RR 4.6 mootori hääl
- LittleSuzi
- ELRK liige
- Postitusi: 815
- Liitunud: R Nov 16, 2007 12:28
- Asukoht: Pärnu
RR 4.6 mootori hääl
Selline küsimus.
RR 2000 aasta 4, liitrine mootor klõbiseks nagu diisel auto.
Kas võib tegu olla klappidega? Näiteks klappide ümbrus on must või mingid vedrud väsinud? Läbisõit on alles 142K. Karmi offroadi pole auoga tehtud. Väidetavalt on õlisid vahetatud suht reguraalselt.
RR 2000 aasta 4, liitrine mootor klõbiseks nagu diisel auto.
Kas võib tegu olla klappidega? Näiteks klappide ümbrus on must või mingid vedrud väsinud? Läbisõit on alles 142K. Karmi offroadi pole auoga tehtud. Väidetavalt on õlisid vahetatud suht reguraalselt.
- LittleSuzi
- ELRK liige
- Postitusi: 815
- Liitunud: R Nov 16, 2007 12:28
- Asukoht: Pärnu
-
- Hurraa, pooltuhat postitust!
- Postitusi: 520
- Liitunud: T Mär 13, 2007 19:43
- Asukoht: Rakvere (tihti Lõuna Eestis)
õeldes loogiliseklt
mõeldes loogiliselt peaks siis ka CO paigast ära olema. Ja tuginedes oma kogemustele RRC ja teistele tõukuritega mootoritele, meeldib neile hea ja kvaliteetne täis sünt. Võib aidata mootoripesu mõksid, ja korraliku õli kasutamine ja alustuseks tihedam vahetus.
- LittleSuzi
- ELRK liige
- Postitusi: 815
- Liitunud: R Nov 16, 2007 12:28
- Asukoht: Pärnu
Taissünt on vaieldamatult parem õli, kui mineraal või poolsünt. Aga siin on omad nõksud. Nimelt Roveri v8 teke kaob aegade hämarusse, nüüdseks poolesajanadi taha. Siis ei olnud sünt. õlisi. Ja siis, küsite teie? Asi on selles, et mootrid, mis on pärit varasematest ajajärkudest, olid valmistaud suuremate tootmistolerantsidega , kui praegused. Sünt õlid on võimelised tekitama väga püsivat ja õhukest määrdekihti. Kahjuks varasemate mootorite tootmistolerantsid on oluliselt suuremad, kui praeguste täissünt õlide kelme paksus liikuvate osade vahel. Tulemuseks õlikihi "rebenemine" ja määrdeomaduste puudlikus. Sama kehtib ka väga suure läbisõiduga mootorite kohta. Seega mõningatel juhtudel on soovitav kastada minareelõli või poosünti, nn. "pensakari mootori" õli.(Valvoline) Mineraalõli kile paksus võib ollla püsivam. Kokkuvõteks, kasutage vanadel v8 poolsünti (enne 1996). Palju tähtsam on regulaarne õli vahtus, kui selle kvalteet. Ärge kasutage "Risso" tüüpi mootoriõli.
- LittleSuzi
- ELRK liige
- Postitusi: 815
- Liitunud: R Nov 16, 2007 12:28
- Asukoht: Pärnu
Veidi lisainfi:RV8 kirjutas:Aga siin on omad nõksud. Nimelt Roveri v8 teke kaob aegade hämarusse, nüüdseks poolesajanadi taha.
http://www.landroverclub.ee/foorum/viewtopic.php?t=1330
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
- Veiko Varik
- Tunneb LR hingeelu!
- Postitusi: 264
- Liitunud: P Okt 14, 2007 20:38
- Asukoht: LR pesa
- Kontakt:
- LittleSuzi
- ELRK liige
- Postitusi: 815
- Liitunud: R Nov 16, 2007 12:28
- Asukoht: Pärnu
- Veiko Varik
- Tunneb LR hingeelu!
- Postitusi: 264
- Liitunud: P Okt 14, 2007 20:38
- Asukoht: LR pesa
- Kontakt:
Kui auto on öö läbi seisnud siis käima pannes kuulata kas esimese 15-20 sek jooksul klõbin muutub.Kui ei muutu siis on nookurid kui muutub siis tõukurid.Tõukurid vajuvad õlist tühjaks üle öö ja siis läheb tsipa aega see 15-20 sek kui nad jälle õli täis lähevad.
Mis õli sa kasutad?Proovi Castroli 5W-40 Magnatex-i ja vaata kas asjalood muutuvad.
W
Mis õli sa kasutad?Proovi Castroli 5W-40 Magnatex-i ja vaata kas asjalood muutuvad.
W
- LittleSuzi
- ELRK liige
- Postitusi: 815
- Liitunud: R Nov 16, 2007 12:28
- Asukoht: Pärnu
- Veiko Varik
- Tunneb LR hingeelu!
- Postitusi: 264
- Liitunud: P Okt 14, 2007 20:38
- Asukoht: LR pesa
- Kontakt: