2.5 diisli jahutussüsteemi õhutamine
2.5 diisli jahutussüsteemi õhutamine
Tere,
mure niisike, et ei saa mitte kuidagi õhutamisega hakkama. Tee kuidas tahad aga läheb ikka kuumaks. Autoks siis RRII 2.5d -98
Alustasin siis sellest, et tõstsin nina üles, valasin paisupaagi täis ja panin käima. Salongi tempi panin põhja ja ventika ka. Valasin siis jahutusvedelikku juurde ja tuuritasin. Läks väga pikk aeg enne kui tempi näidik üles liikuma hakkas. Lõpuks ta ikkagi hakkas ja mingi aeg püsis keskel, siis hakkas tõusma. Salongi tuli sooja õhku. Sõidusuunas vaadates vasak lõdvik oli kuum ja kõva. Parempoolne külm. Lasin paisupaagi korgi lahti ja siis läks surve välja. Temp langes ka. Lasin käia, kuid mingi aja pärast hakkas ikka tempi üles ajama.
Kiire kõne ühele tuttavale, kes soovitas salongiradikast välja tuleva ja mootorisse mineva lõdviku lahti võtta ja siis käima panna, sedapsi õhutada kuni hakkab jahutusvedelikku purskama. Käitusin ka nii, kuid abi sellest miskit polnud. Samuti teist korda õhutada proovides ei tulnud enam salongi sooja õhku. Imelik oli ka see, et paisupaagis jäi jahutusvedelik külmaks ning ka radikasse ei jõudnud vedelikku.
Kas ma panin õhutamisel millegiga kapitaalselt mööda või on asi termostaadis/veepumbas/kaanes mõrad ja tihend õhtal? Õli oli iseenesest puhas.
20l jahutusvedelikku maha valatud ja tolku ei miskit ainult must masendus. Kui keegi oskab, midagi tarka kosta, siis olen üks suur kõrv.
mure niisike, et ei saa mitte kuidagi õhutamisega hakkama. Tee kuidas tahad aga läheb ikka kuumaks. Autoks siis RRII 2.5d -98
Alustasin siis sellest, et tõstsin nina üles, valasin paisupaagi täis ja panin käima. Salongi tempi panin põhja ja ventika ka. Valasin siis jahutusvedelikku juurde ja tuuritasin. Läks väga pikk aeg enne kui tempi näidik üles liikuma hakkas. Lõpuks ta ikkagi hakkas ja mingi aeg püsis keskel, siis hakkas tõusma. Salongi tuli sooja õhku. Sõidusuunas vaadates vasak lõdvik oli kuum ja kõva. Parempoolne külm. Lasin paisupaagi korgi lahti ja siis läks surve välja. Temp langes ka. Lasin käia, kuid mingi aja pärast hakkas ikka tempi üles ajama.
Kiire kõne ühele tuttavale, kes soovitas salongiradikast välja tuleva ja mootorisse mineva lõdviku lahti võtta ja siis käima panna, sedapsi õhutada kuni hakkab jahutusvedelikku purskama. Käitusin ka nii, kuid abi sellest miskit polnud. Samuti teist korda õhutada proovides ei tulnud enam salongi sooja õhku. Imelik oli ka see, et paisupaagis jäi jahutusvedelik külmaks ning ka radikasse ei jõudnud vedelikku.
Kas ma panin õhutamisel millegiga kapitaalselt mööda või on asi termostaadis/veepumbas/kaanes mõrad ja tihend õhtal? Õli oli iseenesest puhas.
20l jahutusvedelikku maha valatud ja tolku ei miskit ainult must masendus. Kui keegi oskab, midagi tarka kosta, siis olen üks suur kõrv.
Range Rover 2.5 DSE
-
- MT-rehvid ja muda!
- Postitusi: 185
- Liitunud: K Nov 30, 2005 14:29
- Asukoht: Tallinn Kadriorg/ Saku
Minu masinal oli veepumba plastikust tiivik võlli küljest lahti murdunud ja masin läks keema koguaeg. Lasin tiiviku ära vahetada metallist tiiviku vastu ja probleem lahenes. (plastikust veepumba tiivik on 2,5 BMW mootori tüüpviga)
Siis veel võimalus, et jahutusventika sidur on nässus ja prop. töllerdab otsas vabalt kaasa ja kui masin ei liigu, siis korralikult ei jahuta. Sooja töötava mootoriga midagi pehmet (et venti ära ei lõhu) vastu ja kui vent kergelt seisma jääb, siis vist on see häda.
Siis veel võimalus, et jahutusventika sidur on nässus ja prop. töllerdab otsas vabalt kaasa ja kui masin ei liigu, siis korralikult ei jahuta. Sooja töötava mootoriga midagi pehmet (et venti ära ei lõhu) vastu ja kui vent kergelt seisma jääb, siis vist on see häda.
RR P38A autom. 2,5td 98a.