õlivõtt 4,6l mootoril
õlivõtt 4,6l mootoril
Lugupeetavad,
Sihukene mure,et ise nagu värske RR omanik,auto veerenud 290000 km.Muidu igati tipp topp riistapuu aga avastasin, et lisaks bentsu janule,mis iseenesest vaffa ja ei häiri.Häirib hoopis see,et õlijanune on!800 versta pääle mingi 3liitrit.Kuna hooldused on tehtud ernevates kohtades,siis erilist hingeelu ei tea.Kuskilt ei leemeta,ega loodust õlilaikudega ei reosta,järelikult kaob rasvaine läbi tuletorude.Küsimus siis teadjameestele,palju on suurmootori normaalne õlikulu?Kas piisab ainult klapisääretihendi vahetusest,või tuleb 290000km pealt juba rõngaste kallale minna?
Sihukene mure,et ise nagu värske RR omanik,auto veerenud 290000 km.Muidu igati tipp topp riistapuu aga avastasin, et lisaks bentsu janule,mis iseenesest vaffa ja ei häiri.Häirib hoopis see,et õlijanune on!800 versta pääle mingi 3liitrit.Kuna hooldused on tehtud ernevates kohtades,siis erilist hingeelu ei tea.Kuskilt ei leemeta,ega loodust õlilaikudega ei reosta,järelikult kaob rasvaine läbi tuletorude.Küsimus siis teadjameestele,palju on suurmootori normaalne õlikulu?Kas piisab ainult klapisääretihendi vahetusest,või tuleb 290000km pealt juba rõngaste kallale minna?
1)Ole hea ja märgi enda profiilis lahter "Asukoht" ära!
2)Sellise õlikoguse peale peaks ikka taga juba õli põlemise lõhna või sinist vingu olema. Kas trorust tulev on visuaalselt ja apraadiga mõõtes normis?
2)Sellise õlikoguse peale peaks ikka taga juba õli põlemise lõhna või sinist vingu olema. Kas trorust tulev on visuaalselt ja apraadiga mõõtes normis?
Viimati muutis landy, L Veebr 13, 2010 22:36, muudetud 1 kord kokku.
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
- LittleSuzi
- ELRK liige
- Postitusi: 815
- Liitunud: R Nov 16, 2007 12:28
- Asukoht: Pärnu
Ei pea olema õli lõhna.landy kirjutas:1)Ole hea ja märgi enda profiilis laheter "Asukoht" ära!
2)Sellise õlikoguse peale peaks ikka taga juba õli põlemise lõhna või sinist vingu olema. Kas trorust tulev on visuaalselt ja apraadiga mõõtes normis?
Piisab ka lekkimisest, mis on omane kõigile Land Roveritele.
Kui Land Rover'il ei tilgu õli siis tähendab,k et õli on otsas
Teema algataja jutust sain aru, et ei leki. Veiko olevat oma silmaga anäinud, LR-e mis pole alt õlised. Seega erand kinnitab reeglit.LittleSuzi kirjutas: Ei pea olema õli lõhna.
Piisab ka lekkimisest, mis on omane kõigile Land Roveritele.
Kui Land Rover'il ei tilgu õli siis tähendab,k et õli on otsas
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Olen muidu keskmaa mees ja eluaegse kroonilise nohuga .Otsest sinist pole tähendanud ja pisut kordan ennast,et leket kuskil pole ja loodussõbralik.Kui,selge sinine tagant tuleb,on minu tagasihoidliku mehaanilise taibu juures tegu klapisääre tihendiga j.n.e aga sinist netu,Järelikult mingi muu kala.Ega vist enne aru saa,kui rektaalselt uurida
- Veiko Varik
- Tunneb LR hingeelu!
- Postitusi: 264
- Liitunud: P Okt 14, 2007 20:38
- Asukoht: LR pesa
- Kontakt:
Isiklikult arvan,et selle aja peale on selle mootori plokikaaned vähemalt 2x pealt ära käinud.Silindri seinad ei kipu neil kuluma küll aga rõngad.Muidugi ka klapisääre tihendid.Seega mõõda surved ära ja siis saab edasi vaadata mis toimub.Üks asi veel kas karteri tuulutuse torudega on kõik korras?
W.
W.
-
- Edasi, ainult Hi-Lift'iga !
