tüüp vead?
tüüp vead?
äki keegi aitaks natuke.
tahaks osta seda autot- http://www.auto24.ee/used/689318
Tahaks teada mis on sellise range roveri tüüp vead ja millele paeks ostmiseeelsel ülevaatamisel tähelepanu pöörama.
ette tänades Jaanus!
tahaks osta seda autot- http://www.auto24.ee/used/689318
Tahaks teada mis on sellise range roveri tüüp vead ja millele paeks ostmiseeelsel ülevaatamisel tähelepanu pöörama.
ette tänades Jaanus!
- LittleSuzi
- ELRK liige
- Postitusi: 815
- Liitunud: R Nov 16, 2007 12:28
- Asukoht: Pärnu
Tüüpvead on peamiselt seotud õhkvedrustusega ja leketega.
www.rangerovers.net - väga mahukas andmekogum Classicu, P38 ja MKIII'e kohta.
http://www.rangerovers.net/forum/ - väga asjalik foorum Rangede jaoks.
www.rangerovers.net - väga mahukas andmekogum Classicu, P38 ja MKIII'e kohta.
http://www.rangerovers.net/forum/ - väga asjalik foorum Rangede jaoks.
Kolhethi - paljude eestlaste kodu.
www.kolhethi.ee
www.kolhethi.ee
Tänan!LittleSuzi kirjutas:Tüüpvead on peamiselt seotud õhkvedrustusega ja leketega.
www.rangerovers.net - väga mahukas andmekogum Classicu, P38 ja MKIII'e kohta.
http://www.rangerovers.net/forum/ - väga asjalik foorum Rangede jaoks.
kuidas muidu sildade käigukasti ja mootoriga lood on?
kui jubedalt metsa hoorama ei lähe siis peavad vastu?
Helista mulle, räägin sellest mudelist sulle lähemalt, Osa asju saadan sulle ka mailile, ku õhtul veel jaksu on.
Viimati muutis landy, E Veebr 22, 2010 16:11, muudetud 1 kord kokku.
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
- LittleSuzi
- ELRK liige
- Postitusi: 815
- Liitunud: R Nov 16, 2007 12:28
- Asukoht: Pärnu
Diisel mootorit isiklikult ei ole uurinud. Kuid bensiini oma on küll vastupidav.Villis21 kirjutas:Tänan!LittleSuzi kirjutas:Tüüpvead on peamiselt seotud õhkvedrustusega ja leketega.
www.rangerovers.net - väga mahukas andmekogum Classicu, P38 ja MKIII'e kohta.
http://www.rangerovers.net/forum/ - väga asjalik foorum Rangede jaoks.
kuidas muidu sildade käigukasti ja mootoriga lood on?
kui jubedalt metsa hoorama ei lähe siis peavad vastu?
Sillad on P38'l vägagi tugevad. Kui metsas ei laamenda, siis peavad kindlalt vastu. Muidugi on vajalik regulaarne vedelike vahetus jne
Land Roveri puhul pead arvestama, et tegemist on inglisaliku isendiga ning tuleb kohelda kui naist - arvestada tujudega ja hellitada
Isiklikult õppisin auto remontimise ära tänu oma rangele
Kolhethi - paljude eestlaste kodu.
www.kolhethi.ee
www.kolhethi.ee
-
- Edasi, ainult Hi-Lift'iga !
- Postitusi: 21
- Liitunud: T Aug 25, 2009 20:42
- Asukoht: Ilmselt Eesti
Keegi kuskil kirjutas et ei soovita vihavaenlasele ka sellist autot.Ise arvan et hullult head närvid peavad olema ja keskmisest raskem rahakott.
Viimati muutis ahty1, K Veebr 24, 2010 20:58, muudetud 1 kord kokku.
ahty1
Villis21. saatsin sulle maili peale probleemide loetelu.
