RR 98-Kompressor

Kui on mured 1995-2002 mudeliga P38A

Moderaatorid: inseneer, landy

Vasta
nelly
Edasi, ainult Hi-Lift'iga !
Postitusi: 27
Liitunud: K Aug 12, 2009 20:22
Asukoht: Rakvere

RR 98-Kompressor

Postitus Postitas nelly »

Mul niisugune jama,et amortide kompressor läheb hirmus kuumaks ja vist töötab koguaeg. Kaugemaid sõite ei julge üldse ette võtta,et äkki põleb läbi või midagi.Teab keegi öelda milles jama või peabki äkki nii olema.Kusjuures amordid on täiesti korras,24 h jooksul ei ole vajund centimeetritki.
Matu
MT-rehvid ja muda!
Postitusi: 185
Liitunud: K Nov 30, 2005 14:29
Asukoht: Tallinn Kadriorg/ Saku

Postitus Postitas Matu »

Tere.
Sarnane asi läbi elatud ca 1,5 kuud tagasi ka 98a masinaga.
Läbi arvatavasti surve lõpulüliti ja seoses sellega katki ka üks membraan.
Võta ühendust Andrusega http://www.mgrover.ee/kontakt.html ja asi saab lahendatud.
RR P38A autom. 2,5td 98a.
nelly
Edasi, ainult Hi-Lift'iga !
Postitusi: 27
Liitunud: K Aug 12, 2009 20:22
Asukoht: Rakvere

Postitus Postitas nelly »

Aga umbes kui palju sul see jama maksma läks? Teaks arvestada.
Matu
MT-rehvid ja muda!
Postitusi: 185
Liitunud: K Nov 30, 2005 14:29
Asukoht: Tallinn Kadriorg/ Saku

Postitus Postitas Matu »

Ehhhhh...... Pea täitsa tühi selle koha pealt.... :oops:
Ega see väljaminek väga suur polnud, äkki kuskil 1,5 tuhande kanti.... Ee..... vist ikkagi ei mäleta...
Kui päeva jooksul aega saan üritan raamatupidamisest välja otsida.
RR P38A autom. 2,5td 98a.
Vasta

Mine “Tehnilised küsimused-Range Rover II”