mõned mured RR ,1996
-
- MT-rehvid ja muda!
- Postitusi: 185
- Liitunud: K Nov 30, 2005 14:29
- Asukoht: Tallinn Kadriorg/ Saku
Tere.
1. Arvatavasti läbi paagisisene pump. Minu masinal (2,5td) sama probleem. lahendanud veel ei ole, hoian lihtsalt rohkem kütust paagis. Ma siin korra kuskil küsisin, et kas seda pumpa saab ka lihtsalt üle mõõta, aga keegi ei arvanud midagi. Peab vist diagnosti minema, äkki seal osatakse see ilma suurema jamata ära mõõta.
2. Mu masinal ei sulgu puldist juhiuks. Sai see süsteem pulkadeks lahti võetud ja lukusüsteemi karbis paistis nagu kõik korras olevat. Ise kahtlustan, et äkki ei anna juhtmed kuskilt ühendust. Pole olnud võimalust seda rohkem torkida.
1. Arvatavasti läbi paagisisene pump. Minu masinal (2,5td) sama probleem. lahendanud veel ei ole, hoian lihtsalt rohkem kütust paagis. Ma siin korra kuskil küsisin, et kas seda pumpa saab ka lihtsalt üle mõõta, aga keegi ei arvanud midagi. Peab vist diagnosti minema, äkki seal osatakse see ilma suurema jamata ära mõõta.
2. Mu masinal ei sulgu puldist juhiuks. Sai see süsteem pulkadeks lahti võetud ja lukusüsteemi karbis paistis nagu kõik korras olevat. Ise kahtlustan, et äkki ei anna juhtmed kuskilt ühendust. Pole olnud võimalust seda rohkem torkida.
RR P38A autom. 2,5td 98a.
tere nupust lukustuvad ja avanevad ainult tagumised uksed, võtmega keerates sulkuvad kõik peale kõrval istuja. signa on originaal. mul oli 530d bmw 2001 aasta sellel autol oli paagis kaks pumppa, sõitsin siis bmwga metsavahel tallinna lähedal paagis oli ligikaudu 25 liitrit dislat ja siis lendas mingi kivi vastu põhja käis kolakas ja järgmine minut seisma ma jäingi suri välja ja sinna ma jäingi hiljem siis selgus ,et pumpp oli kummuli läinud. pumbale sai hästi ligi tagumise istme all oli luuk kust pääses täpselt pumbale ligi pooltundi ja asi korras. kus RRil asub see pumpp.
- Veiko Varik
- Tunneb LR hingeelu!
- Postitusi: 264
- Liitunud: P Okt 14, 2007 20:38
- Asukoht: LR pesa
- Kontakt:
- LittleSuzi
- ELRK liige
- Postitusi: 815
- Liitunud: R Nov 16, 2007 12:28
- Asukoht: Pärnu
Mis selle järgi mudu vajaduse tekitas?pirx kirjutas:Mina lasin kunagi oma RR-le Hüdraksis järele teha selle käigukasti jahutustoru. Nad ise pressisid kummivoolikule ja metalltorule need otsad ja üleminekud.49ZIA kirjutas:Kas kellelgi vedelevad kuskil üleliigsed AT kasti õlivoolikud või kogu komplekt (metalltoru+voolik)?
Disco I 300Td '96 vajab kõhu alla uusi AT voolikuid, mis ette jahutusradiaatorisse lähevad. Juhul, kui kellelgi on üle mõni katkine jupp, andku ka teada, saan võtta vähemalt mõõdu.
Kas need läksid katki või neid polnudki?
Mul murdus lihtsalt RR-il see voolik kummi- ja metalltoru ühinemise koha pealt ära ja õli hakkas välja jooksma. Uut osa kohe võtta polnud ja autoga sõita oli vaja ning siis saigi see järgi tehtud.LittleSuzi kirjutas:Mis selle järgi mudu vajaduse tekitas?pirx kirjutas:Mina lasin kunagi oma RR-le Hüdraksis järele teha selle käigukasti jahutustoru. Nad ise pressisid kummivoolikule ja metalltorule need otsad ja üleminekud.49ZIA kirjutas:Kas kellelgi vedelevad kuskil üleliigsed AT kasti õlivoolikud või kogu komplekt (metalltoru+voolik)?
