5. leht 6-st
Re: Kompressorist
Postitatud: R Apr 18, 2008 12:15
Postitas LittleSuzi
Kalamees kirjutas:Aga järsku oleks vaja see õhuvõtu süsteem natuke ümber teha, ta seal ees saab sitta ja vilet mis meie teedel lendab ja muud imelikku ollust ja eks seal ka mingi filter ole aga see arvan et suht umbes ja see ka lisaakoormus kompressorile, D2 on ta taha pika toruga tagatulede juurde veetud ja filter otsas, mida peab ka vahetama. jaa seda suht kerge teha ka. Mina vast mõtleks ja paneks kompressori ja klappide ploki vahele õhupaagi. Sealt hea ka sodi ja niiskust välja lasta. Nagu seda on uutel masinatel paljudel Porsche (2 paaki), Audi Allroad jne. Autraalias pakutake silindri ja kolvi,vända rem komplekte.
Kompressor on RRII'htedel plastkambris ning neil on samuti filter.
Samuti on olemas ka õhukuivati - sisenev õhk kuivatatakse ning väljuv õhk kuivatab kuivatit.
Kompre.
Postitatud: R Apr 18, 2008 13:51
Postitas Kalamees
Mis seal tuksi lähevad, kolb ja rõngas on mõnel kulunud, nagu olen täheldanud. peaks kuskilt vana kätte saama,mul siin naaber kellega tehtud ime vigureid. Treipink ka , mõtleks midagi välja. udil näiteks rõngad plastmassist, sai tehtud kuumakindlast plastikust uued. või üldse iis kolb teha, Pärnu keki töökodades peaks olema üks metalli firma, ssai seal lasta RRCL asju teha.
Re: Kompre.
Postitatud: L Apr 19, 2008 06:40
Postitas LittleSuzi
Kalamees kirjutas:Mis seal tuksi lähevad, kolb ja rõngas on mõnel kulunud, nagu olen täheldanud. peaks kuskilt vana kätte saama,mul siin naaber kellega tehtud ime vigureid. Treipink ka , mõtleks midagi välja. udil näiteks rõngad plastmassist, sai tehtud kuumakindlast plastikust uued. või üldse iis kolb teha, Pärnu keki töökodades peaks olema üks metalli firma, ssai seal lasta RRCL asju teha.
Peamine ongi nn kolvirõngas, mis läbi läheb - tellisin enda vanale kompressorile selle, kuid vahetamisega lõhkusin kolvi ära ... sest ei teadnud mis moodi seda vahetada.
Minu teada rohkemat seal eriti kuluvat pole.
Rõngas on teflonist ning peab päris hästi vastu - arvestades suurust ja kiirust, millega seal silindris liigub.
Postitatud: P Apr 20, 2008 11:26
Postitas LittleSuzi
Auto RRII, 4,6L, 2000.
Kui diagnostika näitab, et 4. käiguga on probleeme, kas siis on probleem "selector position switchiga" või hakkab "Mass air meter" hakkab ära kustuma?
MIL tulukese lööb ka põlema.
Postitatud: P Juun 08, 2008 20:16
Postitas eero
tere mure õhk patjadega, ööga laseb takumiku alla mõni hommik tõuseb paarisekundiga üles aga teine kord mõne minutiga ja seda ka ,et kui hommiku istun autosse siis vajub esi ots ka alla, viimati sai diagnostis käidud 3 kuud tagasi siis oli kompressoriga jama aga padjad pidavat olema korras. ja teine asi ka ei taha käivituda alles teisest korrast läheb hommikuti käima ja kui on mõni tund seisnud siis ka sama jama millest alustada probleemi lahendamist ette tänades.
Postitatud: P Juun 08, 2008 20:30
Postitas landy
Patjade jama äkki survekalappide või voolikute juurest tasub ostida.
