hakkab peale...

Kui on mured 1995-2002 mudeliga P38A

Moderaatorid: inseneer, landy

Kasutaja avatar
LittleSuzi
ELRK liige
ELRK liige
Postitusi: 815
Liitunud: R Nov 16, 2007 12:28
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas LittleSuzi »

Proovi kuidagi treileriga MG roverisse saada ... või Vilojetti.
Kasutaja avatar
LittleSuzi
ELRK liige
ELRK liige
Postitusi: 815
Liitunud: R Nov 16, 2007 12:28
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas LittleSuzi »

"KEY CODE LOCKOUT" Message:
This means you have made several wrong attempts to use the EKA procedure to remobilize the vehicle; wait 10 minutes (30 minutes for 1996 and later models) and try again; meanwhile carefully check the procedure and call your friendly Land Rover dealer to make sure you have the correct security code for your vehicle VIN.
Kasutaja avatar
LittleSuzi
ELRK liige
ELRK liige
Postitusi: 815
Liitunud: R Nov 16, 2007 12:28
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas LittleSuzi »

nati veel RRII'he alarmist :lol: :lol: :
"The designers of the Range Rover 4.0/4.6/P38A went overboard in the alarm and security department, presumably thinking that thieves would be keen on stealing such an expensive vehicle. Little did they realize that it would be one of the fastest depreciating vehicles ever, and the alarm system would merely be another electrical headache for owners. "

Source:
http://www.rangerovers.net/repairdetail ... alarm.html
raigoa
Esimesed mudapiisad :-)
Postitusi: 34
Liitunud: K Okt 31, 2007 19:54
Asukoht: Eesti

Postitus Postitas raigoa »

täna proovisin siis seda koodi läbi ukseluku, abi ei mitte mingisusgust. hommikul proovin uuesti,siis peaks se jama olema armatuurist kustunud ja saab koodi uuesti proovida. ma kardan et ilma arvuti abita tööle ei saa. aku ju ok, kui aku vahetus siis se kood aitab aga lambist mitte enam immo mahasaamisele see vaevalt aitab :?
Kasutaja avatar
LittleSuzi
ELRK liige
ELRK liige
Postitusi: 815
Liitunud: R Nov 16, 2007 12:28
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas LittleSuzi »

kas sul mudu on see kood olemas?
raigoa
Esimesed mudapiisad :-)
Postitusi: 34
Liitunud: K Okt 31, 2007 19:54
Asukoht: Eesti

Postitus Postitas raigoa »

kood olemas jah, vilojetist sainja hommikul sain siis lõpuks kodeeritud võtme, kolm korda pidin panema enne kui regeeris, aga positiivne et sain tööle. võtmel sai vist patarei otsa et enam ei töödanud ja plokeeris süsteemi.
raigoa
Esimesed mudapiisad :-)
Postitusi: 34
Liitunud: K Okt 31, 2007 19:54
Asukoht: Eesti

Postitus Postitas raigoa »

hmmm, maru huvitav saan on mulle ikka sattunud. iga kord peale tankimist auto ei käivitu normaalselt. täna panin jälle kütust ja käiasin päris kaua enne kui lõpuks käima sain. aku tuli juba hakkas põlema. paari päevaga see jama kaob, aga siis jälle tankimise aeg ja mure kodus tagasi.milles asi??? paagis mingi jama ja see satub mootorisse (pihustid, filtrid) ja ummistab midagi?? hiljem vajub alla ja auto töötab normaalselt.??!!!! :?
Kasutaja avatar
LittleSuzi
ELRK liige
ELRK liige
Postitusi: 815
Liitunud: R Nov 16, 2007 12:28
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas LittleSuzi »

võibolla on vesi kütusepaagis?
Kasutaja avatar
landy
Site Admin
Site Admin
Postitusi: 10302
Liitunud: R Juul 01, 2005 17:31
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas landy »

Mina alustaks sellises järjekorras
1.Vaataks, ega kussgilt õhku kütusetorustikku ei tõmmata
2.Vahetaks ära kütusefiltrid ja paneks lisaks vahele selle odava läbipaistva plastjunni.
3. Kui plastjunni mingit ollust ilmub, võtaks paagi maha ja vaataks mis ollus seal põhjas loksub ning ühtlasi kontrolliks punba üle.
Viimati muutis landy, R Apr 11, 2008 15:28, muudetud 2 korda kokku.
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Kasutaja avatar
LittleSuzi
ELRK liige
ELRK liige
Postitusi: 815
Liitunud: R Nov 16, 2007 12:28
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas LittleSuzi »

