RR2 salongisoojendus

Kui on mured 1995-2002 mudeliga P38A

Moderaatorid: inseneer, landy

maunardo
Rääkige mulle LR-ist!
Postitusi: 6
Liitunud: L Aug 16, 2008 18:33
Asukoht: saue

RR2 salongisoojendus

Postitus Postitas maunardo »

diisel mootoriga RR2 96 aasta väljalase. autol elektrooniline tabloo salongis, aga juhi poolele puhub ainult külma. milles võib viga olla ja kas on võimalik seda remontida???
Kasutaja avatar
landy
Site Admin
Site Admin
Postitusi: 10293
Liitunud: R Juul 01, 2005 17:31
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas landy »

Mõni õhtu suunamise elemant kinni jäänud või elektrooniline juhtimine haige. Paldiski mnt. 225 saab abi.
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
maunardo
Rääkige mulle LR-ist!
Postitusi: 6
Liitunud: L Aug 16, 2008 18:33
Asukoht: saue

Postitus Postitas maunardo »

seal käidud korduvalt
Kasutaja avatar
LittleSuzi
ELRK liige
ELRK liige
Postitusi: 815
Liitunud: R Nov 16, 2007 12:28
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas LittleSuzi »

maunardo kirjutas:seal käidud korduvalt
mis oli siis sealse käimise tulemus?
maunardo
Rääkige mulle LR-ist!
Postitusi: 6
Liitunud: L Aug 16, 2008 18:33
Asukoht: saue

Postitus Postitas maunardo »

tulemus on sama ikka juhile külma ja kaasreisijale sooja. räägitakse midagi elektroonilistest klappidest millest üks olevat kinni ja ainuke võimalus on kogu süsteem ära vahetada et see korda saada.
Kalamees
Hurraa, pooltuhat postitust!
Hurraa, pooltuhat postitust!
Postitusi: 520
Liitunud: T Mär 13, 2007 19:43
Asukoht: Rakvere (tihti Lõuna Eestis)

Andur

Postitus Postitas Kalamees »

http://rangerovers.net/repairdetails/blendmotor.html siin küllnäidatud kaasreisija poolne asi. seal peaks ka olema temperatuuri andur.
Seal see servo masin. seal võimalik et hamasrattal mõni hammas maas, mootoril hari katki või siis resistor läbi või mootori kollektor tolmuseguse grafiit määrdega koos. Aga see kõik on parandatav koduste vahenditega.
Lammutamine paras k...p ja aega peab varuma.
Kalamees
Hurraa, pooltuhat postitust!
Hurraa, pooltuhat postitust!
Postitusi: 520
Liitunud: T Mär 13, 2007 19:43
Asukoht: Rakvere (tihti Lõuna Eestis)

Andur

Postitus Postitas Kalamees »

Samuti tasub kaeda kas see "nuusutaja" armatuuris ka töötab, seda tuleb iga paari aasta tagant puhastada. Ja seal ka väike ventikas
Matu
MT-rehvid ja muda!
Postitusi: 185
Liitunud: K Nov 30, 2005 14:29
Asukoht: Tallinn Kadriorg/ Saku

Postitus Postitas Matu »

See "nuusutaja" ei tohiks põhjustada temp. erinevusi poolte vahel. Tõenäoline, et ikkagi mõni klapp kinni jäänud.
RR P38A autom. 2,5td 98a.
Kasutaja avatar
landy
Site Admin
Site Admin
Postitusi: 10293
Liitunud: R Juul 01, 2005 17:31
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas landy »

Kui uusi juppe ei raatsi osta ja kodus korda ei saa, tasub kasutaja "inseneer" Imedepõldu külastada, ehk sealt saab mõne puuduva pulika.
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
turbohoolik
Land Rover-mu uus armastus!
Postitusi: 3
Liitunud: E Dets 31, 2012 13:11
Asukoht: Lõuna- Eesti, Põlva, Tartu

Postitus Postitas turbohoolik »

Ei hakka uut teemat tegema vaid jätkan eelmise teema algataja teemat ku isobib.
Nimelt siis endal 97a. masin ja sellele ka ei tule juhipoole pealt sooja ja kui aus olla siis enam ei tööta ka salongiventikad.
Kui reguleerida juhtpaneelilt juhipoole temperatuuri siis ragistav kõrvalistuja poolne mootor ja kui juhtpaneelilt reguleerida kõrvalistuja temperatuuri, siis samuti ragistab kõrvalistuja poolne mootor.
Korra isegi sai need salongiventikad puhuma aga ka väga pika jebimisega, et kiiruse reguleerimise nuppu hästi tasakesi keerates ja juhtpaneeli taga olevaid juhtmeid sakutades.
Mootorid ise on korras, otse vool taha öhendada siis töötavad ja kõik kaitsmed ja releed korduvalt läbi juba käidud.
Võtsin ka selle juhtpaneel korra lahti, sees oli mingi pisike "kolmejalgne" ära vahetatud aga muidu mitte mingeid kahjustuse jälgi ei olnud.
Ise arvan, et ikkagi probleem selles juhtplokis?
Kasutaja avatar
mairo802
Esimesed mudapiisad :-)
Postitusi: 40
Liitunud: E Nov 29, 2010 21:47
Asukoht: tallinn

