tüüp vead?

Kui on mured 1995-2002 mudeliga P38A

Moderaatorid: inseneer, landy

Kasutaja avatar
Villis21
Esimesed mudapiisad :-)
Postitusi: 34
Liitunud: T Veebr 02, 2010 17:23
Asukoht: Palamuse

tüüp vead?

Postitus Postitas Villis21 »

äki keegi aitaks natuke.
tahaks osta seda autot- http://www.auto24.ee/used/689318

Tahaks teada mis on sellise range roveri tüüp vead ja millele paeks ostmiseeelsel ülevaatamisel tähelepanu pöörama.
ette tänades Jaanus!
Kasutaja avatar
LittleSuzi
ELRK liige
ELRK liige
Postitusi: 815
Liitunud: R Nov 16, 2007 12:28
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas LittleSuzi »

Tüüpvead on peamiselt seotud õhkvedrustusega ja leketega.
www.rangerovers.net - väga mahukas andmekogum Classicu, P38 ja MKIII'e kohta.

http://www.rangerovers.net/forum/ - väga asjalik foorum Rangede jaoks.
Kolhethi - paljude eestlaste kodu.
www.kolhethi.ee
Kasutaja avatar
Villis21
Esimesed mudapiisad :-)
Postitusi: 34
Liitunud: T Veebr 02, 2010 17:23
Asukoht: Palamuse

Postitus Postitas Villis21 »

LittleSuzi kirjutas:Tüüpvead on peamiselt seotud õhkvedrustusega ja leketega.
www.rangerovers.net - väga mahukas andmekogum Classicu, P38 ja MKIII'e kohta.

http://www.rangerovers.net/forum/ - väga asjalik foorum Rangede jaoks.
Tänan!
kuidas muidu sildade käigukasti ja mootoriga lood on?
kui jubedalt metsa hoorama ei lähe siis peavad vastu?
Kasutaja avatar
landy
Site Admin
Site Admin
Postitusi: 10304
Liitunud: R Juul 01, 2005 17:31
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas landy »

Helista mulle, räägin sellest mudelist sulle lähemalt, Osa asju saadan sulle ka mailile, ku õhtul veel jaksu on.
Viimati muutis landy, E Veebr 22, 2010 16:11, muudetud 1 kord kokku.
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Kasutaja avatar
LittleSuzi
ELRK liige
ELRK liige
Postitusi: 815
Liitunud: R Nov 16, 2007 12:28
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas LittleSuzi »

Villis21 kirjutas:
LittleSuzi kirjutas:Tüüpvead on peamiselt seotud õhkvedrustusega ja leketega.
www.rangerovers.net - väga mahukas andmekogum Classicu, P38 ja MKIII'e kohta.

http://www.rangerovers.net/forum/ - väga asjalik foorum Rangede jaoks.
Tänan!
kuidas muidu sildade käigukasti ja mootoriga lood on?
kui jubedalt metsa hoorama ei lähe siis peavad vastu?
Diisel mootorit isiklikult ei ole uurinud. Kuid bensiini oma on küll vastupidav.
Sillad on P38'l vägagi tugevad. Kui metsas ei laamenda, siis peavad kindlalt vastu. Muidugi on vajalik regulaarne vedelike vahetus jne ;)

Land Roveri puhul pead arvestama, et tegemist on inglisaliku isendiga ning tuleb kohelda kui naist - arvestada tujudega ja hellitada :D
Isiklikult õppisin auto remontimise ära tänu oma rangele ;)
Kolhethi - paljude eestlaste kodu.
www.kolhethi.ee
ahty1
Edasi, ainult Hi-Lift'iga !
Postitusi: 21
Liitunud: T Aug 25, 2009 20:42
Asukoht: Ilmselt Eesti

Postitus Postitas ahty1 »

Keegi kuskil kirjutas et ei soovita vihavaenlasele ka sellist autot.Ise arvan et hullult head närvid peavad olema ja keskmisest raskem rahakott.
Viimati muutis ahty1, K Veebr 24, 2010 20:58, muudetud 1 kord kokku.
ahty1
Kasutaja avatar
landy
Site Admin
Site Admin
Postitusi: 10304
Liitunud: R Juul 01, 2005 17:31
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas landy »

Villis21. saatsin sulle maili peale probleemide loetelu.
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Borka
Esimesed mudapiisad :-)
Postitusi: 32
Liitunud: L Mai 30, 2009 07:15
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Borka »

Tere

Pole häda midagi sellel autol,lihtsalt pead valima natuke targemalt ja arvestama asjaoluga,et antud isend on suhteliselt innovaatiline oma aja kohta.Kõik mis vana see ka laguneb.Raha peab tõesti raiskama selle autoga rohkem kui mõne "Sierraga" aga peab ka arusaama,et tegu on ikkagi isendiga mis uuena maksis ca 1,5 miljonit ja seetõttu on tegu ikkagi luksusliku ja kalli autoga mis ka vanemana on suhteliselt kallis ylevalpidada võrreldes mõne nn premium klassi autoga,siit ka asjaolu,et närvid peavad tõesti olema korras.Sõita on väga mõnus ja mugav,et arusaada millest räägin siis kõige lihtsam on proovida mõnda 90ndate täisraamil olevat maasturit ja siis Range Roverit...
Põhimõtteliselt sõltub kõik isendist kui auto hästi hoitud ja juba iseenesest õnnestunud siis pole suurt muret.Probleeme võib tekkida halvasti koheldud autoga ja peab arvestama ka faktoriga,et osad autod tulid juba tehasest probleemidest kubisevalt välja.Viimati nimetatud probleemi välistamiseks soovitan vaadata autosid alates aastast 99,soovitavalt aga 2000-2001,need viimased aastad olid juba suhteliselt õnnestunud aga ikkagi sõltub kõik autost endast.Edu igaljuhul otsimisel ja kindlasti lase teha autole ostueelne täielik kontroll kusagil Range Rovereid mõistvas töökojas nt Paldiski mnt-l Veiko juures oleks minu nimistus esimene koht kuhu minna.

PS Päris paljud kirujad ei ole seda autot ise omanud või kui on siis järelikult polnud see auto neile.Keegi ei väidagi,et see auto on meeletult töökindel,tegu lihtsalt teatud "kiiksuga" inimestele tehtud autoga mis massidesse ei lähe kunagi,kuna legend kvaliteedist liigub antud autost alati eespool.Siit ka positiivset,ei pea muretsema,et Range Rover muutub teatud tyypide lemmikuks,kes tavaliselt rikuvad autode maineid--nad lihtsalt kardavad seda autot. :D
Range Rover II
Kasutaja avatar
LittleSuzi
ELRK liige
ELRK liige
Postitusi: 815
Liitunud: R Nov 16, 2007 12:28
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas LittleSuzi »

Borka kirjutas:Tere

Pole häda midagi sellel autol,lihtsalt pead valima natuke targemalt ja arvestama asjaoluga,et antud isend on suhteliselt innovaatiline oma aja kohta.Kõik mis vana see ka laguneb.Raha peab tõesti raiskama selle autoga rohkem kui mõne "Sierraga" aga peab ka arusaama,et tegu on ikkagi isendiga mis uuena maksis ca 1,5 miljonit ja seetõttu on tegu ikkagi luksusliku ja kalli autoga mis ka vanemana on suhteliselt kallis ylevalpidada võrreldes mõne nn premium klassi autoga,siit ka asjaolu,et närvid peavad tõesti olema korras.Sõita on väga mõnus ja mugav,et arusaada millest räägin siis kõige lihtsam on proovida mõnda 90ndate täisraamil olevat maasturit ja siis Range Roverit...
Põhimõtteliselt sõltub kõik isendist kui auto hästi hoitud ja juba iseenesest õnnestunud siis pole suurt muret.Probleeme võib tekkida halvasti koheldud autoga ja peab arvestama ka faktoriga,et osad autod tulid juba tehasest probleemidest kubisevalt välja.Viimati nimetatud probleemi välistamiseks soovitan vaadata autosid alates aastast 99,soovitavalt aga 2000-2001,need viimased aastad olid juba suhteliselt õnnestunud aga ikkagi sõltub kõik autost endast.Edu igaljuhul otsimisel ja kindlasti lase teha autole ostueelne täielik kontroll kusagil Range Rovereid mõistvas töökojas nt Paldiski mnt-l Veiko juures oleks minu nimistus esimene koht kuhu minna.