- Postitusi: 21
- Liitunud: T Aug 25, 2009 20:42
- Asukoht: Ilmselt Eesti
buick v8
ära mööda surveid se ei näitta essugi. saad hoopis küünlad valesse keermesse. kas mitte keegi siin foorumis pole vanasi usakaid remonttinud et ei tea mis on v8 viga kui väga !!!!!! palju öli vötab.klapisäärtest ei lähe nii palju öli läbi kuna tsaari tölla mootoril on nukkvöll mootori keskosas.väljalaskele pole tegelikult üldse klapisäärikuid vaja.jäävad üle veel röngad vöi siis.......... aga sellest räägin ehk oma järgmises saates.
ahty1
Re: buick v8
Ole hea mees ja püüa korrektsemalt kirjutada. Oskad küll ju. Nii palju jõudu ikka päevatööst üle on, et väikse sõrmega Shifti alla vajutad, et suurt tähte saada ja komad ja kõik muu.. Sa ju tugev poiss. Usu mind, see ei ole nii raske.ahty1 kirjutas:ära mööda surveid se ei näitta essugi. saad hoopis küünlad valesse keermesse. kas mitte keegi siin foorumis pole vanasi usakaid remonttinud et ei tea mis on v8 viga kui väga !!!!!! palju öli vötab.klapisäärtest ei lähe nii palju öli läbi kuna tsaari tölla mootoril on nukkvöll mootori keskosas.väljalaskele pole tegelikult üldse klapisäärikuid vaja.jäävad üle veel röngad vöi siis.......... aga sellest räägin ehk oma järgmises saates.
Disco I ES, 300Tdi
olgukuiseetähtsamonmidakirjutada,mittekuidaskirjutada,siislasollanii.seetõttuküsinkasonniiraskefoorumigaliitudesaustadakasellemängureegleidkorrektnekeeljaselgemõte?teisedloevadsinukommentaare,mitteainultsina,seegaonkorrektnekeelkalugupidamineteistesuhtes.usumindmõnisiineivaevuvaatamagi,kuiniikirjutad.edu.
Utreeritud näide, aga ma arvan, et normaalselt kirjutamine ei ole väga raske. Pole mõtet solvuda.
Tegelikult on "kuri keelekorrektor" päris lõbus meelelahutus:) Soovitan ka teistele..
Utreeritud näide, aga ma arvan, et normaalselt kirjutamine ei ole väga raske. Pole mõtet solvuda.
Tegelikult on "kuri keelekorrektor" päris lõbus meelelahutus:) Soovitan ka teistele..
Disco I ES, 300Tdi
-
- Hurraa, pooltuhat postitust!
- Postitusi: 520
- Liitunud: T Mär 13, 2007 19:43
- Asukoht: Rakvere (tihti Lõuna Eestis)
keel ja puha
Siis võiks juba speller siin olla. Vene foorumites speller täitsa toimiv.
- LittleSuzi
- ELRK liige
- Postitusi: 815
- Liitunud: R Nov 16, 2007 12:28
- Asukoht: Pärnu
- Veiko Varik
- Tunneb LR hingeelu!
- Postitusi: 264
- Liitunud: P Okt 14, 2007 20:38
- Asukoht: LR pesa
- Kontakt:
Re: buick v8
ahty1 kirjutas:ära mööda surveid se ei näitta essugi. saad hoopis küünlad valesse keermesse. kas mitte keegi siin foorumis pole vanasi usakaid remonttinud et ei tea mis on v8 viga kui väga !!!!!! palju öli vötab.klapisäärtest ei lähe nii palju öli läbi kuna tsaari tölla mootoril on nukkvöll mootori keskosas.väljalaskele pole tegelikult üldse klapisäärikuid vaja.jäävad üle veel röngad vöi siis.......... aga sellest räägin ehk oma järgmises saates.
OT:Mis on selles postituse ültse kasulikku????Oleks sa siia kirjutanud,et minu kogemustele põhinevalt võtavad V8 õli kuna.... siis oleks ju kõik hästi olnud aga ajada siin mingit Streetrace foorumi taolist ümmargust mulli no ma ei tea.Seega kui sul on midagi asjalikku lisada sellesse teemase siis tee seda muidu peab su postid lihtsalt kustutama.
Teemasse:Kui sa ei oska surveid mõõta on see sinu probleem.Isiklikult olen V8 nii mõnegi korda teinud aga ennem kui midagi lahti võtta tuleb probleem diagnoosida.Sellega ma olen nõus,et vanadel V8 puuduval klapisääre tihendid kuid sellega kaasneb korralik pahvakas suitsu esmasel käivitamisel .Uuematel on aga kõigil klapisääre tihendid olemas.Kaasa arvatud Buick V8-l
W.