RR 98 2,5td autom.kasti remont

Kui on mured 1995-2002 mudeliga P38A

Moderaatorid: inseneer, landy

Vasta
Matu
MT-rehvid ja muda!
Postitusi: 185
Liitunud: K Nov 30, 2005 14:29
Asukoht: Tallinn Kadriorg/ Saku

RR 98 2,5td autom.kasti remont

Postitus Postitas Matu »

Tere.
Muret on hakanud tegema siis ülaltoodud masina automaatkast.
Mis kasti nendele masinatele üldse alla pandi?
Kes ja kus võiks neid kaste remontida ja vigu diagnoosida?
Mure väljendub selles, et kohati nagu "sidur libiseb" kui kasutada manuaalkasti kirjeldust, et siis gaasi andes pöörded küll tõusevad, kuid masina kiirus ei kasva.
Ka järsult kiirendades (maanteel möödasõit) vahetab käigu alla, kiirendab, "lahutab siduri" kui kasutada manuaali kirjeldust aga kõrgemat käiku enam sisse ei pane ja mootori pöörded hüppavad "lakke" ja masin liigub edasi nagu tühikäigul (loe: ei kiirenda, pigem aeglustub).
Ka on rahulikul kiirendusel üle 80 km/h tunda jõnksutamist.

Soovituste ja abi eest tänud juba ette.
Matu
RR P38A autom. 2,5td 98a.
Kasutaja avatar
landy
Site Admin
Site Admin
Postitusi: 10303
Liitunud: R Juul 01, 2005 17:31
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas landy »

Lähem info auto ehituse kohta:
http://www.landroverclub.ee/est/files/m ... 26ENG).pdf

http://www.ownerinfo.landrover.com/extf ... /index.jsp

Ja seal alla oleva Borg Warner vaheksti kohta:
http://www.landroverclub.ee/est/files/m ... /borge.pdf

Kasti mahavõtmisest:
http://www.landroverclub.ee/foorum/viewtopic.php?t=335


Kahjuks ei oska kohe peast öelda selle ZF automaatkasti mudelit.

Nende sümptomite korral tuleks laustada
1)Õli tasem kontrollist (puudulik õlikogus tekitab selliseid sümptome)
2)Õli seisukorrast (halb/must õli võib ka automaadi tööd pärsssida)
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Kasutaja avatar
tt
ELRK liige
ELRK liige
Postitusi: 391
Liitunud: N Aug 24, 2006 11:22
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas tt »

kui pööre juba lakke kargab, siis tavaliselt on siduriketaste friktsioonkatted juba pihta saanud :cry:

mine näita masin ette mõnes automaatkastidele spetsialiseerunud töökojas.
totu
Kohe panen 33" rehvid!
Postitusi: 256
Liitunud: L Veebr 10, 2007 18:36
Asukoht: Harjumaa

Postitus Postitas totu »

Kasti peal "pirka" , sealt mark ja romulasse küsima. Kui täishüdrauliline ZF, peaks leidma BMW de ja suurte Volvode alt. Otsakaaned, juhttross ja hüdrotafo jäävad omad. Võib muutuda trafo lukustumise kiirus, iseenesest ei ole probleem, kiirendades vahetab niikuinii käigu alla. Parandage kui eksin.
Raud on tore.
Vasta

Mine “Tehnilised küsimused-Range Rover II”