1. leht 1-st

RR 2.5D geneka rihma mure

Postitatud: R Dets 14, 2007 08:36
Postitas Robinho
Mure siis selline, et mitu kuud tagasi said rihmad kapoti alt eemaldatud, kuid nüüd vaja tagasi panna ja enam ei nuputa välja kuidas nad seal olema peaksid. Lühemat rihma oskan tagasi panna, kuid pikemaga jääb igatepidi pannes rihma kõvasti üle. Ei leidnud netist ka diisli kohta õpetust. Kas keegi saaks enda diisli rihma asetust pilti teha või oskab seletada, kuidas süsteem olema peab või leiab netist miski pildi või õpetuse. Või on Tartus keegi, kes saaks oma diisli pealt näidata mulle?
Tänud juba ette!

Postitatud: R Dets 14, 2007 16:39
Postitas Kuutroll
Helista 5049634, saab järgi vaadata, mingi venekeelne raamat kah olemas.

Postitatud: R Dets 14, 2007 16:44
Postitas RV8
rihm käib sooned sisepoole, paigaldatuna meenutab rihma kontuur lapukuks vajutatud 8 at.

Postitatud: R Dets 14, 2007 17:07
Postitas totu
Kas mootoriruumis vastavat kleepsu ei ole? Kasutusjuhendis peaks kindlasti pilt olema. Ilmselt tuleb ülejääv rihm vedada kahe mingisuguse soonilise rulli (kõrvutiasetsevad) vahelt sileda rulli peale. Suht segane jutt aga serpentiinrihmad kipuvad jooksma pikimat teed pidi et suurendada kontaktpinda.

Postitatud: R Dets 14, 2007 17:34
Postitas Robinho
Suured tänud vastajatele, sain lõpuks isegi välja nuputatud rihma teekonna. Ainult ei saanud rihma peale venitada. Pinguti peal on kuuskandi auk olemas, kust peaks saam pingutit lõdvemaks lasta, kuid ometi see ei toiminud. Ettepanekuid?
Teine küsimus on konditsioneeri rihma kohta. Ostsin sinna uue pingutusrulliku, kuid see on suurema läbimõõduga, kui vana. Keskelt on nad täpselt samasugused vahe ongi selles, et uuel rullikul on nagu lisarõngas peal. Kataloogi järgi näitas, et see on ainuke rullik mis saada on. Uut rullikut ei andnud sinna kuidagi panna, sest rihma ei oleks peale läinud. Tundub, et mul seal miskit aretatud, et vanal rullikul on pealmine kiht ära võetud. Näiteks kondipumba rihmaratas miski versats pandud. Või on kellegil muid arvamusi selle kohta?

Postitatud: R Dets 14, 2007 20:33
Postitas totu
See "rihma lõdvestaja" ava on reeglina 1/2 tolline nelikant e. tavaline padrunvõtme saba sobib sisse. Ma küll ei tea mis mootoriga tegemist kuid kondi rulli läbimõõtu peaks saama kompenseerida rihma pingutajaga.