:50
Asukoht: Tartu

Re: LR Discovery 2.5 102kW ostuabi

Postitus Postitas DreamWalker »

Tervist!

Disco 2 on tore pill aga "tüüpvigu" seoses disaini "omapärade" ja nüüdseks eriti autode vanusega/eelmiste omanike harjumuste
on ikka omajagu :twisted: :twisted: :twisted: :mrgreen: :lol:

Enne kui keegi "heitima hakkab" siis võtsin põllult juppideks määratud isendi ja "kogesin" nö omal nahal kõik 5 omamise aasta jooksul
ära põhimõtteliselt nii et ei ime "pastakast" asju välja :roll: :roll: :lol: :lol: :lol: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

1. Raam kipub mädanema tagumisest otsast - esimene tunnus on "pundunud" keevised/ühenduskohad raami all servast keskel
Mädanik hakkab seestpoolt sööma kuniks augud sissepoole/all ja siis variseb taga ratta püstak kokku.

2. Katuseluukide olemasolul kipuvad lekkima - selle tulemusena saab salongist vaikselt mullideta vann - põhjamatid/tekstiil tekitab
hubase olemise hallitusele, esi istujate jalgade juures juhtmete pistikud oksüdeeruvad ära, pikema aja peale probleemiga mitte tegelemisel
esiklaas delamineerub ja suurema vihmaga võib imetleda veekoske laekeskkonsoolist käigukangi peale :lol: :lol: :mrgreen: :mrgreen:

3. Esiklaasi ülemine serv kipub mädanema (eriti punkt 2 probleemi olemasolul aga kahjuks ka ilma luukideta versioonil üsnagi levinud)

4. Esi koobaste ja kere ühenduskoht (esi tiivad) mädaneb enamusel - vesi pääseb plekkide vahele ja plastik logar ainult peidab probleemi.
Kui kapoti alt on näha roostet siis peab arvestama juba korraliku keevitustööde mahuga.
Probleemi ignoreerimisel hakkab mingi moment juhi jalgade juurest vesi näkku pritsides probleemi meelde tuletama. :roll: :twisted:

5. Paagi sisesed kütusepumbad on "enamus" oma teede lõpus - B varuosad on saastad ja undavad kui enne Greta-t tolmuimejad. Originaal
vastupidav aga kallis ja tänu Brexitile mitte kõige lihtsam leida nüüdseks.

6. ABS süsteem kipub "3 Amigo"-na oma pahameelt näitama pahatihti - enamasti on vigadeks niiskus ühenduskohtades või vigased ABS andurid.
Abiks on uued ABSi anduri juhtmed vedada ja pistikud elektro protektika kostitada.

7. Roolikarbid kuluvad seest ära - hakkavad lekkima roolivõimu õli - tihendite vahetamine pahatihti ei aita vaid vaja taastada - 200ish töö.

Rääkides tööloomast TD5-est:

8. Iga 20 000km ??? 3-4aasta tagant? tagant oleks "hea" ennetavalt vahetada ära mootori pihustite juhtmestik mis asub klapikambrikaase all - õli surutakse ajapikku juhtmestiku kaudu mootori ajju mille tulemusena mootori aju upub õlisse - mootor hakkab "jukerdama", ei kävitu ja probleemi ignoreerimisel võib autole hakata uut aju otsime (edu sellega :lol: )
Pihustiku juhtmestik on õnneks "kuluosa" ja cirka 30-50euri oleneb kust võtta

9. Klapikambrikaasele meeldib lekkida, eriti eest otsast ümmargusest plastik "rõngast" - paari eurine tihend,

10. Turbod võlli kuludes hakkavad õli intercoolerisse poetama nagu diislitel ikka. Taastatud turbo oli cirka 350.-

11. Intercoolerid ja radikad üldse kipuvad vananedes ära väsima - õnneks pole kallid.

12. Kütuserõhu regulaator võib lekkida diislit mootori peale.

13. Simmerid väsivad ajapikku ja hakkavad õli lekitama kõhu alla

Automaat kasti puhul

14. on "eriti tavaline" et hakkab kasti õli lekkima eest radika juurest ühenduskoht - tilgub roolikarbi käpa peale
mis tekitab "eelduse" et lekib roolikarp ja sõidad kuniks kast kuival/kutu :twisted: :twisted: :lol:
Hydroscannis tehakse pädev ühendus säästuraha eest

15. Käigukasti "asendi" andur ehk XYZ lüliti kontaktid väsivad ja ei anna enam autole õigesti märku mis "asendis" kast/käigukang on.
Auto ei käivitu (starteri plokk, armatuuris puudub odo kõrval täht mis käik sees on)
Kontaktide puhastamine aitab mingiks ajaks siis on aeg uus lüliti leida.

