range rover

Kui on mured 1995-2002 mudeliga P38A

Moderaatorid: inseneer, landy

targo
Ma armastan offroad-i!
Postitusi: 15
Liitunud: L Sept 29, 2007 15:38
Asukoht: Eesti, Pärnu, Tartu

range rover

Postitus Postitas targo »

tere on selline küsimus et kas RR kere on valmistatud alumiiniumist ja kuidas käitub selline isend maastikul?
:)
Kasutaja avatar
landy
Site Admin
Site Admin
Postitusi: 10303
Liitunud: R Juul 01, 2005 17:31
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas landy »

Palun täpsusta millise RR mudeli kohta sa infot soovid? Kui mudelit ei tea, siis sobib ka väljalaske aasta.
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
targo
Ma armastan offroad-i!
Postitusi: 15
Liitunud: L Sept 29, 2007 15:38
Asukoht: Eesti, Pärnu, Tartu

Postitus Postitas targo »

tegemist on sis 2.5tds manuaali ja 95a väljalaskega.Samas tahaks küsida ka RR aeglusti sisse ja väljalülituse kohta.Mis saab olla pöhjuseks kui aeglusti elektrilisel sisselülitamisel tuntav ülekande muutus puudub?Kas selle aastakäigu range roveril on mingisugune automaatne differentsiaali lukusti, on ta suurendatud sisehöördumisega vöi puudub üldse?
:)
Kasutaja avatar
landy
Site Admin
Site Admin
Postitusi: 10303
Liitunud: R Juul 01, 2005 17:31
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas landy »

targo kirjutas:tegemist on sis 2.5tds manuaali ja 95a väljalaskega.
kas RR kere on valmistatud alumiiniumist ja kuidas käitub selline isend maastikul?
Samas tahaks küsida ka RR aeglusti sisse ja väljalülituse kohta.Mis saab olla pöhjuseks kui aeglusti elektrilisel sisselülitamisel tuntav ülekande muutus puudub?Kas selle aastakäigu range roveril on mingisugune automaatne differentsiaali lukusti, on ta suurendatud sisehöördumisega vöi puudub üldse?
1)Jah, suurem osa kereplekkidest on alumiiniumist
2)Kui korralik maastikurehv alla panna, siis oma kaalu kohta käitub üna kenasti (ikkagi tugevad täis tala sillad ja redelraam)
3)Aeglusti mitte lülitumine võib olla tingitud kas probleemist elektrisüsteemis/lüliti/relee) või rikkest seda lülitavas servo mootoris)
Lisa lugemist: http://www.landroverclub.ee/est/files/m ... 26ENG).pdf
4)Ei, selle autol puuduvad igasugused difererentsiaalide lukustid sildades . Mõlemad difrit on lahtised. Keskel on viskosidur. Lähemalt loe:
http://www.landroverclub.ee/est/files/m ... /borge.pdf
Viimati muutis landy, P Okt 07, 2007 22:50, muudetud 1 kord kokku.
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
targo
Ma armastan offroad-i!
Postitusi: 15
Liitunud: L Sept 29, 2007 15:38
Asukoht: Eesti, Pärnu, Tartu

Postitus Postitas targo »

tänud :)
:)
Kasutaja avatar
LittleSuzi
ELRK liige
ELRK liige
Postitusi: 815
Liitunud: R Nov 16, 2007 12:28
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas LittleSuzi »

P38A kohta

Mis see NAS Range Roverite kontekstis tähendab?
Kasutaja avatar
landy
Site Admin
Site Admin
Postitusi: 10303
Liitunud: R Juul 01, 2005 17:31
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas landy »

NAS tähenab kõigi LR'ide puhul North_American_Series e. toodetud USA-Kanda turule. Lisaks miilides spidomeetrile on erinev ka elektrisüsteem/tuled. ning paljudel mudelitel ka stanged. Ka varustusastmed on erinevad. Lisaks kasutatakse on VIN-kood USA stadardile vastav.

