RRII 1998a püsikiirusehoidja

Kui on mured 1995-2002 mudeliga P38A

Moderaatorid: inseneer, landy

Vasta
417RR
Unistan offroadist!
Postitusi: 59
Liitunud: R Nov 07, 2008 18:24
Asukoht: Tapa
Kontakt:

RRII 1998a püsikiirusehoidja

Postitus Postitas 417RR »

Püsikiirusehoidja ei tööta, uurisin kaitsmeid ja parempoolne ülemine, kus
püsikiiruse ikoon üldse puudu, sisestasin kaitsme kuid siis armatuuris kiri "neutraalkäik sees "
kuhu ka kangi ei aseta kohalt ei liigu.
võtsin välja selle kaitsme ja kõik korras kuid jätkuvalt ei tööta autopiloot?
suurus loeb
RANGE ROVER II 4,6HSE V8
BMW 735 3,5 v8
YZF R1
KTM DUKE LC4
KTX 150
KTX 125
417RR
Unistan offroadist!
Postitusi: 59
Liitunud: R Nov 07, 2008 18:24
Asukoht: Tapa
Kontakt:

Postitus Postitas 417RR »

kiri siis TRANNSFER NEUTRAL
suurus loeb
RANGE ROVER II 4,6HSE V8
BMW 735 3,5 v8
YZF R1
KTM DUKE LC4
KTX 150
KTX 125
Kasutaja avatar
LittleSuzi
ELRK liige
ELRK liige
Postitusi: 815
Liitunud: R Nov 16, 2007 12:28
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas LittleSuzi »

Päris täpselt ei oska arvata, kuid arvan, et pistisd kaitsme pesasse, mida on vaja kasutada pukseerimisel - lülitab sillad mootorist täielikult lahti.
417RR
Unistan offroadist!
Postitusi: 59
Liitunud: R Nov 07, 2008 18:24
Asukoht: Tapa
Kontakt:

Postitus Postitas 417RR »

LittleSuzi kirjutas:Päris täpselt ei oska arvata, kuid arvan, et pistisd kaitsme pesasse, mida on vaja kasutada pukseerimisel - lülitab sillad mootorist täielikult lahti.
minuarust oli seal veel tühjasid pesasid - kust ma saaks tead miskaitse mida juhib?
suurus loeb
RANGE ROVER II 4,6HSE V8
BMW 735 3,5 v8
YZF R1
KTM DUKE LC4
KTX 150
KTX 125
Kasutaja avatar
landy
Site Admin
Site Admin
Postitusi: 10303
Liitunud: R Juul 01, 2005 17:31
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas landy »

Sa panid kaitsme pessa nr.11 ja see peabki käigukasti neutraali lülitama.
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Kasutaja avatar
LittleSuzi
ELRK liige
ELRK liige
Postitusi: 815
Liitunud: R Nov 16, 2007 12:28
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas LittleSuzi »

siina nati infot püsikiirusehoidjast:
http://rangerovers.net/repairdetails/cruisecontrol.html
Kasutaja avatar
Veiko Varik
Tunneb LR hingeelu!
Postitusi: 264
Liitunud: P Okt 14, 2007 20:38
Asukoht: LR pesa
Kontakt:

Postitus Postitas Veiko Varik »

Esimese asjana luura kõik voolikud üle.Need kipuvad pragunema ja siis vaakumit mitte hoidma.Kaasa arvatud voolik mis läheb piduripedaali juurde.
W
sigaelmar
Ärge peske mu landikat!
Postitusi: 81
Liitunud: P Veebr 26, 2012 19:53

Postitus Postitas sigaelmar »

Mul küll paar aastat vanem masin kui teema pealkirjas aga siiski...
Kiirusehoidja ei tööta. Elektrik vaatas kõik sõlmed üle ja töötavad. Pärast seda ülevaatamist esimest korda töötas ka kuni järgmise päevani. Jäi kahtlus juhtplokki, kuna kõik ülejäänud asjad funkasid. Sain uue juhtploki, panin külge ja samamoodi esimene õhtu töötas ja edasi vaikus. Korra olen saanud ta hiljem ka veel tööle aga rohkem mitte. Üks variant võib veel olla äkki kompressori harjad vms mis imeb seda membraani, äkki jäävad kinni mingi hetk ja sellepärast mõnikord töötab? Kuigi minumeelest oli kiirusehoidja plokist kuulda klõpsu kui sisse lülitasin ja töötas. Praegu on vaikus.
Kalamees
Hurraa, pooltuhat postitust!
Hurraa, pooltuhat postitust!
Postitusi: 520
Liitunud: T Mär 13, 2007 19:43
Asukoht: Rakvere (tihti Lõuna Eestis)

Lülitid

Postitus Postitas Kalamees »

Aga ehk lüliti paneelil . D2 sai neid erinevaid lüliteid puhastatud, LR lülitid suht lahtised ja igasugu tolmu sattub ka sisse. Ja seal mingi kontaktimääre mis aastatega kivistub. Ja siis vahel töötab vahel ei.
LR Discovery 2 "Konstruktor"
sigaelmar
Ärge peske mu landikat!
Postitusi: 81
Liitunud: P Veebr 26, 2012 19:53

Postitus Postitas sigaelmar »

Tuli lüliti sees hakkab põlema ja elektrik kontrollis nii rooli kui armatuuri lülitit. Muidugi ma õhtul koju sõites võin proovida mudida seda lülitit, äkki hakkab. välismaa foorumis mõni vana arvas ka, et kui pole ammu kasutatud, siis tahavad lülitid mudimist/kasutamist saada. Üks ütles, et tal hakkas järjest paremini tööle aga roolilüliti mudimisest pole küll kasu olnud.
Kalamees
Hurraa, pooltuhat postitust!
Hurraa, pooltuhat postitust!
Postitusi: 520
Liitunud: T Mär 13, 2007 19:43
Asukoht: Rakvere (tihti Lõuna Eestis)

Lüliti

Postitus Postitas Kalamees »

Just see armatuuri oma. See klahv. Kui lahti teed siis näed mida s..ta seal sees on.
LR Discovery 2 "Konstruktor"
sigaelmar
Ärge peske mu landikat!
Postitusi: 81
Liitunud: P Veebr 26, 2012 19:53

Postitus Postitas sigaelmar »

Aga kas selle lüliti vea puhul on siis loogiline, et tuli lüliti sees hakkab põlema aga cruiset sisse ei lülita?
Vasta

Mine “Tehnilised küsimused-Range Rover II”