Postitus Postitas mairo802 »

tere
mul oli mõni aeg tagasi sama jama.algas kõik sellest,et ei puhunud juhi poole sooja ja lõpuks lõpetas üldse puhumise.sai mootorid maha võetud ja harjad vahetatud,edasi panin aku pealt otse voolu ja toimis aga kui sai tagasi külge pandud tõõtas ja ei tõõdanud.võtsin siis mõõtorid kaasa ja läksin targemate meeste juurde,et mis võib viga olla ja õeldi kohe et kollektor otsas ja remont võib minna kuni 200euri tükk :? leidsin õnneks odavama lahenduse selle näol,et paigaldasin uued mootorid ja asi toimib ilusti :)
turbohoolik
Land Rover-mu uus armastus!
Postitusi: 3
Liitunud: E Dets 31, 2012 13:11
Asukoht: Lõuna- Eesti, Põlva, Tartu

Postitus Postitas turbohoolik »

Pole küll eriti pädev selle koha pealt aga kas need soojendusmootprid mitte ei toimeta nii, et kui keerad süüte sisse, siis antakse mootorile toide peale aga mootorid ei käivitu kuna juhtaju peab andma korralduse kui kiiresti mootor peab käima, kui tuleb korraldus, et mootor käivitu, siis hakkab mootor töötama ja saadetakse ajule tagasiside, et mootor "käib nii kiirest"
Ajust läheb mootorile 3 juhet.
1.blower control Output
2.blower safety Output
3.blower voltage feedback Input

Testriga mõõtes 1. jookseb nii mootori juurde+ kui ka kaitsmeplokki, millele lülitatakse peale akuvool relee abil.
2 ja 3 jooksevad mootori juurde.
Kasutaja avatar
mairo802
Esimesed mudapiisad :-)
Postitusi: 40
Liitunud: E Nov 29, 2010 21:47
Asukoht: tallinn

Postitus Postitas mairo802 »

ei ole see autoelekter mul ka just kõikse tugevam koht :? aga ennem kui läksin targemtae meeste juurde siis sai veel proovitud nii,et kui mootor ringi ei hakanud käima siis aitasin käega kaasa ja toimis,muutis ilusti põõrdeid nupust reguleerides.aga kui jäi seisma siis enam uuesti käima ei hakanud.ja lõpuks ei aidanud ka käega kaasa aitamine kui oli ühendatud auto juhtmestikuga.otse aku pealt proovides aga toimis jälle :roll: ,et kui sa väidad,et mootorid kindlasti korras ja toimivad siis ei oska kahjuks aidata :roll:
A.J
Ma armastan offroad-i!
Postitusi: 16
Liitunud: T Nov 09, 2010 15:34
Asukoht: Paide

RR 2 soojendus

Postitus Postitas A.J »

Mul on ka selline viga et puhub ainult külma.Nimelt parempoolne soojaklapi mootor väsib ära.Selle mootori kättesaamine pole just lihtne töö.Mina võtsin mootori lahti ja panin sinna asemele trossi ja asi toimib.Sooja saab iga ilmaga.See küll ajutine lahendus,aga ei pea külmetama vähemalt niikaua kui lahendus on leitud.
Kasutaja avatar
Heikki
Tunneb LR hingeelu!
Postitusi: 31
Liitunud: R Nov 11, 2011 17:15
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas Heikki »

Lugupeetud Turbohoolik!
`97 aasta LR RR salongi ventilatsioon, sealhulgas temperatuuri reguleerimine, allub juhtkompuutrile. Süsteemi vea diagnoosimiseks on vajalik proffesionaalne Land Roveri kompuuterdiagnostika. Testritega ja muude käepäraste vahenditega on väga raske süsteemi korralikult tööle saada. Ka igasugune servode ja ventikamootorite testimine vormis "panin plussi ja miinuse külge, töötas/ei töötanud" pole õige. Vastupidi- pole keeruline "mõrvata" mõnda vidinat, milleta süsteem hakkama ei saa ja uue soetamiseks tuleb tublisti kukrut kergendada. Kui ikka tahate autosse sooja saada (loe: süsteemi korda saada), on Tallinnas abikoht Paldiski mnt.-l nn. Landroveripesa või siis meie juures Tartus Tähe tänaval Offroadservices. Nii palju kui meil selliseid soojahädaseid LR RR-e on käinud, kõik on tööle hakanud. Universaalsetest diagnostika kompuutritest soovitan hoiduda. Säästate raha ja oma kallist aega. Parimat! Heikki, Tartu Offroadservice, 5032970
"Inglise džentelmenide" kohtumispaik Tartus. Professionaalne diagnostika, hooldus ja remont. TEL: 56883950, 55993078
Vasta

Mine “Tehnilised küsimused-Range Rover II”