EAS ei tõsta autot üles

Kui on mured 1995-2002 mudeliga P38A

Moderaatorid: inseneer, landy

Kasutaja avatar
LittleSuzi
ELRK liige
ELRK liige
Postitusi: 815
Liitunud: R Nov 16, 2007 12:28
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas LittleSuzi »

Robinho kirjutas:
LittleSuzi kirjutas: Ära pahanda aga kui sul endal pole aega sellega tegeleda siis teistelgi raske aidata - sel juhul lase auto esindusse viia.

Kuid nüüd miskit ka kõrvale :):
Nimelt mina ehitasin enda autole nn alternatiivse õhusüsteemi.
Seda saab kasutada ainult juhtudel, kui kuskilt ei leki - padjad ja torud terved.
Idee peitub iseenesest selles, et neljale torule, mis suunduvad patjadesse panin vahele kolmikukd ning varustasin väljaviigu tavalise autoventiiliga - häda olukorras saab kompressoriga või manuaalse pumbaga suto üles tõsta. Samuti tuleb sel juhul EAS'i aju tagant ära ühendada - mudu laseb peale uuesti käivitamist õhu välja, kuna auto jaoks on tegu ikkagi ohtliku veaga.
Ei pahanda aga lähim abi teises Eesti otsas ja treilaga sinna viimine ja toomine läheb üsna kulukaks rääkimata korralduslikust poolest. Eks seda nuputab, kuidas saab.

Aga kolmiku vahele panemise idee on teada. Kas meie kaubandusvõrgust on saada selline kolmik või peab ise kokku keevitama?
Mina hakkasin peaaegu nullist leiutama (idee oli ainult olemas) ning sain meie kaubandusvõrgus leiduvatest jubinatest.
Kui sa tahad siis näiteks Pärnu sattudes võid helistada.
Võin ka pilti teha - aga sinna oleks ikkagi seletust kõrvale vaja.
Aga see aitab ainult juhul kui ei ole leket patjadest, voolikutest ja klappidest.
Robinho
Unistan offroadist!
Postitusi: 64
Liitunud: K Sept 12, 2007 05:45
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Robinho »

Niisiis, sain EAS kompressori vahetatud, tuju juba hea, kuid Tallinnast tagasi sõites poolel teel JÄLLE! EAS fault ja neli tuld armatuuris jäid põlema. Seekord siis järg jõudnud ilmselt tagumistele kõrguseanduritele. Esimesed on vahetatud ja esimeste puhul oli umbes sarnane käitumine autol. Kui kompressor kutu oli, siis neli tuld vilkusid armatuuris.
Oskab keegi öelda, kui kindel on variant vead ise ära kustuta, kui pistikul teatud klemmid kokku ühendada? Et kas on võimalik niimoodi talitades midagi tuksi keerata? LittleSuzi on vist niimoodi teinud siin foorumis.
Range Rover 2.5 DSE
Kasutaja avatar
LittleSuzi
ELRK liige
ELRK liige
Postitusi: 815
Liitunud: R Nov 16, 2007 12:28
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas LittleSuzi »

Robinho kirjutas:Niisiis, sain EAS kompressori vahetatud, tuju juba hea, kuid Tallinnast tagasi sõites poolel teel JÄLLE! EAS fault ja neli tuld armatuuris jäid põlema. Seekord siis järg jõudnud ilmselt tagumistele kõrguseanduritele. Esimesed on vahetatud ja esimeste puhul oli umbes sarnane käitumine autol. Kui kompressor kutu oli, siis neli tuld vilkusid armatuuris.
Oskab keegi öelda, kui kindel on variant vead ise ära kustuta, kui pistikul teatud klemmid kokku ühendada? Et kas on võimalik niimoodi talitades midagi tuksi keerata? LittleSuzi on vist niimoodi teinud siin foorumis.
Arvutist saab vigu kustutada teadaolevalt AINULT vastava diagnostika tarkvara ja arvutiga - ebays müüakse ka erinevaid EAS fault vea kustutajaid - pole ise proovinud seega ei oska kommentaarida.
See klemmide kokku ühendamine (EAS pistiku 1. ja 8. klemm) paneb tööle kompressori. Sama sai ka teha EAS relee paari konnektori lühistamisel.

Lihtsalt uudishimust - mis sa kompressori eest maksid ning kas said vana kompressori endaga kaasa?
S.Amurai
Rääkige mulle LR-ist!
Postitusi: 7
Liitunud: T Apr 01, 2008 18:03
Asukoht: Tartu... jne.

Sama siin

Postitus Postitas S.Amurai »

Sama asi endal tehtud - kolmikud vahele pandud ja kapoti all ilusti neli autoventiili välja toodud - asi töötab suurepäraselt - asjaolude sunnil sõidan ka juba mitmendat kuud ringi EAS FAULT ja SLOW errorid ees
ja üldse ei häiri :) Pole lihtsalt mahti saanud Tlnasse nullima minna peale patjade vahetust. Statolist läbi kolme nelja päeva tagant ja sõit jätkub, tegelikult muidugi ka kompra releest lihtne sisse lülitada aga selle point nõuab juba pikemat seletamist ja selleks pean mõned pildid tegema siia...
proovin peagi ära teha...

aga see mõte on iseenesest super hea ja lihtne ehitada ka...

Priit
ja siis tulid autod üle mägede...
Range Rover Vogue 4,6l 2001
Robinho
Unistan offroadist!
Postitusi: 64
Liitunud: K Sept 12, 2007 05:45
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Robinho »

Avastasin nüüd, mis mul seekord tuksi läks. Nimelt üks ajutine õhuvoolik oli kummist pandud ja selles oli suur lõhe sees nüüd. Imelik, et kohe seda ei avastanud. Igatahes oskab keegi rääkida, kus kohast saaks plastikust või muus sobivast matejalist voolikut? Vaja kuskil poole meetrist juppi. Mis kannataks siis õhusurvet ja sisemise läbimõõdu poolest sobiks kompressorist tuleva õhuvooliku otsa. Koduse majapidamise tuhlasin läbi aga midagi silma ei hakanud.
Range Rover 2.5 DSE
Kasutaja avatar
LittleSuzi
ELRK liige
ELRK liige
Postitusi: 815
Liitunud: R Nov 16, 2007 12:28
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas LittleSuzi »

mina kasutasin voolikuteks suruõhuvoolikud, plastikust ja sinist värvi - midagi täpsemalt ei oska öelda.
http://www.skandiakaubandus.ee/Voolikud ... utorud.htm
Vasta

Mine “Tehnilised küsimused-Range Rover II”