Disco I 300Td '96 vajab kõhu alla uusi AT voolikuid, mis ette jahutusradiaatorisse lähevad. Juhul, kui kellelgi on üle mõni katkine jupp, andku ka teada, saan võtta vähemalt mõõdu.
Kas need läksid katki või neid polnudki?
RR II 2,5 D
Series III 79 a. 2,25 B
Discovery IIA td5
Defender 110 td5
RR III Vogue
Defender 110 300TDI SW '08 "LandLord II"
Series III 79 a. 2,25 B
Discovery IIA td5
Defender 110 td5
RR III Vogue
Defender 110 300TDI SW '08 "LandLord II"
Kui palju Sa selle eest tasuma pidid ja kas peab vastu?pirx kirjutas:Mul murdus lihtsalt RR-il see voolik kummi- ja metalltoru ühinemise koha pealt ära ja õli hakkas välja jooksma. Uut osa kohe võtta polnud ja autoga sõita oli vaja ning siis saigi see järgi tehtud.
Kogu vooliku-torusüsteem peaks all väga täpselt ja otse olema, ilma paindeta. Kuidas Sa seda sättisid, et torud voolikute otsas õige nurga all oleksid?
Disco I ES, 300Tdi
Võtsin vana alt ära ja lasin selle järgi teha- täpselt samasuguse. Hinda ei mäleta, aga arvan, et oli üsna odav ja vastu peab siia maani.49ZIA kirjutas:Kui palju Sa selle eest tasuma pidid ja kas peab vastu?pirx kirjutas:Mul murdus lihtsalt RR-il see voolik kummi- ja metalltoru ühinemise koha pealt ära ja õli hakkas välja jooksma. Uut osa kohe võtta polnud ja autoga sõita oli vaja ning siis saigi see järgi tehtud.
Kogu vooliku-torusüsteem peaks all väga täpselt ja otse olema, ilma paindeta. Kuidas Sa seda sättisid, et torud voolikute otsas õige nurga all oleksid?
RR II 2,5 D
Series III 79 a. 2,25 B
Discovery IIA td5
Defender 110 td5
RR III Vogue
Defender 110 300TDI SW '08 "LandLord II"
Series III 79 a. 2,25 B
Discovery IIA td5
Defender 110 td5
RR III Vogue
Defender 110 300TDI SW '08 "LandLord II"
- bisdauskas
- Edasi, ainult Hi-Lift'iga !
- Postitusi: 23
- Liitunud: P Dets 07, 2008 12:46
- Asukoht: Harjumaa
Mul võttis 15 L linnas aga noh, ma eriti ei hellitanud ka. Mul oli mingi tuuningubox ka vahele pandud (+18kw). Minu sõidustiili juures oli keskmine 13 L/100km, kui naine sõitis oli 2 L vähem. Tegu oli 2,5 diiselmootoriga.bisdauskas kirjutas:tundub paljuvõitu,aga eks see olene ka sõidustiilist.Endal manuaalkastiga 95.a väljalase,võtab keskmiselt 10l/100km peale
RR II 2,5 D
Series III 79 a. 2,25 B
Discovery IIA td5
Defender 110 td5
RR III Vogue
Defender 110 300TDI SW '08 "LandLord II"
Series III 79 a. 2,25 B
Discovery IIA td5
Defender 110 td5
RR III Vogue
Defender 110 300TDI SW '08 "LandLord II"
- LittleSuzi
- ELRK liige
- Postitusi: 815
- Liitunud: R Nov 16, 2007 12:28
- Asukoht: Pärnu
- LittleSuzi
- ELRK liige
- Postitusi: 815
- Liitunud: R Nov 16, 2007 12:28
- Asukoht: Pärnu
nii auto ei käivitunud - kõik viled tuled ärkavad ellu, kuid mootor ei käivitu.
Kunagi suvel sama sümptom ning siis sai starter maha keeratud, osadeks võetud, ära puhastatud, kokku keeratud ja autole tagasi paigaldatud - probleem kadus.
