mõned mured RR ,1996

Kui on mured 1995-2002 mudeliga P38A

Moderaatorid: inseneer, landy

Matu
MT-rehvid ja muda!
Postitusi: 185
Liitunud: K Nov 30, 2005 14:29
Asukoht: Tallinn Kadriorg/ Saku

Postitus Postitas Matu »

Loomulikult jääb alati variant, et tõesti pole korras. Aga seda saab kuskil kallakul proovida või siis lihtsalt kässar peale, käik sisse ja kas masin hakkab liikuma või püsib paigal.
RR P38A autom. 2,5td 98a.
eero
Esimesed mudapiisad :-)
Postitusi: 38
Liitunud: K Mär 05, 2008 20:09
Asukoht: tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas eero »

Matu kirjutas:Alustama peaks kõigepealt sellest, et RR2 on nn. tsentraalne käsipidur, ehk kinni hoitakse kardaani, mitte eraldi üksikut ratast. Kui ülevaatusel käsipidurit kontrollitakse, siis toimub see rattaid eraldi keerates ja siis nende kinnijäämist kontrollides aga ei arvestata seda, et ühele rattale suunatud jõud läheb läbi tagatifri teisele rattale pannes selle vastupidiselt ringi käima ja õiget näitu nad ei saa.
Ülevaatusel tuleb alati öelda, et käsipidur on kardaanile, siis nad teavad arvestada.
Mind saadeti ka käsipiduriga korduvale, tegin siis omale asja selgeks, käisin uuesti ja ütlesin, et vot selline lugu, ja siis kombineeriti masinaga mingid sobivad numbrid kokku ja asi korras.
Suured tänud sain läbi oligi nii.
Kasutaja avatar
LittleSuzi
ELRK liige
ELRK liige
Postitusi: 815
Liitunud: R Nov 16, 2007 12:28
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas LittleSuzi »

RRII mure juhitavusega.
Peale suvekummide paigaldamist on tunne nagu oleks autol miskit paigast ära - rooli peab hoidma 1/8 võrra kas vasakule või paremale ning keskel ei taha üldse hoida. Samuti eeldaks, et näiteks auto vajuks lohku, kuid selle asemel see ronib tugevalt välja.
Mehaanik arvas, et see on normaalne, kuna veljed on laiad jne ... kuid teise autoga, millele läksid samuti laiemad kummid suvekatena, ei tundnud sellist vahet.
Samas reguleeriti ka silda ... võibolla seal seadistati miskit nati viltu.

Näiteks on "Track rod" valesti rihitud ...

Sry, kui tekst loll paistab :)
Robinho
Unistan offroadist!
Postitusi: 64
Liitunud: K Sept 12, 2007 05:45
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Robinho »

Mul läks samamoodi suvekate allapanekuga asi hullemaks. Ka on sild regullitud paika ja uued rooliotsad ka all. Otsib rööbastes teed ja peab rooliga ikka mängima üpris palju. Üks variant võiks olla, et roolikarbis lõtk sees. Roolikarpi peaks saama peale ka keerata iseenesest.
Kui oluline faktor on sõiduomadustes rooliamordil?
Range Rover 2.5 DSE
Kasutaja avatar
landy
Site Admin
Site Admin
Postitusi: 10303
Liitunud: R Juul 01, 2005 17:31
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas landy »

Robinho kirjutas: Kui oluline faktor on sõiduomadustes rooliamordil?
Suuremalt jaolt mõjutab rooliamordi korrasoleks maastkul sõites
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Kasutaja avatar
LittleSuzi
ELRK liige
ELRK liige
Postitusi: 815
Liitunud: R Nov 16, 2007 12:28
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas LittleSuzi »

Aga kuidas roolikarp mõjutab suhteliselt suurt ujumist ja rööbastest ronimist.
Robinho
Unistan offroadist!
Postitusi: 64
Liitunud: K Sept 12, 2007 05:45
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Robinho »

LittleSuzi kirjutas:Aga kuidas roolikarp mõjutab suhteliselt suurt ujumist ja rööbastest ronimist.
Väga palju! Vähemalt BMW-l tean küll, et kulunud roolikarbiga poistel on kätel kogu aeg tööd palju. :D
Huvitav palju uus roolikarp maksab? See pealekeeramine annab vast aastaks rahu aga kunagi vaja ikkagi välja vahetada.
Range Rover 2.5 DSE
Kasutaja avatar
LittleSuzi
ELRK liige
ELRK liige
Postitusi: 815
Liitunud: R Nov 16, 2007 12:28
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas LittleSuzi »

