mõned mured RR ,1996

Kui on mured 1995-2002 mudeliga P38A

Moderaatorid: inseneer, landy

Matu
MT-rehvid ja muda!
Postitusi: 185
Liitunud: K Nov 30, 2005 14:29
Asukoht: Tallinn Kadriorg/ Saku

Postitus Postitas Matu »

Tere.
1. Arvatavasti läbi paagisisene pump. Minu masinal (2,5td) sama probleem. lahendanud veel ei ole, hoian lihtsalt rohkem kütust paagis. Ma siin korra kuskil küsisin, et kas seda pumpa saab ka lihtsalt üle mõõta, aga keegi ei arvanud midagi. Peab vist diagnosti minema, äkki seal osatakse see ilma suurema jamata ära mõõta.
2. Mu masinal ei sulgu puldist juhiuks. Sai see süsteem pulkadeks lahti võetud ja lukusüsteemi karbis paistis nagu kõik korras olevat. Ise kahtlustan, et äkki ei anna juhtmed kuskilt ühendust. Pole olnud võimalust seda rohkem torkida.
RR P38A autom. 2,5td 98a.
eero
Esimesed mudapiisad :-)
Postitusi: 38
Liitunud: K Mär 05, 2008 20:09
Asukoht: tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas eero »

tere nupust lukustuvad ja avanevad ainult tagumised uksed, võtmega keerates sulkuvad kõik peale kõrval istuja. signa on originaal. mul oli 530d bmw 2001 aasta sellel autol oli paagis kaks pumppa, sõitsin siis bmwga metsavahel tallinna lähedal paagis oli ligikaudu 25 liitrit dislat ja siis lendas mingi kivi vastu põhja käis kolakas ja järgmine minut seisma ma jäingi suri välja ja sinna ma jäingi hiljem siis selgus ,et pumpp oli kummuli läinud. pumbale sai hästi ligi tagumise istme all oli luuk kust pääses täpselt pumbale ligi pooltundi ja asi korras. kus RRil asub see pumpp.
Kasutaja avatar
Veiko Varik
Tunneb LR hingeelu!
Postitusi: 264
Liitunud: P Okt 14, 2007 20:38
Asukoht: LR pesa
Kontakt:

Postitus Postitas Veiko Varik »

Esimeste ukselukkude vahetus aitab enamus juhtudel.
Paagi sees on 2.5L diislil see pump.Selle kättesaamiseks tuleb aga paak kerest eemaldada.
W
Kasutaja avatar
LittleSuzi
ELRK liige
ELRK liige
Postitusi: 815
Liitunud: R Nov 16, 2007 12:28
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas LittleSuzi »

pirx kirjutas:
49ZIA kirjutas:Kas kellelgi vedelevad kuskil üleliigsed AT kasti õlivoolikud või kogu komplekt (metalltoru+voolik)?

Disco I 300Td '96 vajab kõhu alla uusi AT voolikuid, mis ette jahutusradiaatorisse lähevad. Juhul, kui kellelgi on üle mõni katkine jupp, andku ka teada, saan võtta vähemalt mõõdu.
Mina lasin kunagi oma RR-le Hüdraksis järele teha selle käigukasti jahutustoru. Nad ise pressisid kummivoolikule ja metalltorule need otsad ja üleminekud.
Mis selle järgi mudu vajaduse tekitas?
Kas need läksid katki või neid polnudki?
pirx
Rohkem muda- PALUN!
Postitusi: 486
Liitunud: N Jaan 18, 2007 11:24
Asukoht: Pärnu
Kontakt:

Postitus Postitas pirx »

LittleSuzi kirjutas:
pirx kirjutas:
49ZIA kirjutas:Kas kellelgi vedelevad kuskil üleliigsed AT kasti õlivoolikud või kogu komplekt (metalltoru+voolik)?