Nüüd siis sama - kõik nagu oki doki kuid ei miskit starterini.
Noh eks siis sai vana starter ära keeratud ning üks riiulis seisnud asemele - ikka ei miskit.
Vahetasin 16 relee mootori ruumis - ei miskit
Sii soovitas endine koolikaaslane alustada testriga sebimisega.
Võtsime maha keeratud starteri ning alustasime taksistuste mõõtmistega - kõik oli nagu peab.
Ühendasime starteri aku pealt - läks tööle.
Siis juba hakkasime vatama Rangel, et mis viga.
Ravest (Land Roveri omaniku Koraan) saime elektri skeemid ning hakkasime sõlm punktide vahelisi takistusi ja pingeid mõõtma.
Süüte keeramisel on järjestus - süütelukust - ajusse, ajust releesse, releest starteri solenoidi ja solenoid ühendab siis klemmid starteris, mille tulemusena peaks mootor tööle minema.
Probleem selgus täiesti juhuslikult, et nägime aju pistikul oksudeerimise jälgi. puhastasin pistiku ja andsin süüdet - elu nagu paradiisis
Siit moraal - aju küljes olevad pistikud oleks vaja puhastada imelike probleemide otsimise algul. Kui neid pistikuid ei puutu siis ei pruugi probleeme tekkida. Mina aga madistasin kõrvalistuja tooli allning "igaksjuhuks" loksutasin pistikud ka sisse poole .. ja tulemuseks oli 1,5 päeva puhast kiberniiti ja gümnastikat
Kunagi suvel sama sümptom ning siis sai starter maha keeratud, osadeks võetud, ära puhastatud, kokku keeratud ja autole tagasi paigaldatud - probleem kadus.
Nüüd siis sama - kõik nagu oki doki kuid ei miskit starterini.
Noh eks siis sai vana starter ära keeratud ning üks riiulis seisnud asemele - ikka ei miskit.
Vahetasin 16 relee mootori ruumis - ei miskit
Sii soovitas endine koolikaaslane alustada testriga sebimisega.
Võtsime maha keeratud starteri ning alustasime taksistuste mõõtmistega - kõik oli nagu peab.
Ühendasime starteri aku pealt - läks tööle.
Siis juba hakkasime vatama Rangel, et mis viga.
Ravest (Land Roveri omaniku Koraan) saime elektri skeemid ning hakkasime sõlm punktide vahelisi takistusi ja pingeid mõõtma.
Süüte keeramisel on järjestus - süütelukust - ajusse, ajust releesse, releest starteri solenoidi ja solenoid ühendab siis klemmid starteris, mille tulemusena peaks mootor tööle minema.
Probleem selgus täiesti juhuslikult, et nägime aju pistikul oksudeerimise jälgi. puhastasin pistiku ja andsin süüdet - elu nagu paradiisis
Siit moraal - aju küljes olevad pistikud oleks vaja puhastada imelike probleemide otsimise algul. Kui neid pistikuid ei puutu siis ei pruugi probleeme tekkida. Mina aga madistasin kõrvalistuja tooli allning "igaksjuhuks" loksutasin pistikud ka sisse poole .. ja tulemuseks oli 1,5 päeva puhast kiberniiti ja gümnastikat
Siin alateemas on küsitud ja räägitud kütuse etteande pumba suremisest (mittekäivitumine kui kütust paagis vähe jne). Sellel lingil http://www.rangerovers.net/repairdetail ... replaceall väike näpunäide laiskadele, kes ei viitsi pumba vahetamiseks paaki maha võtta.
RR P38, 1998a
- LittleSuzi
- ELRK liige
- Postitusi: 815
- Liitunud: R Nov 16, 2007 12:28
- Asukoht: Pärnu
See on küll võimalus, kuid kuna sealt jooksevad ka igasugu kaablid ja torud siis on suhteliselt riskantne seal relakaga või mõne muu lõikajaga tegutseda.
Kuid kindlasti on see mugavam, kui saab korralikult selle lahti lõigata.
Kuid kindlasti on see mugavam, kui saab korralikult selle lahti lõigata.
Kolhethi - paljude eestlaste kodu.
www.kolhethi.ee
www.kolhethi.ee