x

Kui on mured 1995-2002 mudeliga P38A

Moderaatorid: inseneer, landy

Jallo
MT-rehvid ja muda!
Postitusi: 100
Liitunud: R Nov 21, 2008 21:48

x

Postitus Postitas Jallo »

xx
Viimati muutis Jallo, L Aug 18, 2012 20:40, muudetud 2 korda kokku.
Jallo
MT-rehvid ja muda!
Postitusi: 100
Liitunud: R Nov 21, 2008 21:48

Postitus Postitas Jallo »

xx
Viimati muutis Jallo, L Aug 18, 2012 20:41, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar
Veiko Varik
Tunneb LR hingeelu!
Postitusi: 264
Liitunud: P Okt 14, 2007 20:38
Asukoht: LR pesa
Kontakt:

Postitus Postitas Veiko Varik »

Torud olid pragunenud?
W
417RR
Unistan offroadist!
Postitusi: 59
Liitunud: R Nov 07, 2008 18:24
Asukoht: Tapa
Kontakt:

Postitus Postitas 417RR »

Must Luik kirjutas:Torud olid pragunenud?
W
mul olid paregunenud 2 eeku kulus et korda saada
suurus loeb
RANGE ROVER II 4,6HSE V8
BMW 735 3,5 v8
YZF R1
KTM DUKE LC4
KTX 150
KTX 125
taff22
Esimesed mudapiisad :-)
Postitusi: 30
Liitunud: N Apr 02, 2009 15:31
Asukoht: NL/Pärnu

Postitus Postitas taff22 »

Mul ei tööta kiiruse mahavõtmise nupp, juurde annab aga küll. Huvitav on veel see, et cruisiga sõites undab eest, tõenäoliselt laager läbi mida kuuldavasti eraldi vahetada ei saa kuid ilma cruisita ei unda. Veider...
Matu
MT-rehvid ja muda!
Postitusi: 185
Liitunud: K Nov 30, 2005 14:29
Asukoht: Tallinn Kadriorg/ Saku

Postitus Postitas Matu »

No ma ei tea, minu masinal on kiiruse mahavõtmiseks piduripedaal.
Roolil on kaks nuppu: kiiruse määramine, millega saab kiirust ka tõsta ja kiiruse taastamine.
Kus see kiiruse mahavõtmise nupp veel peaks olema?
RR P38A autom. 2,5td 98a.
taff22
Esimesed mudapiisad :-)
Postitusi: 30
Liitunud: N Apr 02, 2009 15:31
Asukoht: NL/Pärnu

Postitus Postitas taff22 »

Ära targuta, olen kokku puutunud autodega millel üks nupp annab juurde ning teine võtab maha. Jah, pidurdamine on ka 1 variant kuid ma ei olnud kursis sellega et roveril nupud teise funktsoiooni alla pandud on!
Siin jagatakse omavahel tarkusi, et auto omanikud oma masinaid paremini tundma õppida saaksid, mitte enda esile toomine mõne tarkuse teraga!!
Kalamees
Hurraa, pooltuhat postitust!
Hurraa, pooltuhat postitust!
Postitusi: 520
Liitunud: T Mär 13, 2007 19:43
Asukoht: Rakvere (tihti Lõuna Eestis)

LR

Postitus Postitas Kalamees »

Mul küll D2, aga jah sellist variani nagu teistel masinael et saad ka kiirust sujuvalt maha võtta pole.
teine nupp taastab või võtab üldse maha, nagu piduripedaal.
Kasutaja avatar
LittleSuzi
ELRK liige
ELRK liige
Postitusi: 815
Liitunud: R Nov 16, 2007 12:28
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas LittleSuzi »

Kiiruse taastamise nupp kasutatakse ka kiiruse mahavõtmiseks.
Kolhethi - paljude eestlaste kodu.
www.kolhethi.ee
Matu
MT-rehvid ja muda!
Postitusi: 185
Liitunud: K Nov 30, 2005 14:29
Asukoht: Tallinn Kadriorg/ Saku

Postitus Postitas Matu »

Väga vabandan, kui mu jutt Sind solvas või ärritas või see targutamisena tundus aga tarkust jagada ja head nõu anda ma üritasingi.
Üritasin vaid seletada oma teadmiste põhjal nuppude funktsioone ja tööd.
Mina oma masina nuppudel seda kiiruse mahavõtmise võimalust pole täheldanud (võib-olla on midagi nässus) ja seepärast pakkusingi välja pidurit.
Kirjutad, et oled kokku puutunud autodega millel ....
Kas tegemist oli mõne RangeRoveri P38ga või mõnd muud marki masinaga? Erinevatel masinatel on need süsteemid ja nende juhtimine erinevad.
Mina kirjutasin konkreetselt oma masinalt (RR P38) saadud kogemuste järgi.