Disco I 300Td '96 vajab kõhu alla uusi AT voolikuid, mis ette jahutusradiaatorisse lähevad. Juhul, kui kellelgi on üle mõni katkine jupp, andku ka teada, saan võtta vähemalt mõõdu.
Mina lasin kunagi oma RR-le Hüdraksis järele teha selle käigukasti jahutustoru. Nad ise pressisid kummivoolikule ja metalltorule need otsad ja üleminekud.
Mis selle järgi mudu vajaduse tekitas?
Kas need läksid katki või neid polnudki?
Mul murdus lihtsalt RR-il see voolik kummi- ja metalltoru ühinemise koha pealt ära ja õli hakkas välja jooksma. Uut osa kohe võtta polnud ja autoga sõita oli vaja ning siis saigi see järgi tehtud.
RR II 2,5 D
Series III 79 a. 2,25 B
Discovery IIA td5
Defender 110 td5
RR III Vogue
Defender 110 300TDI SW '08 "LandLord II"
Discovery
ELRK liige
ELRK liige
Postitusi: 374
Liitunud: T Sept 16, 2008 11:01
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Discovery »

pirx kirjutas:Mul murdus lihtsalt RR-il see voolik kummi- ja metalltoru ühinemise koha pealt ära ja õli hakkas välja jooksma. Uut osa kohe võtta polnud ja autoga sõita oli vaja ning siis saigi see järgi tehtud.
Kui palju Sa selle eest tasuma pidid ja kas peab vastu?
Kogu vooliku-torusüsteem peaks all väga täpselt ja otse olema, ilma paindeta. Kuidas Sa seda sättisid, et torud voolikute otsas õige nurga all oleksid?
Disco I ES, 300Tdi
pirx
Rohkem muda- PALUN!
Postitusi: 486
Liitunud: N Jaan 18, 2007 11:24
Asukoht: Pärnu
Kontakt:

Postitus Postitas pirx »

49ZIA kirjutas:
pirx kirjutas:Mul murdus lihtsalt RR-il see voolik kummi- ja metalltoru ühinemise koha pealt ära ja õli hakkas välja jooksma. Uut osa kohe võtta polnud ja autoga sõita oli vaja ning siis saigi see järgi tehtud.
Kui palju Sa selle eest tasuma pidid ja kas peab vastu?
Kogu vooliku-torusüsteem peaks all väga täpselt ja otse olema, ilma paindeta. Kuidas Sa seda sättisid, et torud voolikute otsas õige nurga all oleksid?
Võtsin vana alt ära ja lasin selle järgi teha- täpselt samasuguse. Hinda ei mäleta, aga arvan, et oli üsna odav ja vastu peab siia maani.
RR II 2,5 D
Series III 79 a. 2,25 B
Discovery IIA td5
Defender 110 td5
RR III Vogue
Defender 110 300TDI SW '08 "LandLord II"
eero
Esimesed mudapiisad :-)
Postitusi: 38
Liitunud: K Mär 05, 2008 20:09
Asukoht: tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas eero »

terekest kas on norm ,et mu rr neelab keskmiselt 13l diislit sajale.
Kasutaja avatar
bisdauskas
Edasi, ainult Hi-Lift'iga !
Postitusi: 23
Liitunud: P Dets 07, 2008 12:46
Asukoht: Harjumaa

Postitus Postitas bisdauskas »

tundub paljuvõitu,aga eks see olene ka sõidustiilist.Endal manuaalkastiga 95.a väljalase,võtab keskmiselt 10l/100km peale
pirx
Rohkem muda- PALUN!
Postitusi: 486
Liitunud: N Jaan 18, 2007 11:24
Asukoht: Pärnu
Kontakt:

Postitus Postitas pirx »

bisdauskas kirjutas:tundub paljuvõitu,aga eks see olene ka sõidustiilist.Endal manuaalkastiga 95.a väljalase,võtab keskmiselt 10l/100km peale
Mul võttis 15 L linnas aga noh, ma eriti ei hellitanud ka. Mul oli mingi tuuningubox ka vahele pandud (+18kw). Minu sõidustiili juures oli keskmine 13 L/100km, kui naine sõitis oli 2 L vähem. Tegu oli 2,5 diiselmootoriga.
RR II 2,5 D
Series III 79 a. 2,25 B
Discovery IIA td5
Defender 110 td5
RR III Vogue
Defender 110 300TDI SW '08 "LandLord II"
Matu
MT-rehvid ja muda!
Postitusi: 185
Liitunud: K Nov 30, 2005 14:29
Asukoht: Tallinn Kadriorg/ Saku

