Range Roveril auotmaatkastiga on paigaldatud Borg Warner vahekast.
Selle kasti sees kui usaldada manuali ( ise ei ole lahti teinud - veel) http://www.landroverclub.ee/est/files/m ... /borge.pdf
on nn vikoosne muhv/sidur pos. 4 Viscous coupling.
Ma siin vahetasin kardaani risti ja pidin tõstma maast silla mõlemad rattad, kuna muidu ei saaks võlli keerata ning ei pääseks kõik mutrid/poldid lahti.
Teiste vahekastide puhul ja seal kus on mehhaniline kesk dif. lukk piisas ainult ühe ratta tõstmiseks (dif. lukk muidugi väljas siis).
Kas nii peabki olema, ja see visko muhv annab järgi ainult siis kui kogu auto liikumas ning suurel jõul? võib peab seisma ning jahtuma enne siis hakkab andma järgi...
Küsimus on selles, et kuidas kontrollida et ta töötab ja töötab õieti!? kas kellegil on kogemust?