PS Päris paljud kirujad ei ole seda autot ise omanud või kui on siis järelikult polnud see auto neile.Keegi ei väidagi,et see auto on meeletult töökindel,tegu lihtsalt teatud "kiiksuga" inimestele tehtud autoga mis massidesse ei lähe kunagi,kuna legend kvaliteedist liigub antud autost alati eespool.Siit ka positiivset,ei pea muretsema,et Range Rover muutub teatud tyypide lemmikuks,kes tavaliselt rikuvad autode maineid--nad lihtsalt kardavad seda autot. :D
Põhimõtteliselt aamen selle peale :)
Kolhethi - paljude eestlaste kodu.
www.kolhethi.ee
Jallo
MT-rehvid ja muda!
Postitusi: 100
Liitunud: R Nov 21, 2008 21:48

Postitus Postitas Jallo »

xx
Viimati muutis Jallo, L Aug 18, 2012 21:11, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar
Villis21
Esimesed mudapiisad :-)
Postitusi: 34
Liitunud: T Veebr 02, 2010 17:23
Asukoht: Palamuse

Postitus Postitas Villis21 »

Tänud kõigile kes viitsisid vastata!
nüüdseks see auto mul hoovipeal, paljud vead langevad kokku viimase postitusega :D , aga hullu midagi pole. eks katsume neid vigu vaikselt likvdeerida.
ainus asi mis häirib on see et kuidagi lahjalt liigub edasi, aga vanamehele sobib küll. kui mul küsimui tekib siis küsin loomulikult foorumist!
auto omanikuks sai mu isa. ise teen võibolla varsti oma range roveri kohta teema ka foorumisse.
Kasutaja avatar
landy
Site Admin
Site Admin
Postitusi: 10304
Liitunud: R Juul 01, 2005 17:31
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas landy »

Villis21 kirjutas:T.
ainus asi mis häirib on see et kuidagi lahjalt liigub edasi,
See on TÄIESTi noraalne, et 2,5 L diisel ei liiguta seda tonnaazi sama reipalt kui 4,6 V8 bensiin.
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
GoldLight
Unistan offroadist!
Postitusi: 52
Liitunud: T Veebr 10, 2009 12:57
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas GoldLight »

keegi kunagi õhkpatja on proovinud parandada? Kui mingi väike leke siis teoreetiliselt peaks saama mingi ainega parandada...reffiparandusvaht vms ...lugesin yhest kohast et mingimees systis roolivöimuparandajat omale padja sisse(vöttis padja maha ja lasi pool päeva kuivada ainel) nyyd juba 3 kuud püsib ilusti..enne vajus poole päevaga tyhjax

uus ajastu tulekul, peame pead tööle panema..vahendeid on sitaks tglt millega mängida
we r all 1
Kasutaja avatar
Indrek_S
MT-rehvid ja muda!
Postitusi: 127
Liitunud: K Jaan 30, 2008 18:04
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Indrek_S »

Uus OEM padi maksab 57 naela (970 eek) Mida sa siin enam vahutad? Samas hinnaklassis nagu tavaline spiraalvedru.
GoldLight
Unistan offroadist!
Postitusi: 52
Liitunud: T Veebr 10, 2009 12:57
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas GoldLight »

ok ok ..aga põhimõtteliselt räägin :D säästaks ju igas mõttes ..keskonda ja raha kui vanu asju remontida oskaks (mitte aint öhkpatjadest ei käi jutt)
we r all 1
Vasta

Mine “Tehnilised küsimused-Range Rover II”