2. leht 3-st

Postitatud: R Dets 14, 2007 07:39
Postitas LittleSuzi
kas on kellegi kogemust õhk-vedrud spiraal-vedrude vastu vahetamisel

Postitatud: R Dets 14, 2007 09:12
Postitas landy
LittleSuzi kirjutas:kas on kellegi kogemust õhk-vedrud spiraal-vedrude vastu vahetamisel
Selline firma nagu Off-Road Service on seda mäletamist mööda teinud teinud. Neist vedrukompletidest on ka foorumis juttu olnud.
http://www.landroverclub.ee/foorum/viewtopic.php?t=367

Postitatud: L Dets 15, 2007 19:00
Postitas LittleSuzi
nii ... nati tehnilist infot, et kui keegi tahab.
Probleem oligi mul kompressoriga, et ei tekkinud rõhku enam.
Sain kätte kompressori teflon-rõnga, mille tellisin Ebay'st.
Selle paigaldamisega suutsin kompressori kolvi pooleks väänata :evil: ... kuid üks tuttav mehaanik arvas, et selle saab kokku tagasi keevitada :twisted:

Kuid vähemalt sain teada, mis moodi seda teflonit vahetada - ei pea kolbi välja võtma nagu soovitab selline leht:
http://www.tawpark4x4.com/instructions/ ... cement.htm

See rõngas on seal kolvi otsas lihtsatl tugevalt kinni surutud - teoreetiliselt peaks saama selle välja kangutada (ettevaatlikult) kui saaks miskit sinna vahele pressida, kus teflongi on.
Võtsin ka mootori poole lahti - no see oli küll kõdunenud.

Samas suutsin lõpetada ka manuaalseks pumpamiseks kolmikute paigaldamise - müüakse ka spetsiaalset komplekti, kuid aretasin eestist saadavate vahenditega ise 8)

Süsteem annab võimaluse pumbata õhku patjadesse, kui tegemist on EAS fault'iga ning auto on puksidel (tingimusel, et süsteem on ikkagi õhukindel).
Kui lahti lülitada EAS'i aju (juhi istme all, alumine pistik), siis ei lase auto taaskäivitamisel ka õku välja (EAS fault tingib auto õhkamortide tühjenemise igaksjuhuks).

Postitatud: L Dets 15, 2007 19:19
Postitas LittleSuzi
kas selline toode on üldse vaatamist väärt - hind on 3x odavam kui siit tellides.:
http://www.arnottindustries.com/part_LA ... pid22.html
vaatasin, et see alumiinium sulam, millest vedrud valmistati on ka nagu hyper-super:
http://en.wikipedia.org/wiki/6061_aluminum#6061-T6

Samuti teeb firma ka õhk-vedrusid Rangile.

õhust

Postitatud: L Dets 15, 2007 23:58
Postitas Kalamees
vaata kuskil siin olevates RR remondi või ekspluatatsiooni ja vigade kataloogis räägib origiaal kompressori asendamisest teisega eBay st oostetuga 100 usd , pistik vaja ümber teha ja vist voolik, no selle peaks Hydroscanni mehed küll ära tegema.

Postitatud: P Dets 16, 2007 08:53
Postitas LittleSuzi

Postitatud: P Dets 16, 2007 19:21
Postitas LittleSuzi
Tundub, et auto on ikkagi suht õhu tihe ning õh pole välja läinud ... seega probleemile on antud esmaabi.
Ning kui õhku hakkab ikkai välja minema siis saab Statoilis õhku juurde anda :)

Postitatud: T Dets 18, 2007 18:00
Postitas LittleSuzi
Plaanin tellida sellisest kohast ühe komplekti:
http://www.arnottindustries.com/

Kas on kellegil veel mingit sellist soovi - saaks lasta pakkida ühte tarnesse ning hoida transpordi palt nati kokku ... muidugi on komplektide hinnad ka odavamad, kui Eestist ostes ;)

Need tüübid pakuvad RR'ile õhkvedrustuse komponente ja ka amortisaatoreid.

