EAS Resetti roomamine
- bisdauskas
- Edasi, ainult Hi-Lift'iga !
- Postitusi: 23
- Liitunud: P Dets 07, 2008 12:46
- Asukoht: Harjumaa
Õnnestus oma RR puksidele saada, miks õhu välja lasi ja EAS FAULT tekkis ei tea veel. Kirjeldan üksikasjalikult kuidas auto uuesti üles ja koju sõita sain (-20° pakasega ei ole allkirjeldatu muidugi meeldiv toiming).
Selleks, et padjad uuesti õhku täis saada võtsin EAS aju pistiku lahti (juhi istme all pistik C117). Esmalt panin kompressori tööle (ühendasin pesa 1 ja8) ja pumpasin rõhu üles (pessa 13 tuleb 12V kui rõhk on süsteemis piisavalt kõrgel). Seejärel lasin ükshaaval padjad õhku täis ühendades aju pistikus vastavad pesad. Selleks, et õhk patja jõuab peab avama nii padja kui üldise sisselaske klapi (parem esimene 1 ja 27+26; vasak esimene 1 ja 10+26; parem tagumine 1 ja 28+26; vasak tagumine 1 ja 11+26). Et õhk padjast välja saada tuleb ühendada pesa 26 asemel pesa 9. Auto kõrguse hindasin silma järgi. Inglise keelne jutt aadressil http://www.rangerovers.net/repairdetail ... spump.html
Selleks, et padjad uuesti õhku täis saada võtsin EAS aju pistiku lahti (juhi istme all pistik C117). Esmalt panin kompressori tööle (ühendasin pesa 1 ja8) ja pumpasin rõhu üles (pessa 13 tuleb 12V kui rõhk on süsteemis piisavalt kõrgel). Seejärel lasin ükshaaval padjad õhku täis ühendades aju pistikus vastavad pesad. Selleks, et õhk patja jõuab peab avama nii padja kui üldise sisselaske klapi (parem esimene 1 ja 27+26; vasak esimene 1 ja 10+26; parem tagumine 1 ja 28+26; vasak tagumine 1 ja 11+26). Et õhk padjast välja saada tuleb ühendada pesa 26 asemel pesa 9. Auto kõrguse hindasin silma järgi. Inglise keelne jutt aadressil http://www.rangerovers.net/repairdetail ... spump.html
RR P38, 1998a
-
- MT-rehvid ja muda!
- Postitusi: 185
- Liitunud: K Nov 30, 2005 14:29
- Asukoht: Tallinn Kadriorg/ Saku
Minu arvates väga hea, et koguneb erinevaid võimalusi, kuidas hädas olles abi saada, sest ega kuskil maal või külas olles ei pruugi seda läpakat alati kaasas olla.
Iseasi, kui keegi oskaks selle programmi kuidagi mõnel nutitelefonil käima panna ja sinna juurde kaabli aretada, siis peaks see kaabel tõesti olema iga RR2 standardvarustuses.
See välja pakutud lahendus on üsna käepäraste asjadega lihtsasti ka metsas teostatav.
Iseasi, kui keegi oskaks selle programmi kuidagi mõnel nutitelefonil käima panna ja sinna juurde kaabli aretada, siis peaks see kaabel tõesti olema iga RR2 standardvarustuses.
See välja pakutud lahendus on üsna käepäraste asjadega lihtsasti ka metsas teostatav.
RR P38A autom. 2,5td 98a.
-
- Hurraa, pooltuhat postitust!
- Postitusi: 520
- Liitunud: T Mär 13, 2007 19:43
- Asukoht: Rakvere (tihti Lõuna Eestis)
Mis asja te nu....date. oste uus kast.
Et asi mõnusalt toimiks ostke see asjandus ja tundke masinast täit rõõmu.
http://www.pnevmoblok.ru/
http://www.pnevmoblok.ru/
LR Discovery 2 "Konstruktor"
Kas sihuke jubin, mida ka pakutakse, on kellelegi ette sattunud?Matu kirjutas:Minu arvates väga hea, et koguneb erinevaid võimalusi, kuidas hädas olles abi saada, sest ega kuskil maal või külas olles ei pruugi seda läpakat alati kaasas olla.
Iseasi, kui keegi oskaks selle programmi kuidagi mõnel nutitelefonil käima panna ja sinna juurde kaabli aretada, siis peaks see kaabel tõesti olema iga RR2 standardvarustuses.
See välja pakutud lahendus on üsna käepäraste asjadega lihtsasti ka metsas teostatav.
http://www.rswsolutions.com/index.php?o ... &Itemid=34
ei mingeid juhtmeid ega läpparit.
RR1998, täis üllatusi
-
- MT-rehvid ja muda!
- Postitusi: 185
- Liitunud: K Nov 30, 2005 14:29
- Asukoht: Tallinn Kadriorg/ Saku
Kuskil jäi silma info, et OBD-USB kaabel ei pidanud hästi töötama. Ei tea, kas sellest probleemist on juba üle saadud?Indrek_S kirjutas:ma juba mõnda aega olen uurinud, kas Androidi peale pole keegi kirjutanud. Pole veel leidnud.
Juhe on olemas. Tavalne OBD-USB juhe ja USB->Micro USB üleminek
Eestis Tehnonetis (http://www.tehnonet.ee/index.php?c=hk) ka vist midagi sarnast pakkumisel KKL USB. Vist on see.
Kes OBD-USB versiooni kasutavad, võiksid kogemusi jagada.
RR P38A autom. 2,5td 98a.
Kas OBD-RS232 töö-ja lollikindla ei ole?
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!