1. leht 1-st

Roolivõimu mure

Postitatud: N Juun 17, 2010 16:15
Postitas Matu
Tere.
Mure siis järgmine, et roolivõim "kräunub" kui kohapeal seistes rooli keerata ja ajab täiteanuma korgi tuulutusaugust õli välja.
Tundub, et õli pikapeale ära kadunud ja nüüd kui peale valasin, on õhk jäänud süsteemi.
Mida teha? Kas lihtsalt peale valada ja rooli kruttida ning lasta õlil välja voolata, kuni õhk on väljas või on süsteemil ka kuskil all mõni tühjendusnippel, mille saaks lahti keerata?
Mis õli siis mõistlik oleks lisada või mille vastu vahetada? Ma ei tea, mis seal varem sees on olnud, on sellise imeliku pruunika värvusega.
Kas ATF 3 või DOT 4, paagi korgil on tähed ZF?
Tänud ette vastajatele.

Postitatud: R Juun 18, 2010 11:38
Postitas Indrek_S
DOT4 kindlasti roolivõimendis ei käi. Ikka ATF

Õhutada saab järgmiselt:
- keera kork maha
- kalla õli maksimumjooneni
- istu rooli ja vääna rahulikult rooli lõpuni mõlemale poole, 5 korda vähemalt.
- mine vaata, kas üli on alla läinud ja kalla peale
- vääna veel väheke ja pane kork peale tagasi.
- kõike seda teha töötava mootoriga loomulikult

Ahjaa. Roolivõimu õli peab olema roosaks punane. Kui on juba pruun, siis on vaja see välja vahetada.

Postitatud: L Juun 19, 2010 10:26
Postitas Matu
Tänud vastajale.
Seda ma arvasin isegi, aga igaks juhuks küsisin üle.
Tundub, et probleem tõsisem, selline tunne, et nagu pump tõmbaks õhku süsteemi.
Ükskõik kui palju ma peale ei valaks, nii kui rooli natuke keerata (ükskõik kummale poole) lööb õhuga õli paagi korgist välja ja roolivõim "kräunub" nagu oleks kuival.

Postitatud: P Juun 20, 2010 11:17
Postitas inseneer
Miskipärast arvan viga olema pumbas eneses....