RR 4.6 mootori hääl

Kui on mured 1995-2002 mudeliga P38A

Moderaatorid: inseneer, landy

Vasta
Kasutaja avatar
LittleSuzi
ELRK liige
ELRK liige
Postitusi: 815
Liitunud: R Nov 16, 2007 12:28
Asukoht: Pärnu

RR 4.6 mootori hääl

Postitus Postitas LittleSuzi »

Selline küsimus.
RR 2000 aasta 4, liitrine mootor klõbiseks nagu diisel auto.
Kas võib tegu olla klappidega? Näiteks klappide ümbrus on must või mingid vedrud väsinud? Läbisõit on alles 142K. Karmi offroadi pole auoga tehtud. Väidetavalt on õlisid vahetatud suht reguraalselt.
RV8
Aitab LR varuosadega!
Postitusi: 498
Liitunud: L Aug 13, 2005 11:53
Asukoht: TALLINN
Kontakt:

Postitus Postitas RV8 »

Oletus ainult: õlisi pole vahetatud ja nüüd on hüdrotõukurid kinni jäänud. Kordan ainult oletus.
Kasutaja avatar
LittleSuzi
ELRK liige
ELRK liige
Postitusi: 815
Liitunud: R Nov 16, 2007 12:28
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas LittleSuzi »

ma ise arvaksin sama ... kas mingit diagnostikat oleks sellise probleemi kindlaks tegemisele?
Kalamees
Hurraa, pooltuhat postitust!
Hurraa, pooltuhat postitust!
Postitusi: 520
Liitunud: T Mär 13, 2007 19:43
Asukoht: Rakvere (tihti Lõuna Eestis)

õeldes loogiliseklt

Postitus Postitas Kalamees »

mõeldes loogiliselt peaks siis ka CO paigast ära olema. Ja tuginedes oma kogemustele RRC ja teistele tõukuritega mootoritele, meeldib neile hea ja kvaliteetne täis sünt. Võib aidata mootoripesu mõksid, ja korraliku õli kasutamine ja alustuseks tihedam vahetus.
Kasutaja avatar
LittleSuzi
ELRK liige
ELRK liige
Postitusi: 815
Liitunud: R Nov 16, 2007 12:28
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas LittleSuzi »

tänud nõuannete eest.
proovin õlivahetuse ja pesuga alustada.
RV8
Aitab LR varuosadega!
Postitusi: 498
Liitunud: L Aug 13, 2005 11:53
Asukoht: TALLINN
Kontakt:

Postitus Postitas RV8 »

Taissünt on vaieldamatult parem õli, kui mineraal või poolsünt. Aga siin on omad nõksud. Nimelt Roveri v8 teke kaob aegade hämarusse, nüüdseks poolesajanadi taha. Siis ei olnud sünt. õlisi. Ja siis, küsite teie? Asi on selles, et mootrid, mis on pärit varasematest ajajärkudest, olid valmistaud suuremate tootmistolerantsidega , kui praegused. Sünt õlid on võimelised tekitama väga püsivat ja õhukest määrdekihti. Kahjuks varasemate mootorite tootmistolerantsid on oluliselt suuremad, kui praeguste täissünt õlide kelme paksus liikuvate osade vahel. Tulemuseks õlikihi "rebenemine" ja määrdeomaduste puudlikus. Sama kehtib ka väga suure läbisõiduga mootorite kohta. Seega mõningatel juhtudel on soovitav kastada minareelõli või poosünti, nn. "pensakari mootori" õli.(Valvoline) Mineraalõli kile paksus võib ollla püsivam. Kokkuvõteks, kasutage vanadel v8 poolsünti (enne 1996). Palju tähtsam on regulaarne õli vahtus, kui selle kvalteet. Ärge kasutage "Risso" tüüpi mootoriõli.
Kasutaja avatar
LittleSuzi
ELRK liige
ELRK liige
Postitusi: 815
Liitunud: R Nov 16, 2007 12:28
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas LittleSuzi »

2000 aasta oma võib ikkagi täissünti kasutada ... arvan.
Kasutaja avatar
landy
Site Admin
Site Admin
Postitusi: 10303
Liitunud: R Juul 01, 2005 17:31
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas landy »

RV8 kirjutas:Aga siin on omad nõksud. Nimelt Roveri v8 teke kaob aegade hämarusse, nüüdseks poolesajanadi taha.
Veidi lisainfi:
http://www.landroverclub.ee/foorum/viewtopic.php?t=1330
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Kasutaja avatar
Veiko Varik
Tunneb LR hingeelu!
Postitusi: 264
Liitunud: P Okt 14, 2007 20:38
Asukoht: LR pesa
Kontakt:

Postitus Postitas Veiko Varik »

Tõukuri klõbin kaob tavaliselt peale soojenemist ära.Mis aga ei kao on nookurvõllide oma.Neid on kunagi päris palju vahetatud.

W
Kasutaja avatar
LittleSuzi
ELRK liige
ELRK liige
Postitusi: 815
Liitunud: R Nov 16, 2007 12:28
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas LittleSuzi »

kuidas ühte või teist diagnoosida?
Kasutaja avatar
Veiko Varik
Tunneb LR hingeelu!
Postitusi: 264
Liitunud: P Okt 14, 2007 20:38
Asukoht: LR pesa
Kontakt:

Postitus Postitas Veiko Varik »

Kui auto on öö läbi seisnud siis käima pannes kuulata kas esimese 15-20 sek jooksul klõbin muutub.Kui ei muutu siis on nookurid kui muutub siis tõukurid.Tõukurid vajuvad õlist tühjaks üle öö ja siis läheb tsipa aega see 15-20 sek kui nad jälle õli täis lähevad.
Mis õli sa kasutad?Proovi Castroli 5W-40 Magnatex-i ja vaata kas asjalood muutuvad.

W
Kasutaja avatar
LittleSuzi
ELRK liige
ELRK liige
Postitusi: 815
Liitunud: R Nov 16, 2007 12:28
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas LittleSuzi »

ei teagi, mis õli sees ... kuid plaanisin 0W-40 OMV täissünt õli kasutada aga pole veel jõudnud vahetada
RV8
Aitab LR varuosadega!
Postitusi: 498
Liitunud: L Aug 13, 2005 11:53
Asukoht: TALLINN
Kontakt:

Postitus Postitas RV8 »

talvel 5w30, suvel 10w40, 5w50 aastaringselt
Kasutaja avatar
Veiko Varik
Tunneb LR hingeelu!
Postitusi: 264
Liitunud: P Okt 14, 2007 20:38
Asukoht: LR pesa
Kontakt:

Postitus Postitas Veiko Varik »

5W-40 sobib ideaalselt aastaringselt meie kliimasse.

W
Vasta

Mine “Tehnilised küsimused-Range Rover II”