Tere.
Mure siis järgmine, et roolivõim "kräunub" kui kohapeal seistes rooli keerata ja ajab täiteanuma korgi tuulutusaugust õli välja.
Tundub, et õli pikapeale ära kadunud ja nüüd kui peale valasin, on õhk jäänud süsteemi.
Mida teha? Kas lihtsalt peale valada ja rooli kruttida ning lasta õlil välja voolata, kuni õhk on väljas või on süsteemil ka kuskil all mõni tühjendusnippel, mille saaks lahti keerata?
Mis õli siis mõistlik oleks lisada või mille vastu vahetada? Ma ei tea, mis seal varem sees on olnud, on sellise imeliku pruunika värvusega.
Kas ATF 3 või DOT 4, paagi korgil on tähed ZF?
Tänud ette vastajatele.
Roolivõimu mure
-
- MT-rehvid ja muda!
- Postitusi: 185
- Liitunud: K Nov 30, 2005 14:29
- Asukoht: Tallinn Kadriorg/ Saku
Roolivõimu mure
RR P38A autom. 2,5td 98a.
DOT4 kindlasti roolivõimendis ei käi. Ikka ATF
Õhutada saab järgmiselt:
- keera kork maha
- kalla õli maksimumjooneni
- istu rooli ja vääna rahulikult rooli lõpuni mõlemale poole, 5 korda vähemalt.
- mine vaata, kas üli on alla läinud ja kalla peale
- vääna veel väheke ja pane kork peale tagasi.
- kõike seda teha töötava mootoriga loomulikult
Ahjaa. Roolivõimu õli peab olema roosaks punane. Kui on juba pruun, siis on vaja see välja vahetada.
Õhutada saab järgmiselt:
- keera kork maha
- kalla õli maksimumjooneni
- istu rooli ja vääna rahulikult rooli lõpuni mõlemale poole, 5 korda vähemalt.
- mine vaata, kas üli on alla läinud ja kalla peale
- vääna veel väheke ja pane kork peale tagasi.
- kõike seda teha töötava mootoriga loomulikult
Ahjaa. Roolivõimu õli peab olema roosaks punane. Kui on juba pruun, siis on vaja see välja vahetada.
-
- MT-rehvid ja muda!
- Postitusi: 185
- Liitunud: K Nov 30, 2005 14:29
- Asukoht: Tallinn Kadriorg/ Saku
Tänud vastajale.
Seda ma arvasin isegi, aga igaks juhuks küsisin üle.
Tundub, et probleem tõsisem, selline tunne, et nagu pump tõmbaks õhku süsteemi.
Ükskõik kui palju ma peale ei valaks, nii kui rooli natuke keerata (ükskõik kummale poole) lööb õhuga õli paagi korgist välja ja roolivõim "kräunub" nagu oleks kuival.
Seda ma arvasin isegi, aga igaks juhuks küsisin üle.
Tundub, et probleem tõsisem, selline tunne, et nagu pump tõmbaks õhku süsteemi.
Ükskõik kui palju ma peale ei valaks, nii kui rooli natuke keerata (ükskõik kummale poole) lööb õhuga õli paagi korgist välja ja roolivõim "kräunub" nagu oleks kuival.
RR P38A autom. 2,5td 98a.