Landy kirjutas:Mina alustaks sellises järjekorras
1.Vaatks, ega kusgailt õhku kütusetorustikku ei tõmmata
2.Vahetaks ära kütusefiltrid ja paneks lisaks vahele selle odava läbipaistva plastjunni.
3. Kui plastjunni mingit ollust ilmub, võtaks paagi maha ja vaataks mis ollus seal põhjas loksub ning ühtlasi kontrolliks punba üle.
Mis asi on see odav läbipaistev plastjunn?
Kasutaja avatar
tt
ELRK liige
ELRK liige
Postitusi: 391
Liitunud: N Aug 24, 2006 11:22
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas tt »

LittleSuzi kirjutas: Mis asi on see odav läbipaistev plastjunn?
odav plastjunn on see bensiinijaamas müüdav kütusefilter, läbipaistvast plastikust korpusega, võimaldab visuaalselt kütusevoolu vaadelda

Pilt
Pilt
Kalamees
Hurraa, pooltuhat postitust!
Hurraa, pooltuhat postitust!
Postitusi: 520
Liitunud: T Mär 13, 2007 19:43
Asukoht: Rakvere (tihti Lõuna Eestis)

Plast junnis

Postitus Postitas Kalamees »

Tuleb vaadata ka vast selle junni läbilaske võimet, on erinevate nominaalidega, osa väiksemad tõmbavad suuremal mootoril põõretel hinge kinni kiiresti. Neid erinevatele vooluhulkadele.
raigoa
Esimesed mudapiisad :-)
Postitusi: 34
Liitunud: K Okt 31, 2007 19:54
Asukoht: Eesti

Postitus Postitas raigoa »

huvitav millest võib olla autol selline imelik vibra, et viskab nagu taguotsa küljele,seda peale keeramist või pidurdamist. kiirendades kaob vibra ära aga sujuvalt sõittes 90-100, tuleb tagasi. vahest paneb päris tugevalt ja vahel pole mitu päeva midagi. Kardaan??? mingid sillapuksid??. sellest ei või olla kui paned kardaaniristi vahetades gardaani 180 kraadi valesti? igatahes hakkab mul vaikselt küllalt saama nendest jamadest. :?
Kasutaja avatar
LittleSuzi
ELRK liige
ELRK liige
Postitusi: 815
Liitunud: R Nov 16, 2007 12:28
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas LittleSuzi »

raigoa kirjutas:täna proovisin siis seda koodi läbi ukseluku, abi ei mitte mingisusgust. hommikul proovin uuesti,siis peaks se jama olema armatuurist kustunud ja saab koodi uuesti proovida. ma kardan et ilma arvuti abita tööle ei saa. aku ju ok, kui aku vahetus siis se kood aitab aga lambist mitte enam immo mahasaamisele see vaevalt aitab.
raigoa kirjutas:kood olemas jah, vilojetist sainja hommikul sain siis lõpuks kodeeritud võtme, kolm korda pidin panema enne kui regeeris, aga positiivne et sain tööle. võtmel sai vist patarei otsa et enam ei töödanud ja plokeeris süsteemi.
Lisaks oma kogemuse kah.
Sain samuti Intskapist EKA koodi ning samuti abi ei mingisugust.
Ning nüüdseks on ka selgunud põhjus - EKA kood muudeti ajuvahetusega ning see oli jäänud märkimata andmebaasi. Tänu sellele sain ma esindusest vale koodi ning imestasin, et miks see ei toimi.

Sellega seoses väikene soovitus/tähelepanek - kontrollige, et teie EKA kood toimib. Iseenesest pole see tavaolukorras vajalik ... kuid sattudes "ei-kuhugi" ja näiteks autovõti ei toimi (misiganes ka põhjus poleks) siis võite kahetseda, et EKA koodi ei tea või ei kontrollinud sellefunktsioneerimist.

Selle teemaga seoses "kuumad tervised" ka esindusse.
Kolhethi - paljude eestlaste kodu.
www.kolhethi.ee
Vasta

Mine “Tehnilised küsimused-Range Rover II”