Roolivõimu mure
Postitatud: N Juun 17, 2010 16:15
Tere.
Mure siis järgmine, et roolivõim "kräunub" kui kohapeal seistes rooli keerata ja ajab täiteanuma korgi tuulutusaugust õli välja.
Tundub, et õli pikapeale ära kadunud ja nüüd kui peale valasin, on õhk jäänud süsteemi.
Mida teha? Kas lihtsalt peale valada ja rooli kruttida ning lasta õlil välja voolata, kuni õhk on väljas või on süsteemil ka kuskil all mõni tühjendusnippel, mille saaks lahti keerata?
Mis õli siis mõistlik oleks lisada või mille vastu vahetada? Ma ei tea, mis seal varem sees on olnud, on sellise imeliku pruunika värvusega.
Kas ATF 3 või DOT 4, paagi korgil on tähed ZF?
Tänud ette vastajatele.
Mure siis järgmine, et roolivõim "kräunub" kui kohapeal seistes rooli keerata ja ajab täiteanuma korgi tuulutusaugust õli välja.
Tundub, et õli pikapeale ära kadunud ja nüüd kui peale valasin, on õhk jäänud süsteemi.
Mida teha? Kas lihtsalt peale valada ja rooli kruttida ning lasta õlil välja voolata, kuni õhk on väljas või on süsteemil ka kuskil all mõni tühjendusnippel, mille saaks lahti keerata?
Mis õli siis mõistlik oleks lisada või mille vastu vahetada? Ma ei tea, mis seal varem sees on olnud, on sellise imeliku pruunika värvusega.
Kas ATF 3 või DOT 4, paagi korgil on tähed ZF?
Tänud ette vastajatele.