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Tere
Pole häda midagi sellel autol,lihtsalt pead valima natuke targemalt ja arvestama asjaoluga,et antud isend on suhteliselt innovaatiline oma aja kohta.Kõik mis vana see ka laguneb.Raha peab tõesti raiskama selle autoga rohkem kui mõne "Sierraga" aga peab ka arusaama,et tegu on ikkagi isendiga mis uuena maksis ca 1,5 miljonit ja seetõttu on tegu ikkagi luksusliku ja kalli autoga mis ka vanemana on suhteliselt kallis ylevalpidada võrreldes mõne nn premium klassi autoga,siit ka asjaolu,et närvid peavad tõesti olema korras.Sõita on väga mõnus ja mugav,et arusaada millest räägin siis kõige lihtsam on proovida mõnda 90ndate täisraamil olevat maasturit ja siis Range Roverit...
Põhimõtteliselt sõltub kõik isendist kui auto hästi hoitud ja juba iseenesest õnnestunud siis pole suurt muret.Probleeme võib tekkida halvasti koheldud autoga ja peab arvestama ka faktoriga,et osad autod tulid juba tehasest probleemidest kubisevalt välja.Viimati nimetatud probleemi välistamiseks soovitan vaadata autosid alates aastast 99,soovitavalt aga 2000-2001,need viimased aastad olid juba suhteliselt õnnestunud aga ikkagi sõltub kõik autost endast.Edu igaljuhul otsimisel ja kindlasti lase teha autole ostueelne täielik kontroll kusagil Range Rovereid mõistvas töökojas nt Paldiski mnt-l Veiko juures oleks minu nimistus esimene koht kuhu minna.
PS Päris paljud kirujad ei ole seda autot ise omanud või kui on siis järelikult polnud see auto neile.Keegi ei väidagi,et see auto on meeletult töökindel,tegu lihtsalt teatud "kiiksuga" inimestele tehtud autoga mis massidesse ei lähe kunagi,kuna legend kvaliteedist liigub antud autost alati eespool.Siit ka positiivset,ei pea muretsema,et Range Rover muutub teatud tyypide lemmikuks,kes tavaliselt rikuvad autode maineid--nad lihtsalt kardavad seda autot.
Pole häda midagi sellel autol,lihtsalt pead valima natuke targemalt ja arvestama asjaoluga,et antud isend on suhteliselt innovaatiline oma aja kohta.Kõik mis vana see ka laguneb.Raha peab tõesti raiskama selle autoga rohkem kui mõne "Sierraga" aga peab ka arusaama,et tegu on ikkagi isendiga mis uuena maksis ca 1,5 miljonit ja seetõttu on tegu ikkagi luksusliku ja kalli autoga mis ka vanemana on suhteliselt kallis ylevalpidada võrreldes mõne nn premium klassi autoga,siit ka asjaolu,et närvid peavad tõesti olema korras.Sõita on väga mõnus ja mugav,et arusaada millest räägin siis kõige lihtsam on proovida mõnda 90ndate täisraamil olevat maasturit ja siis Range Roverit...
Põhimõtteliselt sõltub kõik isendist kui auto hästi hoitud ja juba iseenesest õnnestunud siis pole suurt muret.Probleeme võib tekkida halvasti koheldud autoga ja peab arvestama ka faktoriga,et osad autod tulid juba tehasest probleemidest kubisevalt välja.Viimati nimetatud probleemi välistamiseks soovitan vaadata autosid alates aastast 99,soovitavalt aga 2000-2001,need viimased aastad olid juba suhteliselt õnnestunud aga ikkagi sõltub kõik autost endast.Edu igaljuhul otsimisel ja kindlasti lase teha autole ostueelne täielik kontroll kusagil Range Rovereid mõistvas töökojas nt Paldiski mnt-l Veiko juures oleks minu nimistus esimene koht kuhu minna.
PS Päris paljud kirujad ei ole seda autot ise omanud või kui on siis järelikult polnud see auto neile.Keegi ei väidagi,et see auto on meeletult töökindel,tegu lihtsalt teatud "kiiksuga" inimestele tehtud autoga mis massidesse ei lähe kunagi,kuna legend kvaliteedist liigub antud autost alati eespool.Siit ka positiivset,ei pea muretsema,et Range Rover muutub teatud tyypide lemmikuks,kes tavaliselt rikuvad autode maineid--nad lihtsalt kardavad seda autot.