Lisaks:
Pragu tootmises olevatest mudlitest on Discovery III nimeksselsel turul üldse LR3 ja Freelander 2 hoopis LR2. Range Rover ja RR Sport turustatakse oma nimede all.

http://www.landroverusa.com/us/en/Vehicles/home_bsc.asp
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Kasutaja avatar
LittleSuzi
ELRK liige
ELRK liige
Postitusi: 815
Liitunud: R Nov 16, 2007 12:28
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas LittleSuzi »

kuda ma saaks aru, et kas minu auto on "NAS" või ei?
Kasutaja avatar
landy
Site Admin
Site Admin
Postitusi: 10303
Liitunud: R Juul 01, 2005 17:31
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas landy »

LittleSuzi kirjutas:kuda ma saaks aru, et kas minu auto on "NAS" või ei?
Kõige täpsemalt VIN-koodi järgi.
Lisaks välised erinevused. (pidevalt põlevad kollased gabaraiidi tuled ja kollased/punased helkurid kaitseraudade külgedel) Spidimeetril on miilide numbrid suuremad, kui kilomeetrite omad, jne.

Misk sa arvad, et sul NAS versioon on?
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Kasutaja avatar
LittleSuzi
ELRK liige
ELRK liige
Postitusi: 815
Liitunud: R Nov 16, 2007 12:28
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas LittleSuzi »

ei arva, et on - lihtsalt tahan kindel olla, et millega tegu.
Näite manualist:

"RECOMMENDED LUBRICANTS AND FLUIDS -
NAS VEHICLES"

või

"RECOMMENDED LUBRICANTS AND FLUIDS - ALL
EXCEPT NAS VEHICLES"

"Catalytic converters for NAS low
emission vehicles (LEVs) from 2000MY have
active constituents of palladium and rhodium
only"

jne
:)
Kasutaja avatar
landy
Site Admin
Site Admin
Postitusi: 10303
Liitunud: R Juul 01, 2005 17:31
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas landy »

Point selles, et suure lombi tagusele turule tehakse veidi teisi määrdeaineid ja muid autokeemia tooteid
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Kasutaja avatar
LittleSuzi
ELRK liige
ELRK liige
Postitusi: 815
Liitunud: R Nov 16, 2007 12:28
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas LittleSuzi »

Landy kirjutas:Point selles, et suure lombi tagusele turule tehakse veidi teisi määrdeaineid ja muid autokeemia tooteid
Just .. sellepärast mõtlesingi, et kuda arusaada.
CalVIN'i konverter dekodeeris vinni ilusti ära - seega nagu pole tegemist NASmasinaga.
Kasutaja avatar
LittleSuzi
ELRK liige
ELRK liige
Postitusi: 815
Liitunud: R Nov 16, 2007 12:28
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas LittleSuzi »

Kust võiks leida instrument panel'i tulukeste ja nende põlemasüttimiste põhjuste kohta?
Manualist Rave'st leidsin ainult nas'i kohta - aga nendel hoopis teised tulukesed.
Kasutaja avatar
LittleSuzi
ELRK liige
ELRK liige
Postitusi: 815
Liitunud: R Nov 16, 2007 12:28
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas LittleSuzi »

kas keegi on parandanud radiaatori küljest ära murdunud ülevoolu väljundit?
http://www.rangerovers.net/repairdetail ... owhose.jpg

See murdus ära ning noh uut radikat eriti osta küll ei taha.
Robinho
Unistan offroadist!
Postitusi: 64
Liitunud: K Sept 12, 2007 05:45
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Robinho »

LittleSuzi kirjutas:kas keegi on parandanud radiaatori küljest ära murdunud ülevoolu väljundit?
http://www.rangerovers.net/repairdetail ... owhose.jpg

See murdus ära ning noh uut radikat eriti osta küll ei taha.
Seal õnneks survet suurt ei ole ainult temperatuur on kõrge. Mina soovitaks kõigepealt see tükk sinna külge tinutada. Seejärel miski temperatuuri taluva möginaga ümbert kinni mätsida, et tugevust anda ja võimalikud lekked elimineerida.
Range Rover 2.5 DSE
Vasta

Mine “Tehnilised küsimused-Range Rover II”