Õhk vedrustuse puhul:

16. Taga õhkpadjad võivad lekkida - auto "vajub maha" seistes, kompressor undab kõhu all liiga palju.
Kompressorid väsivad ja lõpetavad lepingu - 300+euri, õnneks sama VAGi krupiga.

17. Õhkvedrustuse kõrgus reguleerimis liigendid plastik ühendus väsib ja murdub - esineb ka elektroonilist "valesignaali" - uus liigend aitab.

ACE (Active Cornering Enchancement) on vist meie kliimas 75% masinatel lepingu lõpetanud kuna hüdraulika auto kõhu all saab niipalju vett ja soola et mädaneb lihtsalt ära - pumbad ka väsivad. Taastada pole finantsiliselt mõttekas - enamus paneb lühema mootori rihma ja
korjab terve süsteemi maha + lisab standard stabikavardad.

Siis esitulede kinnitus plastik "nublud" kipuvad ära murduma - paar euri tükk.

Kütusepaagist tulevad kütusevoolikud on kütusepaagi ja raami vahel - ajapikku hõõrdumisega võivad lekkima hakata.
Korralik "nikerdamine" aga saab vahetada filtrist pumbani paagi hooldus luugist - raami vahelt uutega - rohkem vaev/aeg/närvid kui raha
aga võib tee peale jätta kui ei tegele "õigel ajal"

Tagaluugi avamis kesklukumootor/lukk(ühes tükis) väsib ja ei ava esimese nupu vajutuse peale - õlitamine aitab ja siis on uut vaja
(LR special jupstükk :evil: )

Kliima vendikas mädaneb ees ära - sobib misiganes 12V vendikas peaset õhuvoolu suund õige.

Auto raskusest tingituna väsivad ka kõik sillapuksid kunagi (polü omad kestavad kaugem aga on jäigad)
Rattalaagrid on kallid sest tulevad koos ABS anduriga - 150.-tk kuni 900.- tk originaal :lol: :lol: :lol:

Esi kardaan on "kuluosa" - eriti tõste puhul - odavamad cirka 150.- kestab 10 000km - vähemalt mul 2" tõstega siis on aeg uus vaadata.

Akende usteümbris raamid kipuvad roostetama vanusega

Jne.... Jne... Jne... :mrgreen: :mrgreen: :lol: :lol:

Nii... need on "esimesed" asjad mis tulid kohe pähe :lol: :lol: :lol: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Õnneks internet on tarkust täis http://www.discovery2.co.uk/faultsandfixes.html ja enamus asju on lihtsalt
kättevõtmise asi korda teha muud midagi.

Kui Sa lugesid siiamaani ära siis mina igastahes tänan - ma rohkem ei viitsi kirjutada - magada ka vaja :lol:

"Eripärasid" on veel muidugi - paljud asjad on tingitud ikka kas on korralikult ennetatud/hooldatud masinat muud midagi.
Ideaalset autot pole veel toodetud :P :P :P

Kui Sa mõtled et "SAVI SEE MA VAATAN TEIST AUTO MARKI ÜLDSE" siis võin öelda et igal autol on igast "omapäraseid" kiikse ja "vigu"
aga vähemalt MINU ARUST Disco 2 puhul on "peavalu" kõike seda väärt - ma pole erapooletu aga Disco 2
on IMHO täielik underdog automaailmas.

Tegemist on üli mugava (õhkvedrustus, nahk tugitoolid jne) maasturiga mis läheb igast mülkast läbi iga ilmaga, kliima hoiab mõnusa tempi ja
kruiis hoolitseb õige kiiruse eest. Talvel esiklaasi kraapima ei pea (üleni küttega esiklaas) heli on super autos ja
sõidu istumis positsioon on enamusest ikkagi "pea jagu" üle :twisted: :twisted: :roll: 8)

Kõik see annab selle et kui kulged (välja arvatud remondi töökoja poole) siis tuleb muhe naeratus kõrvuni - asi mida vähesed
autod - vähemalt mulle - on suutnud pakkuda.
:P :P :P :P :roll: 8) 8) :wink: :wink: :wink:

Sai nüüd pikk jutt ja ummamoodi "anti" müügikuulutus et raske südamega panen enda pilli asjaolude sunnil müüki 6500.- kui pakub huvi :mrgreen:
https://foorum.landroverclub.ee/viewtop ... =17&t=7079

Loodan et oli "informeeriv" ja ei lase ennast heidutada ühe muheda nelikveolise sõbra leidmisel! Cheers! :)
Where comfortzone ends - adventure begins!
1990 Toyota Hilux
Kasutaja avatar
landy
Site Admin
Site Admin
Postitusi: 10293
Liitunud: R Juul 01, 2005 17:31
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: LR Discovery 2.5 102kW ostuabi

Postitus Postitas landy »

Discovery II ostmist tasub alaustada raamist, kõik muu on remonditav, raam oma sptiifilise konstruktsiooni tõttu mitte eriti.
Kui täpsem huvis,siis GSM 5010599 aitab.
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
metsapoole
Land Rover-mu uus armastus!
Postitusi: 2
Liitunud: E Aug 01, 2022 16:34

Re: LR Discovery 2.5 102kW ostuabi

Postitus Postitas metsapoole »

DreamWalker kirjutas: E Aug 01, 2022 21:48 Tervist!