Range Rover II
- LittleSuzi
- ELRK liige
- Postitusi: 815
- Liitunud: R Nov 16, 2007 12:28
- Asukoht: Pärnu
Põhimõtteliselt aamen selle pealeBorka kirjutas:Tere
Pole häda midagi sellel autol,lihtsalt pead valima natuke targemalt ja arvestama asjaoluga,et antud isend on suhteliselt innovaatiline oma aja kohta.Kõik mis vana see ka laguneb.Raha peab tõesti raiskama selle autoga rohkem kui mõne "Sierraga" aga peab ka arusaama,et tegu on ikkagi isendiga mis uuena maksis ca 1,5 miljonit ja seetõttu on tegu ikkagi luksusliku ja kalli autoga mis ka vanemana on suhteliselt kallis ylevalpidada võrreldes mõne nn premium klassi autoga,siit ka asjaolu,et närvid peavad tõesti olema korras.Sõita on väga mõnus ja mugav,et arusaada millest räägin siis kõige lihtsam on proovida mõnda 90ndate täisraamil olevat maasturit ja siis Range Roverit...
Põhimõtteliselt sõltub kõik isendist kui auto hästi hoitud ja juba iseenesest õnnestunud siis pole suurt muret.Probleeme võib tekkida halvasti koheldud autoga ja peab arvestama ka faktoriga,et osad autod tulid juba tehasest probleemidest kubisevalt välja.Viimati nimetatud probleemi välistamiseks soovitan vaadata autosid alates aastast 99,soovitavalt aga 2000-2001,need viimased aastad olid juba suhteliselt õnnestunud aga ikkagi sõltub kõik autost endast.Edu igaljuhul otsimisel ja kindlasti lase teha autole ostueelne täielik kontroll kusagil Range Rovereid mõistvas töökojas nt Paldiski mnt-l Veiko juures oleks minu nimistus esimene koht kuhu minna.
PS Päris paljud kirujad ei ole seda autot ise omanud või kui on siis järelikult polnud see auto neile.Keegi ei väidagi,et see auto on meeletult töökindel,tegu lihtsalt teatud "kiiksuga" inimestele tehtud autoga mis massidesse ei lähe kunagi,kuna legend kvaliteedist liigub antud autost alati eespool.Siit ka positiivset,ei pea muretsema,et Range Rover muutub teatud tyypide lemmikuks,kes tavaliselt rikuvad autode maineid--nad lihtsalt kardavad seda autot.
Kolhethi - paljude eestlaste kodu.
www.kolhethi.ee
www.kolhethi.ee
Tänud kõigile kes viitsisid vastata!
nüüdseks see auto mul hoovipeal, paljud vead langevad kokku viimase postitusega , aga hullu midagi pole. eks katsume neid vigu vaikselt likvdeerida.
ainus asi mis häirib on see et kuidagi lahjalt liigub edasi, aga vanamehele sobib küll. kui mul küsimui tekib siis küsin loomulikult foorumist!
auto omanikuks sai mu isa. ise teen võibolla varsti oma range roveri kohta teema ka foorumisse.
nüüdseks see auto mul hoovipeal, paljud vead langevad kokku viimase postitusega , aga hullu midagi pole. eks katsume neid vigu vaikselt likvdeerida.
ainus asi mis häirib on see et kuidagi lahjalt liigub edasi, aga vanamehele sobib küll. kui mul küsimui tekib siis küsin loomulikult foorumist!
auto omanikuks sai mu isa. ise teen võibolla varsti oma range roveri kohta teema ka foorumisse.
See on TÄIESTi noraalne, et 2,5 L diisel ei liiguta seda tonnaazi sama reipalt kui 4,6 V8 bensiin.Villis21 kirjutas:T.
ainus asi mis häirib on see et kuidagi lahjalt liigub edasi,
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
keegi kunagi õhkpatja on proovinud parandada? Kui mingi väike leke siis teoreetiliselt peaks saama mingi ainega parandada...reffiparandusvaht vms ...lugesin yhest kohast et mingimees systis roolivöimuparandajat omale padja sisse(vöttis padja maha ja lasi pool päeva kuivada ainel) nyyd juba 3 kuud püsib ilusti..enne vajus poole päevaga tyhjax
uus ajastu tulekul, peame pead tööle panema..vahendeid on sitaks tglt millega mängida
uus ajastu tulekul, peame pead tööle panema..vahendeid on sitaks tglt millega mängida
we r all 1