Vibratsioon pidurdamisel
Vibratsioon pidurdamisel
Autot vaevab vibratsioon pidurdamisel. Suurematel kiirustel lööb vibra rooli, kuid väiksematel kiirustel rool käes ei värise ja kuidagi nagu katkub pidurdamisel. Kas võib siin olla kuskil mujal koterman, kui piduriketastes. Rattad on muidu värskelt balanseeritud ja talverehvidega tegi sama jama. Võib-olla on keegi varem sellise probleemiga kokku puutunud. Kui ei ole, siis tuleb ikkagi ketastest pihta hakata. Kettad peale vaadates tundusid üsna jämedad olema. Küll aga olid tagumised klotsid otsakorral.
Range Rover 2.5 DSE
Alustaks tõesti piduriketastest. Seejärel juba kõik muud veermiku osad.
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Lugesin välismaa foorumit natuke ja sealt lugesin välja, et isegi tuksis amort võib vibra põhjustada, samuti võib rikkis pidurisadul palju pahandust korraldada. Kas Tartu kandis on asjalikke meistrimehi, kes oskaks asjasse selgust tuua? Kui EAS korda saab tuleb järgmisena vibrast lahti saada. Carstopis tehti veermikukontroll, kuid seal toodi välja ainult väsinud mootoripadjad, milled ma ka ära vahetasin. Rääkisin seal ka vibratsioonist, siis öeldi seal, et kui roolis vibra, siis esimesed kettad, kuid keres, siis tagumised. Aga mul ju mõlemat pidi vibrat esineb. Mine sa nüüd võta kinni...
Range Rover 2.5 DSE
Hakkasin mõtlema, et äkki on auto käitumises midagi pistmist hoopis sellega, et vahetasin ühte piduritoru kapoti all ja siis voolas üsna palju vedelikku välja. Valasin küll peale, kuid äkki läks õhk ikkagi vahele ja nüüd pidurdab ebaühtlaselt, mis põhjustabki imelikku vibra ja kui suurelt kiiruselt järsult pidurdada, siis muutub auto väga ebastabiilseks ja peab rooliga kõvasti vaeva nägema, et autot kursil hoida.
Pidurite õhutamine on muidugi paras raketiteadus sellel autol. Tea, kas peaks ise välja printima õpetuse, kuidas õhutada ja sellega koos töökotta auto viima?
Pidurite õhutamine on muidugi paras raketiteadus sellel autol. Tea, kas peaks ise välja printima õpetuse, kuidas õhutada ja sellega koos töökotta auto viima?
Range Rover 2.5 DSE