LittleSuzi kirjutas:RRII mure juhitavusega.
Peale suvekummide paigaldamist on tunne nagu oleks autol miskit paigast ära - rooli peab hoidma 1/8 võrra kas vasakule või paremale ning keskel ei taha üldse hoida. Samuti eeldaks, et näiteks auto vajuks lohku, kuid selle asemel see ronib tugevalt välja.
Mehaanik arvas, et see on normaalne, kuna veljed on laiad jne ... kuid teise autoga, millele läksid samuti laiemad kummid suvekatena, ei tundnud sellist vahet.
Samas reguleeriti ka silda ... võibolla seal seadistati miskit nati viltu.

Näiteks on "Track rod" valesti rihitud ...

Sry, kui tekst loll paistab :)
Lasin paigaldada uued Nokia NRV rehvid ning probleem kadus :roll:
Robinho
Unistan offroadist!
Postitusi: 64
Liitunud: K Sept 12, 2007 05:45
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Robinho »

Kas rehvirõhud jäid samaks?
Range Rover 2.5 DSE
Kasutaja avatar
LittleSuzi
ELRK liige
ELRK liige
Postitusi: 815
Liitunud: R Nov 16, 2007 12:28
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas LittleSuzi »

seda ma ise ei kontrollinud seega ei oska kommenteerida.
Kuid Pirellidega olid rõhud nagu mainitud manualis - ees oli vist 1,9 ja taga 2,5 kui õieti mäletan.
Robinho
Unistan offroadist!
Postitusi: 64
Liitunud: K Sept 12, 2007 05:45
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Robinho »

LittleSuzi kirjutas:seda ma ise ei kontrollinud seega ei oska kommenteerida.
Kuid Pirellidega olid rõhud nagu mainitud manualis - ees oli vist 1,9 ja taga 2,5 kui õieti mäletan.
1,9 tundub küll liiga vähe olevat aga kui manual nii ütleb ju siis peab ka nii olema. :P
Range Rover 2.5 DSE
Kalamees
Hurraa, pooltuhat postitust!
Hurraa, pooltuhat postitust!
Postitusi: 520
Liitunud: T Mär 13, 2007 19:43
Asukoht: Rakvere (tihti Lõuna Eestis)

Rehvirõhk

Postitus Postitas Kalamees »

Seda peab vast katsetama, manuaalis üks ja AUTODATAs teine vähemalt nii D2 osas
eero
Esimesed mudapiisad :-)
Postitusi: 38
Liitunud: K Mär 05, 2008 20:09
Asukoht: tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas eero »

terekest uus mure EAS FAULT ja SLOW:55KPH ise eeldan ,et kompressor läbi kuna ta ei tee häält. juhtus see aga järgnevalt hommikul auto käima pannes jäi põlema alumine ja vilkuma jäi kolmas alt poolt lugedes. vaatasin siis kohe kapotti alla kas kompressor töötab aga ei töödanud siis keerasin süüte välja ja uuesti sisse ja lasin auto alla aga üles enam ei tõstnud, natukese aja pärast akkas tööle tõstis auto üles ilusti nii nagu peab tuluke ei vilkunud enam sõitsin siis aga edasi kuni auto seisma jätsin ja mõneks tunniks ära käisin ja uuesti käima panin tekkis sama mure, siis enam sorkimine ja näppimine ei aidanud tuli sõita nii edasi kuni tekkis kiri EAS FAULT ja SLOW:55KPH . oskab keegi öelda palju uus kompressor maksab :cry:
Kasutaja avatar
LittleSuzi
ELRK liige
ELRK liige
Postitusi: 815
Liitunud: R Nov 16, 2007 12:28
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas LittleSuzi »

kõige lihtsam on ehk e-bayst otsida (hind umbes 10-500 USD).
Esinduses pidi selle hind umbes 13-15 K vahel jääma.

Kui sa otsustad uue kasuks siis oleks huvitatuv allesjäävast vanast
:wink:
Kasutaja avatar
LittleSuzi
ELRK liige
ELRK liige
Postitusi: 815
Liitunud: R Nov 16, 2007 12:28
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas LittleSuzi »

samuti loe rangerovers.netist lisaks diagnoosimise kohta:
http://rangerovers.net/repairdetails/ai ... essor.html
Vasta

Mine “Tehnilised küsimused-Range Rover II”