p38 kooleb
-
- Ma armastan offroad-i!
- Postitusi: 15
- Liitunud: T Sept 11, 2007 21:58
- Asukoht: Eesti, Tallinn, kesklinn
- Kontakt:
p38 kooleb
Tervitus,
elektrisüsteemi või kompuuter paistab korralikult koolevat, sümptomid on järgnevad.
Esimesed sümptomid: hommikuks tühi aku (kuu vana aku), konditsineeri konsool lülitab ennast peale mingit aega sõitmist täielikult välja, sisse tagasi lülitab kui võtta käik välja või teha lihtsalt uks lahti, isegi kui pidurdada läheb korraks tagasi tööle. Kui kont on sees lähevad auto tuled tumedamaks, kui jälle ära sureb siis on tuled heledamad. Kondiga koos sureb kogu konsool, ehk aknasoendused jne.
Fataalsed sümptomid: pärast eelkirjeldatut hakkab sõidu pealt pilduma erroreid "traction fault" "gearbox fault" ja veel hunnik muid vähemtähtsamaid, seejärel kukuvad sõidu ajal nii tahho kui spidomeetri seierid nulli ja umbes 30 sekundi pärast jääb auto lihtsalt seisma.
Pärast päeva seismist läheb korra isegi käima, kõik errorid põlevad endiselt ja 30 sekundi pärast suretab välja, EAS ei hakka ka tööle ja midagi täis ta pumbata ei viitsi.
Vot selline põnev lugu, peaks nagu loogika järgi mingi suurem elektrisüsteemi kala olema või kompuuter kapitaalselt lolliks läinud. Ega ma loodagi, et keegi ütleb mulle, kuidas lihtsalt korda saada, aga äkki on keegi midagi kogenud ja saaksin kogemuse võrra rikkamaks. Andruse lubas 5-6 jan jutule võtta.
Kaupo.
elektrisüsteemi või kompuuter paistab korralikult koolevat, sümptomid on järgnevad.
Esimesed sümptomid: hommikuks tühi aku (kuu vana aku), konditsineeri konsool lülitab ennast peale mingit aega sõitmist täielikult välja, sisse tagasi lülitab kui võtta käik välja või teha lihtsalt uks lahti, isegi kui pidurdada läheb korraks tagasi tööle. Kui kont on sees lähevad auto tuled tumedamaks, kui jälle ära sureb siis on tuled heledamad. Kondiga koos sureb kogu konsool, ehk aknasoendused jne.
Fataalsed sümptomid: pärast eelkirjeldatut hakkab sõidu pealt pilduma erroreid "traction fault" "gearbox fault" ja veel hunnik muid vähemtähtsamaid, seejärel kukuvad sõidu ajal nii tahho kui spidomeetri seierid nulli ja umbes 30 sekundi pärast jääb auto lihtsalt seisma.
Pärast päeva seismist läheb korra isegi käima, kõik errorid põlevad endiselt ja 30 sekundi pärast suretab välja, EAS ei hakka ka tööle ja midagi täis ta pumbata ei viitsi.
Vot selline põnev lugu, peaks nagu loogika järgi mingi suurem elektrisüsteemi kala olema või kompuuter kapitaalselt lolliks läinud. Ega ma loodagi, et keegi ütleb mulle, kuidas lihtsalt korda saada, aga äkki on keegi midagi kogenud ja saaksin kogemuse võrra rikkamaks. Andruse lubas 5-6 jan jutule võtta.
Kaupo.
- LittleSuzi
- ELRK liige
- Postitusi: 815
- Liitunud: R Nov 16, 2007 12:28
- Asukoht: Pärnu
-
- Hurraa, pooltuhat postitust!
- Postitusi: 520
- Liitunud: T Mär 13, 2007 19:43
- Asukoht: Rakvere (tihti Lõuna Eestis)
Variant
Vaadata kui auto seisab mis tarbib vooli. Tester amprite peale ja kaitsmed üks haaval välja ja testri otsad asemele sisse. Tüütu on aga peab leidma mis sisval autol tarbbib kõvasti vooli seega võimalik et lühist annab, siis kergem edasi kaeda ega kuskil juhe ära hõõrunud end massi.
Või siis tester aku miinuse ja kere vahele.
Või siis tester aku miinuse ja kere vahele.
P38A elektrisüsteem koosneb hunnikust erinevatest ECU-dest (Elecrical Control Module). Iga üks neist erldi või koostöös mõne teisega kontrollib mingitetatud hulka auto funktsione. Kahjuks olen piiritaga, kuid kui jaanuari algupoolel tagasi kodus olen, siis saan tehase manualidet välja otsid milline ECU on konditsioneeriga seotud. Siis lihtsam viga otsida. Elektri osa on seal sama paks uki korralik romaan.
Aku läheb sul tühjaks seepärast, et mingi varjatud(suur) tarbija jääb taha või on süsteemis lühis.
Aku läheb sul tühjaks seepärast, et mingi varjatud(suur) tarbija jääb taha või on süsteemis lühis.
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
-
- Ma armastan offroad-i!
- Postitusi: 15
- Liitunud: T Sept 11, 2007 21:58
- Asukoht: Eesti, Tallinn, kesklinn
- Kontakt:
Nii esmane suur viga Paldiski mnt´l lahendatud, genekamähis oli täiega lühises ja ajas kõik muu lolliks. Pärast geneka vahetust tundus, et kõik rokib, aga paistab, et genekas on kooledes mingi laksu ka ajusse andnud, mis pole enam kaugeltki hea uudis. Esialgne müsteeriumi väljendus on tuledes, mis lähevad lihtsalt ise põlema - magad toas öösel magusat und ja auto paneb endal ise lihtsalt tuled põlema, kuna ta eelistab kaugtulesid, siis kauaks selle rõõmu juures akut ei jätku. Esialgu sai need tuled tagant ära ühendatud ja vaatlen, mis veel juhtuma hakkab.
- LittleSuzi
- ELRK liige
- Postitusi: 815
- Liitunud: R Nov 16, 2007 12:28
- Asukoht: Pärnu
-
- Hurraa, pooltuhat postitust!
- Postitusi: 520
- Liitunud: T Mär 13, 2007 19:43
- Asukoht: Rakvere (tihti Lõuna Eestis)
ECU progemine
Vaatasin sama asja vene saidilt, Piiteri teenindus ütles et on võimalik kasutatud ECU le asi seada. Aga pidi paras keema olema, ja sellega pidavat saama hakkame need kes elektron spidokate nimbreid parajaks ajavad. Vana ECU sisu/mälu kirjutatakse romulast saadud ECU sse. piltlikult copy-paste.