Postitus Postitas Matu »

Mu autom. kastiga 2,5d keskmine on ka kuskil 13,4 juures. Sõidud umbes pooleks linn/maantee.
RR P38A autom. 2,5td 98a.
Kasutaja avatar
LittleSuzi
ELRK liige
ELRK liige
Postitusi: 815
Liitunud: R Nov 16, 2007 12:28
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas LittleSuzi »

mul 4,6 arvuti näitab keskmiselt 16 ... kuid seda arvuti näitu ei maksa eriti tähtsaks pidada - targemad mehed räägivad :)
Kasutaja avatar
LittleSuzi
ELRK liige
ELRK liige
Postitusi: 815
Liitunud: R Nov 16, 2007 12:28
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas LittleSuzi »

nii auto ei käivitunud - kõik viled tuled ärkavad ellu, kuid mootor ei käivitu.
Kunagi suvel sama sümptom ning siis sai starter maha keeratud, osadeks võetud, ära puhastatud, kokku keeratud ja autole tagasi paigaldatud - probleem kadus.
Nüüd siis sama - kõik nagu oki doki kuid ei miskit starterini.
Noh eks siis sai vana starter ära keeratud ning üks riiulis seisnud asemele - ikka ei miskit.
Vahetasin 16 relee mootori ruumis - ei miskit
Sii soovitas endine koolikaaslane alustada testriga sebimisega.
Võtsime maha keeratud starteri ning alustasime taksistuste mõõtmistega - kõik oli nagu peab.
Ühendasime starteri aku pealt - läks tööle.
Siis juba hakkasime vatama Rangel, et mis viga.
Ravest (Land Roveri omaniku Koraan) saime elektri skeemid ning hakkasime sõlm punktide vahelisi takistusi ja pingeid mõõtma.
Süüte keeramisel on järjestus - süütelukust - ajusse, ajust releesse, releest starteri solenoidi ja solenoid ühendab siis klemmid starteris, mille tulemusena peaks mootor tööle minema.
Probleem selgus täiesti juhuslikult, et nägime aju pistikul oksudeerimise jälgi. puhastasin pistiku ja andsin süüdet - elu nagu paradiisis :)
Siit moraal - aju küljes olevad pistikud oleks vaja puhastada imelike probleemide otsimise algul. Kui neid pistikuid ei puutu siis ei pruugi probleeme tekkida. Mina aga madistasin kõrvalistuja tooli allning "igaksjuhuks" loksutasin pistikud ka sisse poole .. ja tulemuseks oli 1,5 päeva puhast kiberniiti ja gümnastikat :evil:
Kasutaja avatar
MOB
Ma armastan offroad-i!
Postitusi: 18
Liitunud: E Apr 17, 2006 10:03
Asukoht: Keila

Postitus Postitas MOB »

Siin alateemas on küsitud ja räägitud kütuse etteande pumba suremisest (mittekäivitumine kui kütust paagis vähe jne). Sellel lingil http://www.rangerovers.net/repairdetail ... replaceall väike näpunäide laiskadele, kes ei viitsi pumba vahetamiseks paaki maha võtta.
RR P38, 1998a
Kasutaja avatar
LittleSuzi
ELRK liige
ELRK liige
Postitusi: 815
Liitunud: R Nov 16, 2007 12:28
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas LittleSuzi »

See on küll võimalus, kuid kuna sealt jooksevad ka igasugu kaablid ja torud siis on suhteliselt riskantne seal relakaga või mõne muu lõikajaga tegutseda.
Kuid kindlasti on see mugavam, kui saab korralikult selle lahti lõigata.
Kolhethi - paljude eestlaste kodu.
www.kolhethi.ee
Vasta

Mine “Tehnilised küsimused-Range Rover II”