Postitatud: P Juun 08, 2008 21:19
Postitas LittleSuzi
eero kirjutas:tere mure õhk patjadega, ööga laseb takumiku alla mõni hommik tõuseb paarisekundiga üles aga teine kord mõne minutiga ja seda ka ,et kui hommiku istun autosse siis vajub esi ots ka alla, viimati sai diagnostis käidud 3 kuud tagasi siis oli kompressoriga jama aga padjad pidavat olema korras. ja teine asi ka ei taha käivituda alles teisest korrast läheb hommikuti käima ja kui on mõni tund seisnud siis ka sama jama millest alustada probleemi lahendamist ette tänades.
Mis jama oli kompressoriga - kas kulunud?
Mida iseloomustab auto mitte käivitumist - kas turtsub; või teeb ainult klõpsu;
Näiteks kütusepump on läbi; filter umbes; midagi süütesüsteemis ... rohkemat ma ei oska öelda
Postitatud: T Juun 17, 2008 18:22
Postitas eero
käivitamisel ta lihtsalt ei käivitu ei sa vist kütust kätte, käiad käiad kuni käivitub. juhtus veel üks ime nimelt käisin liivasemas kohas sõitmas ja aeglusti oli sisse lülitatud kõik ok aga kui kavatsesin kodu poole suunduma oi imet aeglusti ei lülitu ümber koduni oli 60 kilti aga õnneks lülitus 10 km pärast sisse ei tea mida se auto nu...b.
Postitatud: K Juun 18, 2008 10:51
Postitas tai
Tore on vaadata, et P38 autoga on mõned mured ja märkamatult on tulnud 5 lehekülge teksti.
Postitatud: K Juun 18, 2008 20:19
Postitas LittleSuzi
Arvan, et see on rohkem nagu lihtsate probleemide kogum ning 60 protsenti on arutelu ... mitte probleemid.
Võiks öelda, et tore vaadata, et P38'l läheb probleemide kirjeldamisel vaja ainult ühte alateemat
Postitatud: P Sept 07, 2008 08:11
Postitas LittleSuzi
selline küsimus.
RRII v8'l on radiaatori ventilaator, mis kinnitub "Viscous Coupling"'u külge.
See on selline ompärane asi, mis haagib ventilaatori endale külge ainult soojenedes.
Samas hakkas auto tegema omapärast häält just sealt kohast. Kui mootor töötas kohapeal siis see ventikat ringiajav ketas nagu loksus. Jätsin mootori seisma ja proovisin loksutada mutrivõtmega. Loksus suht edukalt.
Kas tegu võiks olla veepumba laagriga või siis selle viscous couplinguga?
Sest see loksus mootori juurest, mitte selle viscousi juurest.
Postitatud: P Sept 07, 2008 21:24
Postitas LittleSuzi
oligi veepump - laager hakkas lõpetama oma töölepingut.
Selle vahetamine oli paras n**s.
Lihtsalt infoks - õigepealt peab eemaldama ventilaatori (võti nr 36 sobib) ja alles siis hakata neid muid kettaid ära võtma - mina tegin kahjuks alguses teistpidija nöökisin palju, et siis ikkagi ventikat kah ära saada
Tihend ei tulnud kohe ära ning kasutasin selleks nailon-puhastajat, mis käis drelli otsa.
Muud hullu polnudki
Postitatud: L Okt 11, 2008 11:05
Postitas eero
Tere, muredest jälle - nimelt kui paagis kütust vähem kui 20 liitrit umbes, siis ta käivitub kolmandast korrast, kui kütust rohkem käivitub nii nagu peab.Kas keegi oskab aidata? Ja teine mure - panen puldist uksed kinni,age esimesed üksed ei sulgu,tagumised aga sulguvad ...?
Ettetänades ...
Postitatud: P Okt 12, 2008 22:19
Postitas LittleSuzi
ehk mingi kamm kütusepumbaga ... võibolla vajab vahetamist.
Uste kohta ei oska küll, miskit arvata
Postitatud: P Okt 12, 2008 23:31
Postitas landy
eero kirjutas:Ja teine mure - panen puldist uksed kinni,age esimesed üksed ei sulgu,tagumised aga sulguvad ...?
Kas signa/kesklukk on tehase oma võihiljem lisatud?
Kas võtmest ja seet nupust lukustvad või ei?