kerge jõnksutamine kolmanda käiguga.

Kui on mured 1995-2002 mudeliga P38A

Moderaatorid: inseneer, landy

Kalamees
Hurraa, pooltuhat postitust!
Hurraa, pooltuhat postitust!
Postitusi: 520
Liitunud: T Mär 13, 2007 19:43
Asukoht: Rakvere (tihti Lõuna Eestis)

Õli

Postitus Postitas Kalamees »

Millal ka kasti filtrit vahetasid, suurematel sõidukatel ikka 60-80 tagant meie kliimas.
Kasutaja avatar
LittleSuzi
ELRK liige
ELRK liige
Postitusi: 815
Liitunud: R Nov 16, 2007 12:28
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas LittleSuzi »

mingi 5000 km tagasi ehk.
Kolhethi - paljude eestlaste kodu.
www.kolhethi.ee
Kalamees
Hurraa, pooltuhat postitust!
Hurraa, pooltuhat postitust!
Postitusi: 520
Liitunud: T Mär 13, 2007 19:43
Asukoht: Rakvere (tihti Lõuna Eestis)

Jonksutamine

Postitus Postitas Kalamees »

Samas on endal selline jõnksutamine olnud diislil kui kütusefilter nn pool umbes. Kuni kolmandani kiirendas ilusti, neljas sisse läks ja trassil üle 100 kiirus tuli selline asi sisse. D2 just ostetud polnud veel kõiki filtreid vahetanud.
Jallo
MT-rehvid ja muda!
Postitusi: 100
Liitunud: R Nov 21, 2008 21:48

Postitus Postitas Jallo »

xx
Viimati muutis Jallo, L Aug 18, 2012 21:05, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar
LittleSuzi
ELRK liige
ELRK liige
Postitusi: 815
Liitunud: R Nov 16, 2007 12:28
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas LittleSuzi »

peaks olema 1.
Kolhethi - paljude eestlaste kodu.
www.kolhethi.ee
Kalamees
Hurraa, pooltuhat postitust!
Hurraa, pooltuhat postitust!
Postitusi: 520
Liitunud: T Mär 13, 2007 19:43
Asukoht: Rakvere (tihti Lõuna Eestis)

d2

Postitus Postitas Kalamees »

pole need kaks pumpa aidanud ikka jõnksutavad.
Kasutaja avatar
LittleSuzi
ELRK liige
ELRK liige
Postitusi: 815
Liitunud: R Nov 16, 2007 12:28
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas LittleSuzi »

huvitav oli see, et intskapis kustutati salvestunud vead ära ning siis enam ei jõnksutanud.
Samas kui maanteel kiirendasin üheksakümneno ja lülitas neljanda käigu sisse siis pani jällegi mootoritule põlema. Oli natukese tunda kuid enam polnud jõnksutamine nii tugev.
Elucas mainis, et probleem oli CAN (loodetavasti õige sõna) võrgus - ehk siis seadmed ei suutnud omavahel teineteisest õieti aru saada.
Kolhethi - paljude eestlaste kodu.
www.kolhethi.ee
Kasutaja avatar
LittleSuzi
ELRK liige
ELRK liige
Postitusi: 815
Liitunud: R Nov 16, 2007 12:28
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas LittleSuzi »

nonii
Käisin Kuninga juures.

Ta tuli, vaatas, kontrollis ja ütles, milles asi 8)

Probleem oli siis järgmine:
Viga oli küünlajuhtmes, mis peksis üle - ühel küünla juhtmel oli väikene "muna".
Viga avaldus 4. käigul kuna siis on jõuülekanne otse kardaanile - turbiin on nn lukus - ning siis on iga väiksemgi silindri vahele jäämine tunnetatav jõnksutamisega.
eks nüüd siis uued juhtmed ning elu peaks olema vääääga ilus 8)

Tänud Mustale Luigele.
Ning sellist spetsialisti soovitaks julgelt kõigile, kellel Land Roveriga probleeme.
Kolhethi - paljude eestlaste kodu.
www.kolhethi.ee
Kasutaja avatar
LittleSuzi
ELRK liige
ELRK liige
Postitusi: 815
Liitunud: R Nov 16, 2007 12:28
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas LittleSuzi »

Küünlajuhtmed vahetatud. Autol oleks justkui teine hingamine.
Jagaja poolsed kontaktid olid enamuses tugevalt oksudeerunud.
Kolhethi - paljude eestlaste kodu.
www.kolhethi.ee
Vasta

Mine “Tehnilised küsimused-Range Rover II”