Disco 2 on tore pill aga "tüüpvigu" seoses disaini "omapärade" ja nüüdseks eriti autode vanusega/eelmiste omanike harjumuste
on ikka omajagu :twisted: :twisted: :twisted: :mrgreen: :lol:

Enne kui keegi "heitima hakkab" siis võtsin põllult juppideks määratud isendi ja "kogesin" nö omal nahal kõik 5 omamise aasta jooksul
ära põhimõtteliselt nii et ei ime "pastakast" asju välja :roll: :roll: :lol: :lol: :lol: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

1. Raam kipub mädanema tagumisest otsast - esimene tunnus on "pundunud" keevised/ühenduskohad raami all servast keskel
Mädanik hakkab seestpoolt sööma kuniks augud sissepoole/all ja siis variseb taga ratta püstak kokku.

2. Katuseluukide olemasolul kipuvad lekkima - selle tulemusena saab salongist vaikselt mullideta vann - põhjamatid/tekstiil tekitab
hubase olemise hallitusele, esi istujate jalgade juures juhtmete pistikud oksüdeeruvad ära, pikema aja peale probleemiga mitte tegelemisel
esiklaas delamineerub ja suurema vihmaga võib imetleda veekoske laekeskkonsoolist käigukangi peale :lol: :lol: :mrgreen: :mrgreen:

3. Esiklaasi ülemine serv kipub mädanema (eriti punkt 2 probleemi olemasolul aga kahjuks ka ilma luukideta versioonil üsnagi levinud)

4. Esi koobaste ja kere ühenduskoht (esi tiivad) mädaneb enamusel - vesi pääseb plekkide vahele ja plastik logar ainult peidab probleemi.
Kui kapoti alt on näha roostet siis peab arvestama juba korraliku keevitustööde mahuga.
Probleemi ignoreerimisel hakkab mingi moment juhi jalgade juurest vesi näkku pritsides probleemi meelde tuletama. :roll: :twisted:

5. Paagi sisesed kütusepumbad on "enamus" oma teede lõpus - B varuosad on saastad ja undavad kui enne Greta-t tolmuimejad. Originaal
vastupidav aga kallis ja tänu Brexitile mitte kõige lihtsam leida nüüdseks.

6. ABS süsteem kipub "3 Amigo"-na oma pahameelt näitama pahatihti - enamasti on vigadeks niiskus ühenduskohtades või vigased ABS andurid.
Abiks on uued ABSi anduri juhtmed vedada ja pistikud elektro protektika kostitada.

7. Roolikarbid kuluvad seest ära - hakkavad lekkima roolivõimu õli - tihendite vahetamine pahatihti ei aita vaid vaja taastada - 200ish töö.

Rääkides tööloomast TD5-est:

8. Iga 20 000km ??? 3-4aasta tagant? tagant oleks "hea" ennetavalt vahetada ära mootori pihustite juhtmestik mis asub klapikambrikaase all - õli surutakse ajapikku juhtmestiku kaudu mootori ajju mille tulemusena mootori aju upub õlisse - mootor hakkab "jukerdama", ei kävitu ja probleemi ignoreerimisel võib autole hakata uut aju otsime (edu sellega :lol: )
Pihustiku juhtmestik on õnneks "kuluosa" ja cirka 30-50euri oleneb kust võtta

9. Klapikambrikaasele meeldib lekkida, eriti eest otsast ümmargusest plastik "rõngast" - paari eurine tihend,

10. Turbod võlli kuludes hakkavad õli intercoolerisse poetama nagu diislitel ikka. Taastatud turbo oli cirka 350.-

11. Intercoolerid ja radikad üldse kipuvad vananedes ära väsima - õnneks pole kallid.

12. Kütuserõhu regulaator võib lekkida diislit mootori peale.

13. Simmerid väsivad ajapikku ja hakkavad õli lekitama kõhu alla

Automaat kasti puhul

14. on "eriti tavaline" et hakkab kasti õli lekkima eest radika juurest ühenduskoht - tilgub roolikarbi käpa peale
mis tekitab "eelduse" et lekib roolikarp ja sõidad kuniks kast kuival/kutu :twisted: :twisted: :lol:
Hydroscannis tehakse pädev ühendus säästuraha eest

15. Käigukasti "asendi" andur ehk XYZ lüliti kontaktid väsivad ja ei anna enam autole õigesti märku mis "asendis" kast/käigukang on.
Auto ei käivitu (starteri plokk, armatuuris puudub odo kõrval täht mis käik sees on)
Kontaktide puhastamine aitab mingiks ajaks siis on aeg uus lüliti leida.

