kerge jõnksutamine kolmanda käiguga.

Kui on mured 1995-2002 mudeliga P38A

Moderaatorid: inseneer, landy

Kasutaja avatar
LittleSuzi
ELRK liige
ELRK liige
Postitusi: 815
Liitunud: R Nov 16, 2007 12:28
Asukoht: Pärnu

kerge jõnksutamine kolmanda käiguga.

Postitus Postitas LittleSuzi »

Ons kellegil aimu, mis võib tekitada kerge jõnksutamise sõidu ajal, kui kiirus kasvab 50-60 kmh ja kolmas käik lülitub sisse?
Tunne oleks nagu jätaks mõni silinder vahele või ei toimuks süüdet.
Samas auto ei jõnksuta nagu küljelt küljele (pole nagu roolimehanismis).
Teise variandina võiks ehk kahtlustada kardaani.
Ehk on mõni ideed, mida kontrollida pranaduses.
Kolhethi - paljude eestlaste kodu.
www.kolhethi.ee
Kasutaja avatar
landy
Site Admin
Site Admin
Postitusi: 10303
Liitunud: R Juul 01, 2005 17:31
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas landy »

Kas sa sealt samast käigukastist ei taha vea otsinguid alustada?
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Kasutaja avatar
LittleSuzi
ELRK liige
ELRK liige
Postitusi: 815
Liitunud: R Nov 16, 2007 12:28
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas LittleSuzi »

mõtled näiteks mingid puudulikud hambad jne?
Kolhethi - paljude eestlaste kodu.
www.kolhethi.ee
Kasutaja avatar
tt
ELRK liige
ELRK liige
Postitusi: 391
Liitunud: N Aug 24, 2006 11:22
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas tt »

LittleSuzi kirjutas:mõtled näiteks mingid puudulikud hambad jne?
hammastepuudulikkust tavaliselt aut. kastil ei esine, küll aga esineb ketaste friktsioonkate lahustumist õlis. tõmba varras välja ja nuusuta, kui kõrbelõhn õlil juures siis on paha lugu :(
õli tase võiks kah normis olla
EDIT: ja õli värv peaks ka olema punane või peaaegu läbipaistev, aga mitte pruun/must
Pilt
Kasutaja avatar
LittleSuzi
ELRK liige
ELRK liige
Postitusi: 815
Liitunud: R Nov 16, 2007 12:28
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas LittleSuzi »

tt kirjutas:
LittleSuzi kirjutas:mõtled näiteks mingid puudulikud hambad jne?
hammastepuudulikkust tavaliselt aut. kastil ei esine, küll aga esineb ketaste friktsioonkate lahustumist õlis. tõmba varras välja ja nuusuta, kui kõrbelõhn õlil juures siis on paha lugu :(
õli tase võiks kah normis olla
Millised variandid selle friktsioonkatete lõhustumisel on - et kas parandada annab?
Lihtsalt infoks- sellel automaatkastil pole kastiõli varrast :roll:
Kolhethi - paljude eestlaste kodu.
www.kolhethi.ee
Kasutaja avatar
tt
ELRK liige
ELRK liige
Postitusi: 391
Liitunud: N Aug 24, 2006 11:22
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas tt »

LittleSuzi kirjutas:
tt kirjutas: hammastepuudulikkust tavaliselt aut. kastil ei esine, küll aga esineb ketaste friktsioonkate lahustumist õlis. tõmba varras välja ja nuusuta, kui kõrbelõhn õlil juures siis on paha lugu :(
õli tase võiks kah normis olla
Millised variandid selle friktsioonkatete lõhustumisel on - et kas parandada annab?
Lihtsalt infoks- sellel automaatkastil pole kastiõli varrast :roll:
Õlis lahustumine on pigem ilukirjanduslik kujund, kui õli madalast tasemest (või muust veast) õli surve langeb, ei pressita sidurikettaid enam nii kõvasti kokku kui vaja ja nad hakkavad libisema. Mispeale haakumisomadused halvenevad märgatavalt. Lisaks asjaolu, et õhemaks kulunud kettaste korralikult kokkupressimiseks on vaja rohkem õli (aga see protsess hakkas pihta sellest et õli oli vähe). Mahakulunud friktsioonkate ongi siis see paksem ollus õlis. Kui õigel ajal jaole saad siis õli ja filtri vahetus ehk päästab, kui ei siis sidurite vahetus (ehk kasti kap. remont).
Õlivarda puudumine on muidugi kiire esialgse diagnoosi panemise seisukohalt nadi,
Pilt
Jallo
MT-rehvid ja muda!
Postitusi: 100
Liitunud: R Nov 21, 2008 21:48

Postitus Postitas Jallo »

xx
Viimati muutis Jallo, L Aug 18, 2012 21:04, muudetud 1 kord kokku.
Discovery
ELRK liige
ELRK liige
Postitusi: 374
Liitunud: T Sept 16, 2008 11:01
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Discovery »

Lõhnab aut.kasti kapitaalremondi järele... aga see on ai kui valusalt kallis lõbus.

