Tere.
Mina alustaksin ikkagi lihtsamast ja odavamast ehk õhkvedrude kontrollimisest, sest kui mu masinal oli sama hoiatus, siis oli läbi üks tagumine padi. Kui padjad korras, siis viiks diagnosti, vigade lugemisele ja siis otsustaks, mis edasi.
mul oli sama olukord nädalavahetusel - võtsin EAS releel kaane maha (see, mis on mootoriruumis) ning lülitasin kompressori tööle mõneks sekundiks.
Pärast uuesti autot käivitades hakkas auto ise kah kompressorit kasutama.
oskab keegi selgeks teha mulle õhkvedrustus tehnoloogia nagu ma aru saan kompressor pumpab paaki sealt juba edasi patjadesse kus kohapeal on patjade klapid ja kui üks padi näiteks lekib kas siis tühjenevad ka teised padjad.
Kas sellel kompressoril endal on ka "sülitaja" küljes nagu audi omal, kui ei siis peaks saama installeerida igasuguseid kompressoreid, lihtsalt tuleb temale koht leida.
Kalamees kirjutas:Kas sellel kompressoril endal on ka "sülitaja" küljes nagu audi omal, kui ei siis peaks saama installeerida igasuguseid kompressoreid, lihtsalt tuleb temale koht leida.
Saab paigaldada ka teisi kompressoreid ja see ongi kõige mõistlikum variant, sest siiamaani tundub, et see originaal kompressor ei kõlba kassi saba alla ka.
Kalamees kirjutas:Kas sellel kompressoril endal on ka "sülitaja" küljes nagu audi omal, kui ei siis peaks saama installeerida igasuguseid kompressoreid, lihtsalt tuleb temale koht leida.
Saab paigaldada ka teisi kompressoreid ja see ongi kõige mõistlikum variant, sest siiamaani tundub, et see originaal kompressor ei kõlba kassi saba alla ka.
Samas tegemist on ikkagi tõsise kompressoriga, mis kestab 80-100K KM'i.
Tavaliselt on pettumus selles, et 70-180K KM autosid hakatakse ostma ning see ongi kompressorite lõppemise aeg.
Aga järsku oleks vaja see õhuvõtu süsteem natuke ümber teha, ta seal ees saab sitta ja vilet mis meie teedel lendab ja muud imelikku ollust ja eks seal ka mingi filter ole aga see arvan et suht umbes ja see ka lisaakoormus kompressorile, D2 on ta taha pika toruga tagatulede juurde veetud ja filter otsas, mida peab ka vahetama. jaa seda suht kerge teha ka. Mina vast mõtleks ja paneks kompressori ja klappide ploki vahele õhupaagi. Sealt hea ka sodi ja niiskust välja lasta. Nagu seda on uutel masinatel paljudel Porsche (2 paaki), Audi Allroad jne. Autraalias pakutake silindri ja kolvi,vända rem komplekte.