Süüde vale??

Kui on mured 1995-2002 mudeliga P38A

Moderaatorid: inseneer, landy

Vasta
taff22
Esimesed mudapiisad :-)
Postitusi: 30
Liitunud: N Apr 02, 2009 15:31
Asukoht: NL/Pärnu

Süüde vale??

Postitus Postitas taff22 »

Mure järgmine, süüde vale ning pakuti välja variant viga pumba keti välja venimises. Ideeliselt peaks saama seda kuidagi pumba keeramisega muuta kuid kas see on lahendus ning kauaks selline asi pidama jääks?
Kui kellelgi kogemust 96.a. RRII 2.5 dse variandi antud murega ning oleks võimeline sellist tööd teostama siis olen suur kõrv_
pirx
Rohkem muda- PALUN!
Postitusi: 486
Liitunud: N Jaan 18, 2007 11:24
Asukoht: Pärnu
Kontakt:

Re: Süüde vale??

Postitus Postitas pirx »

taff22 kirjutas:Mure järgmine, süüde vale ning pakuti välja variant viga pumba keti välja venimises. Ideeliselt peaks saama seda kuidagi pumba keeramisega muuta kuid kas see on lahendus ning kauaks selline asi pidama jääks?
Kui kellelgi kogemust 96.a. RRII 2.5 dse variandi antud murega ning oleks võimeline sellist tööd teostama siis olen suur kõrv_
Kuidas saab olla "süüde vale"? Sellel masinal on peal BMW mootor ja ka kõrgsurvepump. Kaant ei ole vaja ega saa keerata. Pumba kaan on kinni 4 poldiga. Lased natuke neid polte lahti ning koksid puuhaamriga kaane paika. Mina soovitan sul seda teha kuskil teadjama venna juures, kellel olemas vastav elektroonika, et kaan ikka saaks õige koha peale. Tulemuseks on normaalne kütuse kulu ja minek. Muidugi võid ise ka teha. Vaatad, et läheks normaalselt pöördesse ja ei tehmaks väga.
RR II 2,5 D
Series III 79 a. 2,25 B
Discovery IIA td5
Defender 110 td5
RR III Vogue
Defender 110 300TDI SW '08 "LandLord II"
dim70
Unistan offroadist!
Postitusi: 61
Liitunud: T Veebr 10, 2009 17:55
Asukoht: Lääne-Virumaa

Postitus Postitas dim70 »

saab küll olla süüde vale kui kett venib välja. süütenurka saab pumba keeramisega muuta, selleks ongi kinnituspoltide all piklikud augud, neid on seal kolm aga liigipääs on sinna kehva. aga kui kett on veninud siis oleks mõistlikum ta välja vahetada.
pumbakaanega saab ainult küte kogust reguleeerida.
pirx
Rohkem muda- PALUN!
Postitusi: 486
Liitunud: N Jaan 18, 2007 11:24
Asukoht: Pärnu
Kontakt:

Postitus Postitas pirx »

Palju sul see läbisõit on, et see kett väljaveninud on?
RR II 2,5 D
Series III 79 a. 2,25 B
Discovery IIA td5
Defender 110 td5
RR III Vogue
Defender 110 300TDI SW '08 "LandLord II"
taff22
Esimesed mudapiisad :-)
Postitusi: 30
Liitunud: N Apr 02, 2009 15:31
Asukoht: NL/Pärnu

Postitus Postitas taff22 »

üle 300 000. Keti välja venimine on välja pakutud kuid mitte faktina välja toodud.
Tuttava bemmil oli sama jama, külmast peast läheb nigu naksti tööle kuid soojana ketra nii kuis jaksad ning tahmab kergelt rohkem kui diislile omane.
Tol bemmil keerati pumpa ning sai asja paremaks..
pirx
Rohkem muda- PALUN!
Postitusi: 486
Liitunud: N Jaan 18, 2007 11:24
Asukoht: Pärnu
Kontakt:

Postitus Postitas pirx »

taff22 kirjutas:üle 300 000. Keti välja venimine on välja pakutud kuid mitte faktina välja toodud.
Tuttava bemmil oli sama jama, külmast peast läheb nigu naksti tööle kuid soojana ketra nii kuis jaksad ning tahmab kergelt rohkem kui diislile omane.
Tol bemmil keerati pumpa ning sai asja paremaks..
See ongi pumba viga, mis on nendel BMW mootoritel üsna tüüpiline. Mul oli endal RR mille läbisõit oli 350000 ja polnud häda midagi. Lase mõnel diislivennal see pumba kaan õieti paika panna ning käivitub iga ilmaga igasuguse temperatuuri juures. Ma olen enda mõlemal RR-l käinud pumba kaant paika panemas Oisus. Kui sa külastad BMW foorumit, siis leiad seda probleemi lahkava teema kergelt ülesse- tüüpviga.
RR II 2,5 D
Series III 79 a. 2,25 B
Discovery IIA td5
Defender 110 td5
RR III Vogue
Defender 110 300TDI SW '08 "LandLord II"
Mõmmi
Esimesed mudapiisad :-)
Postitusi: 34
Liitunud: T Mär 13, 2007 12:42
Asukoht: UK/Tartu

Postitus Postitas Mõmmi »

Diislil ei ole mitte süüde vaid pritsenurk. Vaata BMW klubi foorumit, seal on 5. seeria tehnilise all kleeps 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php?f=39&t=38094
"A Land Rover immobilised is a moral defeat for the driver and bad publicity to the vehicle"
Kasutaja avatar
Veiko Varik
Tunneb LR hingeelu!
Postitusi: 264
Liitunud: P Okt 14, 2007 20:38
Asukoht: LR pesa
Kontakt:

Postitus Postitas Veiko Varik »

Kas sa silindrites surveid oled mõõtnud?
Aga muid loe seda BMW foorumit ja nopi asjaliku jutt sealt välja.Isiklikult soovitaks survete mõõtmist ning koguse ja pritse nurga kontrolli.
W.
RV8
Aitab LR varuosadega!
Postitusi: 498
Liitunud: L Aug 13, 2005 11:53
Asukoht: TALLINN
Kontakt:

Postitus Postitas RV8 »

Mida vanemaks need rr2 muutuvad, seda "valemaks" pritsemoment läheb ("suude" vüi "süütuds"). Aitab nii pumba ku ka terve sõiduki vahetus uuema vastu. Mõlemad variandid katseliselt tõestatud.
taff22
Esimesed mudapiisad :-)
Postitusi: 30
Liitunud: N Apr 02, 2009 15:31
Asukoht: NL/Pärnu

Postitus Postitas taff22 »

Pagan, nii palju variante pakutakse välja, et ei teagi kohe kust alustada. Iga töö vajab aega ja raha ning iga asjaga ka tegeleda ei jõua.

``Mees kuulis häält, käis otsis maja, maja ümbruse ning kuuri läbi. Otsis metsa läbi, vaatas taeva poole ning leidis hääletekitajaks olevat hoopis iseenda``

Kuna ise kapote alusest elust suurt ei jaga siis millest oleks ehk kõige arukam alustada?
Matu
MT-rehvid ja muda!
Postitusi: 185
Liitunud: K Nov 30, 2005 14:29
Asukoht: Tallinn Kadriorg/ Saku

Postitus Postitas Matu »

Et siis minu masinal oli ka raskusi soojalt käivitumisega, käisin diislivendade juures ja liigutati pumba kaant ning asi paranes. Arvan, et võiksid lasta ka kuskil kellelgi natuke sättida, sest juppide (keti ja pingutite) vahetamine on muidugi kõige kindlam, aga ka kahjuks kõige kallim lahendus.
RR P38A autom. 2,5td 98a.
Vasta

Mine “Tehnilised küsimused-Range Rover II”