Loodame parimat.
Disco I ES, 300Tdi
Kalamees
Hurraa, pooltuhat postitust!
Hurraa, pooltuhat postitust!
Postitusi: 520
Liitunud: T Mär 13, 2007 19:43
Asukoht: Rakvere (tihti Lõuna Eestis)

Õli

Postitus Postitas Kalamees »

MIna soovitaks minna kuskile kas teenindusse ja lasta natuke õli välja niristada ja vaadata mis nägu on. Viimasel ajal suht tihti kuuleb et kellegil näiteks mootorit jupsima hakanud. Või kokku jooksnud. Karteri eemaldamisel siis tuleb tõdeda karteris oleva õlipumba sõel umbes. Kleepika järgi kapoti all on sisse pandud täis sünt ja Valvoline õli. Aga lõhna järgi see ollus mis sai välja lastud küll rohkem mingi silla/käigukasti õli.
Rein
Land Rover-mu ainus armastus!
Postitusi: 1150
Liitunud: K Juul 16, 2008 19:49
Asukoht: Lõuna
Kontakt:

Postitus Postitas Rein »

Aga kus kohas siis väidetavat täissünt õli oli pandud sisse?
Kasutaja avatar
LittleSuzi
ELRK liige
ELRK liige
Postitusi: 815
Liitunud: R Nov 16, 2007 12:28
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas LittleSuzi »

Täna ongi plaan õli kontrollima minna.
Samuti vaatab mehaanik ka kardaani ja muu toolimissüsteemi liigendid üle.
Eks siis näis.
Kolhethi - paljude eestlaste kodu.
www.kolhethi.ee
Kalamees
Hurraa, pooltuhat postitust!
Hurraa, pooltuhat postitust!
Postitusi: 520
Liitunud: T Mär 13, 2007 19:43
Asukoht: Rakvere (tihti Lõuna Eestis)

Õli

Postitus Postitas Kalamees »

Pean minema naabri juurde tsekkama seda silti (Valvoline 5w-30), aga väga ei tahaks näidata näpuga. Pole nurga tagune garaaz. 1997-98 oli Pärnus et Ascar vahetas õli marki Mobil Totali vast sest isegi uued masinad peale järjekordset teenindust tulid tagasi , sest tühikäigul hakkas ka uutel masinatel õli surve tuli põlema. Mobil õli tuli läbi vist Poola ladude. See oli meistri vastus minu tähelapanekule Pärnus
Rein
Land Rover-mu ainus armastus!
Postitusi: 1150
Liitunud: K Juul 16, 2008 19:49
Asukoht: Lõuna
Kontakt:

Postitus Postitas Rein »

Mobil 1 Rally Formulaga läks meil Citroeni mootor 65000 pealt kokku. Valvoline Syn Power 5W-40(50) mis iganes, mersu tahtis 110 000 pealt uusi kolvirõngaid. Hetkel fännan Castrolit, Commat (kuigi kuulub Mobili kontserni) ja Texacot.
Kasutaja avatar
LittleSuzi
ELRK liige
ELRK liige
Postitusi: 815
Liitunud: R Nov 16, 2007 12:28
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas LittleSuzi »

sildades, käigukastis, keskkastis õli normis ning ilusa värvuse ja lõhnaga :roll:
Keskkasti küljest pudenes aga ühe anduri pistik ära.
Proosvisin 2. käiguga sõita 60neni. Siis ei olnud seda jõnksutamist tunda. Lülitasin 3. sisse siis oli jälle kerge võbin.
Peab ikkagi olema midagi seal kastis.

Järgmisena plaan käigukasti õli vahetus.
Kolhethi - paljude eestlaste kodu.
www.kolhethi.ee
Kasutaja avatar
LittleSuzi
ELRK liige
ELRK liige
Postitusi: 815
Liitunud: R Nov 16, 2007 12:28
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas LittleSuzi »

Juhtmed tulid ära "gear selection
position switch and gearbox speed sensor".
Kolhethi - paljude eestlaste kodu.
www.kolhethi.ee
Vasta

Mine “Tehnilised küsimused-Range Rover II”