417RR kirjutas:ei müü jah
aga kui kegi hädas võin tasuta laenata
Aga kompressor vist ikkagi õhtal , töötab kuidagi kuraditihti.
varem kui makk töötas ei pannud tähele
se kasutatu ostmine on loterii ja uue ostmine pagana kulukas.
Muideks LittleSuzi . kas sa said oma kolvi parandatud või pidid uues soetama ?
Ostsin kasutatud kuid kestab normaalselt siiani - mingi aasta on vastupidanud.
Samas sinu vana pakuks mulle isiklikult huvi - kas ärid maha?
Plaaniks seda korda teha
Kaabel ka mõnes neti poes saadaval.
Aga võimalik ka otse ühendada OBD pistikusse. On tehtud ka et kaabel otse OBD pistiku külge joodetud.
Ja regiooni settingud loevad, muidu näitab mingi osa andmete lugemisel errorit. Ja kaabliga mängimine ei aidanud.
Nüüd tuleb ainult kaeda ega keegi PDA või mõne nutitelefoniga seda toimima pane. Seal see kablade värk, pole ju USB pesa. Siis saaks alati vajadusel veakoodid kustutada.
Siin tehase settingud patjade kalibreerimiseks.
height LF RF LR RR
HIGH
NORMAL
HIGHWAY
ACCESS
Sensor values LF RF LR RR
HIGH 120 180 105 150
NORMAL 95 150 85 130
HIGHWAY 75 140 75 120
ACCESS 50 110 50 - 100
Kalibreerimisel kasutatakse muidu mingeid klotse aga saab edukalt ka mõõdulindiga teha, ja soovitav enne töö alustamist vanad andmed mida annab programm ülesse kirjutada.
Kui kellelgil nende kalibreerimis klotside mõõtude vastu huvi siis võin saata pdf failina.
Sai ise tehtud kaabel ja alla laetud programm, et kaeda roveri EAS´ i vigu.
Sai siis proovitud ja viskab sellise asja ette;
0:FL valve stuck closed
1: FR value stuck closed
4: Inlet value stuck closed
Äkki keegi oskab öelda, mis vead need on?
Ja kui panna programm näitama auto kõrgusandurite kõrgusi, siis 3 näitab, kuid parem esimene on 0?
Eks see katsetamise ja õppimise asi ole. Aga arvan et tasub vead ära kustutada ja vaadata mis lähi ajal juurde tekkib. Ja nagu olen saanud asjast aru peaks saama eraldi lasta iga padja toimimist testida. Kindlasti kogu selles ahelas kõige nõrgem lüli on kõrguse andur. ja tema pistik, ja ka sisu. Ja nende anduritega pidi see asi veel olema et on vanad mudelid ja uued mudelid. uuemad on töökindlamad ja kannatavad meie teid ja kliimat tunduvalt paremini. Ja kui vahetada siis paari viisi. Koos vanema ja uuema tüübi andurid ei tööta sõbralikult.
Ja kui auto hommikuks mõnel maoli on siis tihti viga klappides, ja kogu sealse kummi tihendite majanduses. Klapi kummirõngas praguline, kivistunud ja tihti ka klapp ise ka kulunud. Need alumiiniumist ja kuluvad koonused ära, ei tsentreeri end siis korralikult ja ka alumiiniumi oksüdeerumine teeb neile liiga. Ja saab lasta treialil uued teha ja asendada kulunud klapid.
Seal mitmete mõõtmetega tihendeid, mõõtmed peaksid netis olemas ja neid peaks ka saadaval olema. Mõõdud kaasa ja kogused ka ja siis juhtplokile selline kap.remont ja 60 tuhandeks peaks vaikus majas olema kui sõita nii linna ja maastikku pooleks. Kokku panemisel kasutada ohtralt silikooni ja muid määrivaid aineid. Ja olla hoolikas. Aga praktika näidanud et esimesel korral kõik 100% ei õnnestu. Ju see sõitmise ja nautimise soov nii suur . Paljud selle klappide ploki alles kolmandal katsel korralikult tööle saanud. Harjutamine teeb meistriks.