Peace
RR P38A autom. 2,5td 98a.
taff22
Esimesed mudapiisad :-)
Postitusi: 30
Liitunud: N Apr 02, 2009 15:31
Asukoht: NL/Pärnu

Postitus Postitas taff22 »

ok, sain aru. nuo nt vanadel scorpadel on nõnda ning hiljuti sõitsin sõbra bmw-ga millel oli nii, üks andis juurde ning teine maha, kiiruse määramise mälu oli eraldi ning nagu ikka pidur võttis maha nii kiiruse kui ka mälu.
Matu
MT-rehvid ja muda!
Postitusi: 185
Liitunud: K Nov 30, 2005 14:29
Asukoht: Tallinn Kadriorg/ Saku

Postitus Postitas Matu »

Omalgi olnud Scorpe paar tükki ja nendel on see tõesti teisiti.
Ja nagu välja tuleb on RR P38 puhul ka erinevused bensuka ja disla vahel.
Üritan siia kopida siis peatüki manualist:
• DO NOT use cruise control on winding or slippery road surfaces, or in traffic conditions where a constant speed cannot easily be maintained.
• ALWAYS switch off the master switch when you no longer intend to use cruise control.
• DO NOT rest your foot under the accelerator pedal while cruise control is engaged - your foot could be trapped.
NOTE: On automatic gearbox models, selecting Cruise control while the gearbox is in ’Sport’ mode will result in more frequent and harsher acceleration and gear changing. This is not recommended.
CRUISE CONTROL (if fitted)
Cruise control enables the driver to maintain a constant road speed without using the accelerator pedal. This is particularly useful for motorway cruising or for any journey where a constant speed can be maintained for a lengthy period. The cruise control system has three switches: a master switch on the fascia panel and two control switches marked ’SET+’ and ’RES’ (arrowed in illustration) mounted in the steering wheel.
To operate
1. Press the master switch (the indicator light in the switch illuminates).
2. Accelerate until the desired speed is reached - this must be above the system’s minimum operational speed of 45 km/h for petrol engine models, or 50 km/h for diesel engine vehicles.
3. Press the ’SET+’ switch to set the vehicle speed in the cruise control system’s memory. Cruise control will now maintain that road speed without the need for operation of the accelerator.
With cruise control operating, speed can be increased temporarily, e.g. for overtaking, by normal use of the accelerator. When the accelerator is released, road speed will return to the selected cruising speed.
To reduce the cruising speed
Use the brake pedal to slow the vehicle until the required speed has been reached, then press the ’SET+’ switch to establish a new cruising speed (remember that cruise control will not operate at speeds below 45 km/h for petrol engine models, or 50 km/h for diesel engine vehicles.
On petrol models only: press the ’RES’ switch once momentarily to cut off cruise control; if the brake pedal is not used, the vehicle will slow down gradually. When the desired speed has been reached, press the ’SET+’ switch to establish the new cruising speed.
To increase the set cruising speed
Press and hold the ’SET+’ switch; the vehicle will accelerate automatically. Release the switch as soon as the desired speed has been reached.
Alternatively, the set speed can be increased incrementally by ’tapping’ the ’SET+’ switch. For each five taps the speed will increase by 8 km/h.
Disengaging cruise control
Cruise control will automatically disengage if the brake (or clutch) pedals are pressed, or when the gear lever is moved into neutral (gear selector lever position ’N’ for automatic gearbox).
On petrol models only: press the ’RES’ switch once momentarily to cut off cruise control; this allows the vehicle to slow down gradually. If required, press the ’RES’ switch again to re-engage cruise control at the previously-set speed.
NOTE: The speed held in the cruise control memory will be cancelled when either the cruise control master switch or the starter switch are turned off.
NOTE: Cruise control will disengage automatically if your road speed falls to less than 75 per cent of the set speed (this could occur when towing uphill).
RR P38A autom. 2,5td 98a.
Borka
Esimesed mudapiisad :-)
Postitusi: 32
Liitunud: L Mai 30, 2009 07:15
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Borka »

nad suudavad isegi nii lihtsa asja ylikeeruliseks ja segaseks ajada... :lol: Isegi sai seda cruis controli alguses suure hämminguga katsetatud ja ma olin ka ysna kindel,et mul seal midagi ei tööta korralikult.
Range Rover II
Kasutaja avatar
mairo802
Esimesed mudapiisad :-)
Postitusi: 40
Liitunud: E Nov 29, 2010 21:47
Asukoht: tallinn

püsikiirushoidja

Postitus Postitas mairo802 »

mure siis selles et ei tee mitte midagi :P kus peaks hakkama vaatama,et mis võib olla viga?
pirx
Rohkem muda- PALUN!
Postitusi: 486
Liitunud: N Jaan 18, 2007 11:24
Asukoht: Pärnu
Kontakt:

Re: püsikiirushoidja

Postitus Postitas pirx »

mairo802 kirjutas:mure siis selles et ei tee mitte midagi :P kus peaks hakkama vaatama,et mis võib olla viga?
Armatuurlauas on üks nupp, mis tuleb ennem alla vajutada ja siis seejärel vajutada neid nuppe, mis rooli peal. Kas tegid nii?
RR II 2,5 D
Series III 79 a. 2,25 B
Discovery IIA td5
Defender 110 td5
RR III Vogue
Defender 110 300TDI SW '08 "LandLord II"
Vasta

Mine “Tehnilised küsimused-Range Rover II”