Tallinn ja immobilaiser

Kui on mured 1995-2002 mudeliga P38A

Moderaatorid: inseneer, landy

Vasta
dim70
Unistan offroadist!
Postitusi: 61
Liitunud: T Veebr 10, 2009 17:55
Asukoht: Lääne-Virumaa

Tallinn ja immobilaiser

Postitus Postitas dim70 »

Tere, juhtus selline asi Tallinnas mustamäel laste haigla juures parklas immobilaiser maha ei tulnud, ukse sain võtmega lahti aga käima ei lähe ja kõik. otsisin abi sit ja sealt ja lõpuks soovitati auto teise kohta pukserida ja see aitas ei olnudki palju vaja, lükkasime 5-10 meetrid kõrvale ja kõik korras. on kellelgi veel sellist probleemi olnud? Olen kuulnud et Rakveres on ka üks selline koht BAUHOF-i ees.
LR90
ELRK liige
ELRK liige
Postitusi: 575
Liitunud: L Juul 02, 2005 10:52

Postitus Postitas LR90 »

Rakveres oli "Raja" poe ees seda juhtunud.
Kalamees
Hurraa, pooltuhat postitust!
Hurraa, pooltuhat postitust!
Postitusi: 520
Liitunud: T Mär 13, 2007 19:43
Asukoht: Rakvere (tihti Lõuna Eestis)

Lukustusest

Postitus Postitas Kalamees »

See sõltub mis sagedustel töötavad puldid. Ju mingi kõvem raadiosignaal samal sagesusel summutab puldi. D2 pole mul probleeme, aga BMW Meta alarm peal ja Rakveres Raja kaupluse ja Bauhofi ees ainult võtmega lukku ja lahti, autos vajutades tuleb ikka immo maha aga ka teinekord annab ikka muljuda puldi nuppu.
Kasutaja avatar
bisdauskas
Edasi, ainult Hi-Lift'iga !
Postitusi: 23
Liitunud: P Dets 07, 2008 12:46
Asukoht: Harjumaa

Postitus Postitas bisdauskas »

Üks selliseid kohti minu jaoks on Ülemiste keskuse parkla,olgu siis töö-või eraautoga pidevalt immo ja signaga miski anomaalia :roll:
95 Range Rover P38
Kasutaja avatar
APA
ELRK liige
ELRK liige
Postitusi: 75
Liitunud: P Mär 15, 2009 03:15
Asukoht: Harjumaa, Alansi
Kontakt:

Re: Lukustusest

Postitus Postitas APA »

Kalamees kirjutas: Ju mingi kõvem raadiosignaal samal sagesusel summutab puldi.
Mul sama arvamus, et tegu võib olla segava raadiosignaaliga, mida linnas leidub üksjagu ja väga erinevates kohtades. Kuna uuemate alarmipultide võimsus on minu teada madalam, et raskendada koodi skännimist kõrvaliste tegelaste poolt, siis sumbub see kergesti ümbritsevas sama sagedusega müras.

Sellises olukorras soovitaks panna pult võimalikult alarmiploki antenni asukoha ligidale ja uuesti proovida. N: tuuleklaasi kohal ei tohiks alarmseadmete ja puldi vahel jääda metallosi, mis samuti raadiosignaali nõrgestavad. Ma ise olen nii alati alarmi peale saanud.

NB! varasematel aegadel on olnud intsidente, kus pätipoisid oma aparatuuriga püüavad takistada alarmi sisselülitamist, lootuses et omanik lööb käega jätab auto lukustamata või siis keerab võtmega ainult keskluku peale. Mõlemal juhul on siis neil hea salongis või pagasnikus olevat kraami pihta panna...
Andrus & D90 "Helga"
Kasutaja avatar
Drakkar
Edasi, ainult Hi-Lift'iga !
Postitusi: 25
Liitunud: L Mär 09, 2019 22:02
Asukoht: Tallinn, Nõmme

Re: Tallinn ja immobilaiser

Postitus Postitas Drakkar »