Postitatud: K Dets 19, 2007 08:27
Postitas landy
LittleSuzi kirjutas:Plaanin tellida sellisest kohast ühe komplekti:
http://www.arnottindustries.com/

Kas on kellegil veel mingit sellist soovi - saaks lasta pakkida ühte tarnesse ning hoida transpordi palt nati kokku ... muidugi on komplektide hinnad ka odavamad, kui Eestist ostes ;)

Need tüübid pakuvad RR'ile õhkvedrustuse komponente ja ka amortisaatoreid.
Mina soovitaks selle jutu "muu äritegevuse" kuulutuste alla foorumis tõsta. Eh jääb siis rohkem huvilistele silma.

Postitatud: N Dets 20, 2007 13:33
Postitas LittleSuzi
Kogu krempliga tegeledes võiks teha antud teemale väikese kokkuvõtte:
* EAS'i probleemid ei ole ületamatud
* komponente annab parandada
* alati pole vaja tonnide viisi raha raisata

Postitatud: K Apr 02, 2008 22:08
Postitas S.Amurai
Vastus küll hiline aga siiski väärtuslik...
Arnott`i õhkpadjad said siis tellitud ja alla keeratud ka - Jaanuaris juba, Ja seni pole küll miskit kurta, võtsin siis need kolmanda põlvkonna omad sealt lehelt, ehk kõige vingemad ja ütleme, et konstruktsioonilt on asjad peajagu originaalidest üle !
Täpsemalt siis - mõlemad padja otsad on pressitud metallvitsadega kinnitatud otste külge - samas kui originaalil on alumine padja ots lihtsalt venitatud sinna alumise (metallist) otsa randi taha.
Minul isiklikult algasidki probleemd sellest et padi "sõi" ennast lund ja jääd täis ühel ilusal lumisel softroadi üritusel ja see alumine ots ei tahtnudki peale ära sulatamist enam pidama jääda, muidugi padjad olidki parasjagu mõrased, seega läksid kõik korraga vahetusse.

Ameeriklased muidugi pakuvad ka eluaegset garantiid neile asjadele aga noh... see juba rohkem turundusjutt.

Igatahes mina hetkel väga rahul asjadega...

Unustasin veel, et need padjad olid vist ka mingi 2 tolli pikema tööosaga, ehk võimaldavad pikemat rattakäiku kui muud asjad piirama ei hakka

Priit

Postitatud: E Apr 07, 2008 19:52
Postitas Siim
Mure vedrustusega. Probleem selles, et parem pool autost on ca 3-4 cm madalamal kui vasak pool. Õhkpadjad on kõik uued ja diagnostika yhtegi viga ei näita. Vedrustuse manuaalses ja automaatses juhtimises ei ole samuti tõrkeid. Kere veab ennast sirgu vaid madalaimas asendis. Standard, high ja ilmselt ka maanteesõidureziimis on parem kylg alati madalam. :( On kellegil mõtteid, milles asi võiks olla?

Postitatud: E Apr 07, 2008 20:47
Postitas LittleSuzi
näiteks on õhkpadjad valesti pandud :roll:

Postitatud: T Apr 08, 2008 08:32
Postitas S.Amurai
Auto kõrguse määravad puhtalt kõrguse andurid,
mis hoiavad iga hinna eest sildade ja raami vahelist kõrgust ühtlasena
kui enam ei hoia siis on kas andurite hoovad kõverad või vajab süsteem kalibreerimist, isegi kui ühele padjale panna vahele mingi kõrgendav puks siis automaatika regullib endiselt auto paika, ses mõttes ma ei usu valesti paigaldatud patjade ideed, ainus variant, et kui on kompressori juurest suudetud mingi remondi käigus ära vahetada voolikute otsad - niimoodi et auto teab et see ots peaks jooksma parempoolsesse patja aga tegelikult jookseb hoopis vasakusse - vot siis läheb ka asi käest ära ilmselt


Priit

Postitatud: T Apr 08, 2008 09:16
Postitas LittleSuzi
Samas väide oli, et diagnostika ei andnud viga. Kui kõrgusandur on rikkis siis peaks diagnostika seda tuvastama.

Muideks, kus diagnostikas sa käisid?