1. leht 1-st

Süüde vale??

Postitatud: R Okt 23, 2009 15:00
Postitas taff22
Mure järgmine, süüde vale ning pakuti välja variant viga pumba keti välja venimises. Ideeliselt peaks saama seda kuidagi pumba keeramisega muuta kuid kas see on lahendus ning kauaks selline asi pidama jääks?
Kui kellelgi kogemust 96.a. RRII 2.5 dse variandi antud murega ning oleks võimeline sellist tööd teostama siis olen suur kõrv_

Re: Süüde vale??

Postitatud: P Okt 25, 2009 19:34
Postitas pirx
taff22 kirjutas:Mure järgmine, süüde vale ning pakuti välja variant viga pumba keti välja venimises. Ideeliselt peaks saama seda kuidagi pumba keeramisega muuta kuid kas see on lahendus ning kauaks selline asi pidama jääks?
Kui kellelgi kogemust 96.a. RRII 2.5 dse variandi antud murega ning oleks võimeline sellist tööd teostama siis olen suur kõrv_
Kuidas saab olla "süüde vale"? Sellel masinal on peal BMW mootor ja ka kõrgsurvepump. Kaant ei ole vaja ega saa keerata. Pumba kaan on kinni 4 poldiga. Lased natuke neid polte lahti ning koksid puuhaamriga kaane paika. Mina soovitan sul seda teha kuskil teadjama venna juures, kellel olemas vastav elektroonika, et kaan ikka saaks õige koha peale. Tulemuseks on normaalne kütuse kulu ja minek. Muidugi võid ise ka teha. Vaatad, et läheks normaalselt pöördesse ja ei tehmaks väga.

Postitatud: P Okt 25, 2009 20:53
Postitas dim70
saab küll olla süüde vale kui kett venib välja. süütenurka saab pumba keeramisega muuta, selleks ongi kinnituspoltide all piklikud augud, neid on seal kolm aga liigipääs on sinna kehva. aga kui kett on veninud siis oleks mõistlikum ta välja vahetada.
pumbakaanega saab ainult küte kogust reguleeerida.

Postitatud: P Okt 25, 2009 23:37
Postitas pirx
Palju sul see läbisõit on, et see kett väljaveninud on?

Postitatud: E Okt 26, 2009 13:24
Postitas taff22
üle 300 000. Keti välja venimine on välja pakutud kuid mitte faktina välja toodud.
Tuttava bemmil oli sama jama, külmast peast läheb nigu naksti tööle kuid soojana ketra nii kuis jaksad ning tahmab kergelt rohkem kui diislile omane.
Tol bemmil keerati pumpa ning sai asja paremaks..

Postitatud: E Okt 26, 2009 14:25
Postitas pirx
taff22 kirjutas:üle 300 000. Keti välja venimine on välja pakutud kuid mitte faktina välja toodud.
Tuttava bemmil oli sama jama, külmast peast läheb nigu naksti tööle kuid soojana ketra nii kuis jaksad ning tahmab kergelt rohkem kui diislile omane.
Tol bemmil keerati pumpa ning sai asja paremaks..
See ongi pumba viga, mis on nendel BMW mootoritel üsna tüüpiline. Mul oli endal RR mille läbisõit oli 350000 ja polnud häda midagi. Lase mõnel diislivennal see pumba kaan õieti paika panna ning käivitub iga ilmaga igasuguse temperatuuri juures. Ma olen enda mõlemal RR-l käinud pumba kaant paika panemas Oisus. Kui sa külastad BMW foorumit, siis leiad seda probleemi lahkava teema kergelt ülesse- tüüpviga.

Postitatud: T Okt 27, 2009 20:22
Postitas Mõmmi
Diislil ei ole mitte süüde vaid pritsenurk. Vaata BMW klubi foorumit, seal on 5. seeria tehnilise all kleeps 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php?f=39&t=38094

Postitatud: T Okt 27, 2009 23:17
Postitas Veiko Varik
Kas sa silindrites surveid oled mõõtnud?
Aga muid loe seda BMW foorumit ja nopi asjaliku jutt sealt välja.Isiklikult soovitaks survete mõõtmist ning koguse ja pritse nurga kontrolli.
W.

Postitatud: N Okt 29, 2009 23:46
Postitas RV8
Mida vanemaks need rr2 muutuvad, seda "valemaks" pritsemoment läheb ("suude" vüi "süütuds"). Aitab nii pumba ku ka terve sõiduki vahetus uuema vastu. Mõlemad variandid katseliselt tõestatud.

Postitatud: L Okt 31, 2009 15:13
Postitas taff22
Pagan, nii palju variante pakutakse välja, et ei teagi kohe kust alustada. Iga töö vajab aega ja raha ning iga asjaga ka tegeleda ei jõua.

``Mees kuulis häält, käis otsis maja, maja ümbruse ning kuuri läbi. Otsis metsa läbi, vaatas taeva poole ning leidis hääletekitajaks olevat hoopis iseenda``

Kuna ise kapote alusest elust suurt ei jaga siis millest oleks ehk kõige arukam alustada?

Postitatud: P Nov 01, 2009 19:15
Postitas Matu
Et siis minu masinal oli ka raskusi soojalt käivitumisega, käisin diislivendade juures ja liigutati pumba kaant ning asi paranes. Arvan, et võiksid lasta ka kuskil kellelgi natuke sättida, sest juppide (keti ja pingutite) vahetamine on muidugi kõige kindlam, aga ka kahjuks kõige kallim lahendus.