RR 2003; 4.4; 210kw Eile oli ootamatult selline olukord, käisime hingedepäeval surnuaias, mitmel platsil. Algul peatusime sellises kohas, kus teisi autosid eriti polnud, kõik oli immoga korras. Siis sõitsime Rahumäel sinna kontori juurde platsile. Loomulikult oli hulgim autosid, kuigi kellaaeg oli hiline. Tegime oma tiirud ära. Ja tagasi tulles autol valve puldiga maha ei lähe, ei avane ka pagasiluuk puldiga. Tükk aega pusisin. Vilgutab puldil tuld, aga auto ei reageeri. Lõpuks mõtlesin, et tühja kah, teen võtmega. Varem kunagi on toiminud. Nüüd mitte. Ka võti ei võta valvet maha. Aga ukse teeb lukust lahti. Loomulikult hakkab ka alarm üürgama. Valmistun peas juba lahkuma sealt "alarmsõidukiga", aga saatus on armuline, auto käivitumisel alarm lakkab. Kõik on jälle normis. Kuna on vaja sõita ka teisele surnuaiale ja küünlaid juurde osta, siis kasutan võimalust poe parklas pisut diagnostikat teha. Nagu alati mingi posu hälbeid leitakse ja lasen ära parandada. Mitte midagi sellist, mida ma tavaliselt näinud pole. Kahjuks ei lahenda see ka probleemi. Peale järgmiselt surnuaialt naasmist on olukord sama. Puldile ei reageeri, võtmega avab ukse, aga ei võta valvet maha. Muuseas, ka kõrvaluks ja tagaluuk jäävad lukku, niiet kõrvalukse pean avama seestpoolt. Kohe, kui käivitan, lõpeb alarm. Mõtteid - üks kahtlus on, et võibolla on siiski miskit tegemist võtme patareidega. Vahetan välja ja teen proovi. Teine asi on aku. Kui poe juures testisin, nägin, et akul näitas 11,midagi v. Just sõidust tulnuna on see kahtlustäratavalt madal pinge. Õnneks on mul teine, uus, samasugune aku garaazhis olemas. Kasutan siis, kui, auto mingil põhjusel on pidanud nädalakese seisma ja aku sureb ära. Ma tean, et see pole ok. Siis ühendan teise aku külge ja laen selle läbi teise aku täis. Muidu ei võta jutule. Kusagil on ilmselt mingi leke vms, mis tõmbab aku tühjaks. Imedepõld vist pakkus millalgi testimist, paistab, et pean pakkumise vastu võtma. Üks mõte oli seose võtmetega veel. Võibolla on vaja võtmed uuesti tutvustada. Protseduur on õnneks lihtne, aga ma teen siiski üks asi korraga - lootuses, et saan jälile, mis on põhjuseks. Üks tähelepanek, ühe eelpoolkirjutaja jutu juurde. Seal oli juttu, kus auto ei käivitunud ja, peale mõnda meetrit vedamis hakkas tööle. Mul on see lahenenud nii, et kisud käigukangi nahkkatte maha, seal sees, kõrvalisuja pool on üks kummuli poolkaare kujuline hoob. Selle tõstad sõrmega üles ja liigutad käigukangi N asendisse. Nüüd võid katte tagasi panna ja käivitub. Autot liigutada pole vaja. Loomulikult on see hädavariant, niiet esimesel võimalusel mehaaniku juurde. Samal teemal olen siin foorumis ka varem sõna võtnud, seal on ka link YT videole, kus täpselt näha, mis ja kuidas.
Range Rover L322. Algaja autoomanik, kes võib esitada rumalaid küsimusi.
Kasutaja avatar
Drakkar
Edasi, ainult Hi-Lift'iga !
Postitusi: 25
Liitunud: L Mär 09, 2019 22:02
Asukoht: Tallinn, Nõmme

Re: Tallinn ja immobilaiser

Postitus Postitas Drakkar »

Kogu see hingedepäeva ja surnuaia jutt oli sellepärast, et keegi siin mainis, et lukustumisel võib olla tegemist kõrvaliste segajatega. Ehk siis võibolla sellest kambast mõne teise auto immo vms? Keeras immol midagi pekki. Kas see nii võib olla, ei tea. Ilmselt kui, siis mitte peapõhjus, vaid raskendav asjaolu. Peapõhjus võib vabalt olla näiteks võtme nõrgaks jäänud patarei. Eks annan teada, kui miskit selgub. Mõtlesin ka korraks, et äkki aitab, kui ühendan aku lahti ja lasen öö otsa seista. Nullin ära. Kui mingil põhjusel peaksin aku teise vastu vahetama, siis niikuinii tuleb see läbi teha. Akuvahetus jääb kõige viimaseks siiski.
Range Rover L322. Algaja autoomanik, kes võib esitada rumalaid küsimusi.
Kasutaja avatar
martinsl
Kohe panen 33" rehvid!
Postitusi: 284
Liitunud: R Dets 13, 2013 10:17
Asukoht: Tallinn

Re: Tallinn ja immobilaiser

Postitus Postitas martinsl »

Enne ‘99 uuendust toodet p38 on see immo probleem palju tõsisem ja koledam asi ning võib täiesti suvalises kohas pâevakava sinna kohta saata. Kui pole võimalik lasta kellegil veidi eemale pukseerida siis võiks abi olla juhtmest, millega akult otse starterile voolu anda. Sõltub natuke ka asukohast, nt kuskil tanklas mitte proovida.. Lõpuaastate mudelid ja ka kõik l322 võtavad immo maha kui võti süütelukku panna. Ja sõit võib alata.. Võtmed võivad soovida uuesti tutvustamist.
Väga-väga oluline mõlema auto puhul on toimiv ukselukk ja ukselink. Ehk siis ukseluku ja kogu ukse avamise mehhanismi toimimisele tasub tähelepanu pöörata ja vajadusel puhastada, määrida, remontida.

Drakkaril pole kuhugi remonti vaja minna vaid yt vaadata videot võtme ja auto taastutvustamiseks ja siis see 10 sekundit kestev asi ise ärateha ning korras jälle.
Kasutaja avatar
Drakkar
Edasi, ainult Hi-Lift'iga !
Postitusi: 25
Liitunud: L Mär 09, 2019 22:02
Asukoht: Tallinn, Nõmme

Re: Tallinn ja immobilaiser

Postitus Postitas Drakkar »

Tänud martinsl, soovituse eest. Võtmete tutvustamise protseduuri tean (juba aastaid on uued fancyd volditavad võtmed), olen korduvalt teinud ja oli tõesti ka juba plaanis ette võtta. Aga seekord lahenes asi palju lihtsamalt. Vahetasin võtmel patarei ära ja kõik töötas parimal moel 😊 Niiet vahest on lahendus päris lihtne. Nüüd on tagavarapatarei ka autos olemas.
Range Rover L322. Algaja autoomanik, kes võib esitada rumalaid küsimusi.
Vasta

Mine “Tehnilised küsimused-Range Rover II”