Õhk vedrustuse puhul:

16. Taga õhkpadjad võivad lekkida - auto "vajub maha" seistes, kompressor undab kõhu all liiga palju.
Kompressorid väsivad ja lõpetavad lepingu - 300+euri, õnneks sama VAGi krupiga.

17. Õhkvedrustuse kõrgus reguleerimis liigendid plastik ühendus väsib ja murdub - esineb ka elektroonilist "valesignaali" - uus liigend aitab.

ACE (Active Cornering Enchancement) on vist meie kliimas 75% masinatel lepingu lõpetanud kuna hüdraulika auto kõhu all saab niipalju vett ja soola et mädaneb lihtsalt ära - pumbad ka väsivad. Taastada pole finantsiliselt mõttekas - enamus paneb lühema mootori rihma ja
korjab terve süsteemi maha + lisab standard stabikavardad.

Siis esitulede kinnitus plastik "nublud" kipuvad ära murduma - paar euri tükk.

Kütusepaagist tulevad kütusevoolikud on kütusepaagi ja raami vahel - ajapikku hõõrdumisega võivad lekkima hakata.
Korralik "nikerdamine" aga saab vahetada filtrist pumbani paagi hooldus luugist - raami vahelt uutega - rohkem vaev/aeg/närvid kui raha
aga võib tee peale jätta kui ei tegele "õigel ajal"

Tagaluugi avamis kesklukumootor/lukk(ühes tükis) väsib ja ei ava esimese nupu vajutuse peale - õlitamine aitab ja siis on uut vaja
(LR special jupstükk :evil: )

Kliima vendikas mädaneb ees ära - sobib misiganes 12V vendikas peaset õhuvoolu suund õige.

Auto raskusest tingituna väsivad ka kõik sillapuksid kunagi (polü omad kestavad kaugem aga on jäigad)
Rattalaagrid on kallid sest tulevad koos ABS anduriga - 150.-tk kuni 900.- tk originaal :lol: :lol: :lol:

Esi kardaan on "kuluosa" - eriti tõste puhul - odavamad cirka 150.- kestab 10 000km - vähemalt mul 2" tõstega siis on aeg uus vaadata.

Akende usteümbris raamid kipuvad roostetama vanusega

Jne.... Jne... Jne... :mrgreen: :mrgreen: :lol: :lol:

Nii... need on "esimesed" asjad mis tulid kohe pähe :lol: :lol: :lol: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Õnneks internet on tarkust täis http://www.discovery2.co.uk/faultsandfixes.html ja enamus asju on lihtsalt
kättevõtmise asi korda teha muud midagi.

Kui Sa lugesid siiamaani ära siis mina igastahes tänan - ma rohkem ei viitsi kirjutada - magada ka vaja :lol:

"Eripärasid" on veel muidugi - paljud asjad on tingitud ikka kas on korralikult ennetatud/hooldatud masinat muud midagi.
Ideaalset autot pole veel toodetud :P :P :P

Kui Sa mõtled et "SAVI SEE MA VAATAN TEIST AUTO MARKI ÜLDSE" siis võin öelda et igal autol on igast "omapäraseid" kiikse ja "vigu"
aga vähemalt MINU ARUST Disco 2 puhul on "peavalu" kõike seda väärt - ma pole erapooletu aga Disco 2
on IMHO täielik underdog automaailmas.

Tegemist on üli mugava (õhkvedrustus, nahk tugitoolid jne) maasturiga mis läheb igast mülkast läbi iga ilmaga, kliima hoiab mõnusa tempi ja
kruiis hoolitseb õige kiiruse eest. Talvel esiklaasi kraapima ei pea (üleni küttega esiklaas) heli on super autos ja
sõidu istumis positsioon on enamusest ikkagi "pea jagu" üle :twisted: :twisted: :roll: 8)

Kõik see annab selle et kui kulged (välja arvatud remondi töökoja poole) siis tuleb muhe naeratus kõrvuni - asi mida vähesed
autod - vähemalt mulle - on suutnud pakkuda.
:P :P :P :P :roll: 8) 8) :wink: :wink: :wink:

Sai nüüd pikk jutt ja ummamoodi "anti" müügikuulutus et raske südamega panen enda pilli asjaolude sunnil müüki 6500.- kui pakub huvi :mrgreen:
https://foorum.landroverclub.ee/viewtop ... =17&t=7079

Loodan et oli "informeeriv" ja ei lase ennast heidutada ühe muheda nelikveolise sõbra leidmisel! Cheers! :)
Mina tänan hoopis Sind :)
Vasta