kerge jõnksutamine kolmanda käiguga.
- LittleSuzi
- ELRK liige
- Postitusi: 815
- Liitunud: R Nov 16, 2007 12:28
- Asukoht: Pärnu
kerge jõnksutamine kolmanda käiguga.
Ons kellegil aimu, mis võib tekitada kerge jõnksutamise sõidu ajal, kui kiirus kasvab 50-60 kmh ja kolmas käik lülitub sisse?
Tunne oleks nagu jätaks mõni silinder vahele või ei toimuks süüdet.
Samas auto ei jõnksuta nagu küljelt küljele (pole nagu roolimehanismis).
Teise variandina võiks ehk kahtlustada kardaani.
Ehk on mõni ideed, mida kontrollida pranaduses.
Tunne oleks nagu jätaks mõni silinder vahele või ei toimuks süüdet.
Samas auto ei jõnksuta nagu küljelt küljele (pole nagu roolimehanismis).
Teise variandina võiks ehk kahtlustada kardaani.
Ehk on mõni ideed, mida kontrollida pranaduses.
Kolhethi - paljude eestlaste kodu.
www.kolhethi.ee
www.kolhethi.ee
Kas sa sealt samast käigukastist ei taha vea otsinguid alustada?
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
- LittleSuzi
- ELRK liige
- Postitusi: 815
- Liitunud: R Nov 16, 2007 12:28
- Asukoht: Pärnu
hammastepuudulikkust tavaliselt aut. kastil ei esine, küll aga esineb ketaste friktsioonkate lahustumist õlis. tõmba varras välja ja nuusuta, kui kõrbelõhn õlil juures siis on paha luguLittleSuzi kirjutas:mõtled näiteks mingid puudulikud hambad jne?
õli tase võiks kah normis olla
EDIT: ja õli värv peaks ka olema punane või peaaegu läbipaistev, aga mitte pruun/must
- LittleSuzi
- ELRK liige
- Postitusi: 815
- Liitunud: R Nov 16, 2007 12:28
- Asukoht: Pärnu
Millised variandid selle friktsioonkatete lõhustumisel on - et kas parandada annab?tt kirjutas:hammastepuudulikkust tavaliselt aut. kastil ei esine, küll aga esineb ketaste friktsioonkate lahustumist õlis. tõmba varras välja ja nuusuta, kui kõrbelõhn õlil juures siis on paha luguLittleSuzi kirjutas:mõtled näiteks mingid puudulikud hambad jne?
õli tase võiks kah normis olla
Lihtsalt infoks- sellel automaatkastil pole kastiõli varrast
Kolhethi - paljude eestlaste kodu.
www.kolhethi.ee
www.kolhethi.ee
Õlis lahustumine on pigem ilukirjanduslik kujund, kui õli madalast tasemest (või muust veast) õli surve langeb, ei pressita sidurikettaid enam nii kõvasti kokku kui vaja ja nad hakkavad libisema. Mispeale haakumisomadused halvenevad märgatavalt. Lisaks asjaolu, et õhemaks kulunud kettaste korralikult kokkupressimiseks on vaja rohkem õli (aga see protsess hakkas pihta sellest et õli oli vähe). Mahakulunud friktsioonkate ongi siis see paksem ollus õlis. Kui õigel ajal jaole saad siis õli ja filtri vahetus ehk päästab, kui ei siis sidurite vahetus (ehk kasti kap. remont).LittleSuzi kirjutas:Millised variandid selle friktsioonkatete lõhustumisel on - et kas parandada annab?tt kirjutas: hammastepuudulikkust tavaliselt aut. kastil ei esine, küll aga esineb ketaste friktsioonkate lahustumist õlis. tõmba varras välja ja nuusuta, kui kõrbelõhn õlil juures siis on paha lugu
õli tase võiks kah normis olla
Lihtsalt infoks- sellel automaatkastil pole kastiõli varrast
Õlivarda puudumine on muidugi kiire esialgse diagnoosi panemise seisukohalt nadi,
-
- Hurraa, pooltuhat postitust!
- Postitusi: 520
- Liitunud: T Mär 13, 2007 19:43
- Asukoht: Rakvere (tihti Lõuna Eestis)
Õli
MIna soovitaks minna kuskile kas teenindusse ja lasta natuke õli välja niristada ja vaadata mis nägu on. Viimasel ajal suht tihti kuuleb et kellegil näiteks mootorit jupsima hakanud. Või kokku jooksnud. Karteri eemaldamisel siis tuleb tõdeda karteris oleva õlipumba sõel umbes. Kleepika järgi kapoti all on sisse pandud täis sünt ja Valvoline õli. Aga lõhna järgi see ollus mis sai välja lastud küll rohkem mingi silla/käigukasti õli.
- LittleSuzi
- ELRK liige
- Postitusi: 815
- Liitunud: R Nov 16, 2007 12:28
- Asukoht: Pärnu
Täna ongi plaan õli kontrollima minna.
Samuti vaatab mehaanik ka kardaani ja muu toolimissüsteemi liigendid üle.
Eks siis näis.
Samuti vaatab mehaanik ka kardaani ja muu toolimissüsteemi liigendid üle.
Eks siis näis.
Kolhethi - paljude eestlaste kodu.
www.kolhethi.ee
www.kolhethi.ee
-
- Hurraa, pooltuhat postitust!
- Postitusi: 520
- Liitunud: T Mär 13, 2007 19:43
- Asukoht: Rakvere (tihti Lõuna Eestis)
Õli
Pean minema naabri juurde tsekkama seda silti (Valvoline 5w-30), aga väga ei tahaks näidata näpuga. Pole nurga tagune garaaz. 1997-98 oli Pärnus et Ascar vahetas õli marki Mobil Totali vast sest isegi uued masinad peale järjekordset teenindust tulid tagasi , sest tühikäigul hakkas ka uutel masinatel õli surve tuli põlema. Mobil õli tuli läbi vist Poola ladude. See oli meistri vastus minu tähelapanekule Pärnus
- LittleSuzi
- ELRK liige
- Postitusi: 815
- Liitunud: R Nov 16, 2007 12:28
- Asukoht: Pärnu
sildades, käigukastis, keskkastis õli normis ning ilusa värvuse ja lõhnaga
Keskkasti küljest pudenes aga ühe anduri pistik ära.
Proosvisin 2. käiguga sõita 60neni. Siis ei olnud seda jõnksutamist tunda. Lülitasin 3. sisse siis oli jälle kerge võbin.
Peab ikkagi olema midagi seal kastis.
Järgmisena plaan käigukasti õli vahetus.
Keskkasti küljest pudenes aga ühe anduri pistik ära.
Proosvisin 2. käiguga sõita 60neni. Siis ei olnud seda jõnksutamist tunda. Lülitasin 3. sisse siis oli jälle kerge võbin.
Peab ikkagi olema midagi seal kastis.
Järgmisena plaan käigukasti õli vahetus.
Kolhethi - paljude eestlaste kodu.
www.kolhethi.ee
www.kolhethi.ee
- LittleSuzi
- ELRK liige
- Postitusi: 815
- Liitunud: R Nov 16, 2007 12:28
- Asukoht: Pärnu
Juhtmed tulid ära "gear selection
position switch and gearbox speed sensor".
position switch and gearbox speed sensor".
Kolhethi - paljude eestlaste kodu.
www.kolhethi.ee
www.kolhethi.ee