Borg Warner vahekast ja visco muhv/sidur

Kui on mured 1995-2002 mudeliga P38A

Moderaatorid: inseneer, landy

Vasta
zvm
Ma armastan offroad-i!
Postitusi: 16
Liitunud: T Mai 08, 2007 20:30
Asukoht: Eesti

Borg Warner vahekast ja visco muhv/sidur

Postitus Postitas zvm »

Range Roveril auotmaatkastiga on paigaldatud Borg Warner vahekast.
Selle kasti sees kui usaldada manuali ( ise ei ole lahti teinud - veel) http://www.landroverclub.ee/est/files/m ... /borge.pdf

on nn vikoosne muhv/sidur pos. 4 Viscous coupling.

Ma siin vahetasin kardaani risti ja pidin tõstma maast silla mõlemad rattad, kuna muidu ei saaks võlli keerata ning ei pääseks kõik mutrid/poldid lahti.
Teiste vahekastide puhul ja seal kus on mehhaniline kesk dif. lukk piisas ainult ühe ratta tõstmiseks (dif. lukk muidugi väljas siis).

Kas nii peabki olema, ja see visko muhv annab järgi ainult siis kui kogu auto liikumas ning suurel jõul? võib peab seisma ning jahtuma enne siis hakkab andma järgi...

Küsimus on selles, et kuidas kontrollida et ta töötab ja töötab õieti!? kas kellegil on kogemust?
totu
Kohe panen 33" rehvid!
Postitusi: 256
Liitunud: L Veebr 10, 2007 18:36
Asukoht: Harjumaa

Postitus Postitas totu »

Kui korras, kannatab ühte, lahtitõstetud ratast pöörata ainult jõuga ja aeglaselt, sõltumata temperatuurist. Antud juhul siis kardaanid pöörlevad vabalt ku autol külg lahti tõsta, visko lubab vaid väikest kiiruste erinevust. Parandage, kui eksin.
Raud on tore.
Vasta

Mine “Tehnilised küsimused-Range Rover II”