RR 2000 4,6 küünalde vahetus
- LittleSuzi
- ELRK liige
- Postitusi: 815
- Liitunud: R Nov 16, 2007 12:28
- Asukoht: Pärnu
RR 2000 4,6 küünalde vahetus
Manual annab gap'iks 0,95 - 1,3 aga poest ostetud NGK iriidiumitel on vahe 0,8.
Kas ja palju selline erinevus mõjutab?
Kas ja palju selline erinevus mõjutab?
No igal juhul ei soovita vahede muutmisega tegelema hakata. Ainuke milles soovitaks veendusda, et ostetud küünlad on ekvivalentsed originaalile. Selleks on erinevate tootjate risttabelid olemas. Poodnikel on kalduvus tahtmata müüja valeid küünlaid, kataloogid on sageli vigased. Samuti soovitan vältida vanematel b.mootoritel mitmelektroodiliste küünalde kastamist. v8 kasutati 1971 stastatst, süütesüsteemid olid erinevad, samuti ka küünlad. Sama jutt kehtib muuses ka näiteks õilifiltrite kohta. enamus LR D mooteried on 2,5 liitised ja turboga. aga neid on palju erinevaid, samuti nagu filtreid.
- LittleSuzi
- ELRK liige
- Postitusi: 815
- Liitunud: R Nov 16, 2007 12:28
- Asukoht: Pärnu
http://www.rangerovers.net/maintenance/sparkplugs.html
Iridium IX BPR5EIX 6597 .032
samas ngk koduleht annabki vaheks 0,032"I like to get the ready gapped plugs from the dealer -- if you don't, remember to gap them before inserting them. Factory specified gaps are as follows:
Up to 99MY: Champion RN11YCC, 0.90 - 1.00 mm ... 0.035 - 0.040 in
Iridium IX BPR5EIX 6597 .032
- LittleSuzi
- ELRK liige
- Postitusi: 815
- Liitunud: R Nov 16, 2007 12:28
- Asukoht: Pärnu
- LittleSuzi
- ELRK liige
- Postitusi: 815
- Liitunud: R Nov 16, 2007 12:28
- Asukoht: Pärnu
LittleSuzi kirjutas:tundub, et küünlad ikkagi tahmuvad.
Mõte on selline, et süüde on liialt varajane ning õiget detonatsiooni ei toimu.
Kas auto-arvutit annab seadistada, et näiteks süüda varajasemaks muuta?
Tahm viitab pigem sellele, et segu on liiga rikas, mis omakorda võib tuleneda sellest, et lambdaanduritel on viimane tuhat käsil või lihtsamal juhul on õhufilter umbes. Variante on veel kuni kasutaja sõidustiilini välja.
Samas võib mitttäielik põlemine ka valest küünlatüübist tuleneda .
Üks mustmiljonist küünlamüügilehest annab RR '99 küünlaks näiteks BKR6EIX-11, millel on vahe .044".
Liiga varajase süüte korral hakkab mootor sisselaskekollektorisse aevastama , üle kuumenema ja koormuse korral detoneerima. ECU peaks siiski suutma mootorit õige süütenurgaga hoida.
Kuidas küttekulu on? Normaalne?
Kalev
- LittleSuzi
- ELRK liige
- Postitusi: 815
- Liitunud: R Nov 16, 2007 12:28
- Asukoht: Pärnu
Küttekulu noh ... maanteel umbes 13 ning linna keskmine 19.Myller kirjutas:LittleSuzi kirjutas:tundub, et küünlad ikkagi tahmuvad.
Mõte on selline, et süüde on liialt varajane ning õiget detonatsiooni ei toimu.
Kas auto-arvutit annab seadistada, et näiteks süüda varajasemaks muuta?
Tahm viitab pigem sellele, et segu on liiga rikas, mis omakorda võib tuleneda sellest, et lambdaanduritel on viimane tuhat käsil või lihtsamal juhul on õhufilter umbes. Variante on veel kuni kasutaja sõidustiilini välja.
Samas võib mitttäielik põlemine ka valest küünlatüübist tuleneda .
Üks mustmiljonist küünlamüügilehest annab RR '99 küünlaks näiteks BKR6EIX-11, millel on vahe .044".
Liiga varajase süüte korral hakkab mootor sisselaskekollektorisse aevastama , üle kuumenema ja koormuse korral detoneerima. ECU peaks siiski suutma mootorit õige süütenurgaga hoida.
Kuidas küttekulu on? Normaalne?
Kalev
Mootori hääl on nagu normaalne ning jõudu nagu ikkagi oleks.
Peab ikkagi sinna MG'sse minema.
Sellist suht tervet olukorda on nagu raske diagnoosida. Tahm näitab vahel ka liiga külma küünalt. Samas Bxx5xx on NGK mõistes üks kuumemaid. Vabalt võib olla, et Rangega 1500 pöörde peal linna vahel kruiisides ongi normaaljuhul küünlad tahmased.
Üks mis kindel: iriidiumite vahet ei maksa kangutama minna.
Kalev
Üks mis kindel: iriidiumite vahet ei maksa kangutama minna.
Kalev
- LittleSuzi
- ELRK liige
- Postitusi: 815
- Liitunud: R Nov 16, 2007 12:28
- Asukoht: Pärnu