EAS Resetti roomamine

Kui on mured 1995-2002 mudeliga P38A

Moderaatorid: inseneer, landy

Kasutaja avatar
LittleSuzi
ELRK liige
ELRK liige
Postitusi: 815
Liitunud: R Nov 16, 2007 12:28
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas LittleSuzi »

417RR kirjutas:ei müü jah
aga kui kegi hädas võin tasuta laenata

Aga kompressor vist ikkagi õhtal , töötab kuidagi kuraditihti.
varem kui makk töötas ei pannud tähele

se kasutatu ostmine on loterii ja uue ostmine pagana kulukas.

Muideks LittleSuzi . kas sa said oma kolvi parandatud või pidid uues soetama ?
Ostsin kasutatud kuid kestab normaalselt siiani - mingi aasta on vastupidanud.
Samas sinu vana pakuks mulle isiklikult huvi - kas ärid maha?
Plaaniks seda korda teha ;)
Kolhethi - paljude eestlaste kodu.
www.kolhethi.ee
Jallo
MT-rehvid ja muda!
Postitusi: 100
Liitunud: R Nov 21, 2008 21:48

Postitus Postitas Jallo »

xx
Viimati muutis Jallo, L Aug 18, 2012 20:46, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar
LittleSuzi
ELRK liige
ELRK liige
Postitusi: 815
Liitunud: R Nov 16, 2007 12:28
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas LittleSuzi »

Jallo kirjutas:Kas kaabel toimis?
Siiani pole toimima saanud.
Täpselt ei tea kumb ei toimi - kas kaabel või tarkvara.
Kolhethi - paljude eestlaste kodu.
www.kolhethi.ee
Kalamees
Hurraa, pooltuhat postitust!
Hurraa, pooltuhat postitust!
Postitusi: 520
Liitunud: T Mär 13, 2007 19:43
Asukoht: Rakvere (tihti Lõuna Eestis)

Kaabel

Postitus Postitas Kalamees »

Kaabli ja proge toimimine.

See six-pack vääriline lugu.

Pane arvuti setingud õigeks, ehk regioon kas USA või UK ja keele settingud inglise (USA) või Inglismaa.

Selline proge peaks ka arvutis olema.

Microsoft .NET Framework 2.0 / 1.1

Ja siis hakkab asi toimima nagu kella värk. Nii COM porti ühendatuna kui ka USB-COM kaablit kasutades arvutiga ühendamisel.

Proge kirjutajad sealt kandist ja neil säärased settingud olnud.

Jõudu ja edukat kasutamist.
Jallo
MT-rehvid ja muda!
Postitusi: 100
Liitunud: R Nov 21, 2008 21:48

Postitus Postitas Jallo »

xx
Viimati muutis Jallo, L Aug 18, 2012 20:46, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar
LittleSuzi
ELRK liige
ELRK liige
Postitusi: 815
Liitunud: R Nov 16, 2007 12:28
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas LittleSuzi »

millise skeemi ja kaabli alusel sa ühenduse tegid?
Kolhethi - paljude eestlaste kodu.
www.kolhethi.ee
Jallo
MT-rehvid ja muda!
Postitusi: 100
Liitunud: R Nov 21, 2008 21:48

Postitus Postitas Jallo »

xx.
Viimati muutis Jallo, L Aug 18, 2012 20:47, muudetud 1 kord kokku.
Jallo
MT-rehvid ja muda!
Postitusi: 100
Liitunud: R Nov 21, 2008 21:48

Postitus Postitas Jallo »

xx.
Viimati muutis Jallo, L Aug 18, 2012 20:47, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar
LittleSuzi
ELRK liige
ELRK liige
Postitusi: 815
Liitunud: R Nov 16, 2007 12:28
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas LittleSuzi »

Jallo kirjutas:Suzi anna siis teada kas said ka niiviisi tööle, see idle regullimis nooleke programmi all vasakul sai keskelt veidi paremale vist.
OK - annan teada, kui saan mahti proovida.
Kolhethi - paljude eestlaste kodu.
www.kolhethi.ee
Kalamees
Hurraa, pooltuhat postitust!
Hurraa, pooltuhat postitust!
Postitusi: 520
Liitunud: T Mär 13, 2007 19:43
Asukoht: Rakvere (tihti Lõuna Eestis)

EAS

Postitus Postitas Kalamees »

Kaabel ka mõnes neti poes saadaval.
Aga võimalik ka otse ühendada OBD pistikusse. On tehtud ka et kaabel otse OBD pistiku külge joodetud.
Ja regiooni settingud loevad, muidu näitab mingi osa andmete lugemisel errorit. Ja kaabliga mängimine ei aidanud.
Nüüd tuleb ainult kaeda ega keegi PDA või mõne nutitelefoniga seda toimima pane. Seal see kablade värk, pole ju USB pesa. Siis saaks alati vajadusel veakoodid kustutada.

Siin tehase settingud patjade kalibreerimiseks.


height LF RF LR RR
HIGH
NORMAL
HIGHWAY
ACCESS


Sensor values LF RF LR RR
HIGH 120 – 180 105 – 150

NORMAL 95 – 150 85 – 130

HIGHWAY 75 – 140 75 – 120

ACCESS 50 – 110 50 - 100


Kalibreerimisel kasutatakse muidu mingeid klotse aga saab edukalt ka mõõdulindiga teha, ja soovitav enne töö alustamist vanad andmed mida annab programm ülesse kirjutada.
Kui kellelgil nende kalibreerimis klotside mõõtude vastu huvi siis võin saata pdf failina.
Thomsuur
Ma armastan offroad-i!
Postitusi: 11
Liitunud: L Jaan 09, 2010 21:29
Asukoht: Harjumaa

Äkki keegi oskab öelda, aidata...

Postitus Postitas Thomsuur »

Sai ise tehtud kaabel ja alla laetud programm, et kaeda roveri EAS´ i vigu.
Sai siis proovitud ja viskab sellise asja ette;
0:FL valve stuck closed
1: FR value stuck closed
4: Inlet value stuck closed

Äkki keegi oskab öelda, mis vead need on?

Ja kui panna programm näitama auto kõrgusandurite kõrgusi, siis 3 näitab, kuid parem esimene on 0?

Tänud!
Kalamees
Hurraa, pooltuhat postitust!
Hurraa, pooltuhat postitust!
Postitusi: 520
Liitunud: T Mär 13, 2007 19:43
Asukoht: Rakvere (tihti Lõuna Eestis)

EAS

Postitus Postitas Kalamees »

Eks see katsetamise ja õppimise asi ole. Aga arvan et tasub vead ära kustutada ja vaadata mis lähi ajal juurde tekkib. Ja nagu olen saanud asjast aru peaks saama eraldi lasta iga padja toimimist testida. Kindlasti kogu selles ahelas kõige nõrgem lüli on kõrguse andur. ja tema pistik, ja ka sisu. Ja nende anduritega pidi see asi veel olema et on vanad mudelid ja uued mudelid. uuemad on töökindlamad ja kannatavad meie teid ja kliimat tunduvalt paremini. Ja kui vahetada siis paari viisi. Koos vanema ja uuema tüübi andurid ei tööta sõbralikult.

Ja kui auto hommikuks mõnel maoli on siis tihti viga klappides, ja kogu sealse kummi tihendite majanduses. Klapi kummirõngas praguline, kivistunud ja tihti ka klapp ise ka kulunud. Need alumiiniumist ja kuluvad koonused ära, ei tsentreeri end siis korralikult ja ka alumiiniumi oksüdeerumine teeb neile liiga. Ja saab lasta treialil uued teha ja asendada kulunud klapid.
Seal mitmete mõõtmetega tihendeid, mõõtmed peaksid netis olemas ja neid peaks ka saadaval olema. Mõõdud kaasa ja kogused ka ja siis juhtplokile selline kap.remont ja 60 tuhandeks peaks vaikus majas olema kui sõita nii linna ja maastikku pooleks. Kokku panemisel kasutada ohtralt silikooni ja muid määrivaid aineid. Ja olla hoolikas. Aga praktika näidanud et esimesel korral kõik 100% ei õnnestu. Ju see sõitmise ja nautimise soov nii suur . Paljud selle klappide ploki alles kolmandal katsel korralikult tööle saanud. Harjutamine teeb meistriks.
Kasutaja avatar
bisdauskas
Edasi, ainult Hi-Lift'iga !
Postitusi: 23
Liitunud: P Dets 07, 2008 12:46
Asukoht: Harjumaa

Postitus Postitas bisdauskas »

Jallole suured tänud-eas fault kadunud nigu niuhti-Mees viitsis oma aega raisata mõistliku tasu eest 8)
95 Range Rover P38
Jallo
MT-rehvid ja muda!
Postitusi: 100
Liitunud: R Nov 21, 2008 21:48

Postitus Postitas Jallo »

xx
Viimati muutis Jallo, L Aug 18, 2012 20:47, muudetud 1 kord kokku.
Jallo
MT-rehvid ja muda!
Postitusi: 100
Liitunud: R Nov 21, 2008 21:48

Re: EAS

Postitus Postitas Jallo »

xx
Viimati muutis Jallo, L Aug 18, 2012 20:47, muudetud 1 kord kokku.
Vasta

Mine “Tehnilised küsimused-Range Rover II”