Salongi ventilaator

Kui on mured 1995-2002 mudeliga P38A

Moderaatorid: inseneer, landy

Vasta
Kasutaja avatar
jysk
Unistan offroadist!
Postitusi: 61
Liitunud: R Nov 20, 2009 08:28
Asukoht: Tallinna külje all Peetri külas
Kontakt:

Salongi ventilaator

Postitus Postitas jysk »

Sellline mure siis, salongi vent andis saba (ei puhu enam).
Oskab keegi öelda kust poolt peaks lähenema asjale ja palju üldse lammutama peab, et seda ventilaatorit kätte saada?
Range Rover 2,5 DSE
Kalamees
Hurraa, pooltuhat postitust!
Hurraa, pooltuhat postitust!
Postitusi: 520
Liitunud: T Mär 13, 2007 19:43
Asukoht: Rakvere (tihti Lõuna Eestis)

Vent

Postitus Postitas Kalamees »

Kui ma ei eksi siis seal kaks venti. Ja vaevalt kaks korraga lõpetasid töölepingu
Matu
MT-rehvid ja muda!
Postitusi: 185
Liitunud: K Nov 30, 2005 14:29
Asukoht: Tallinn Kadriorg/ Saku

Postitus Postitas Matu »

Seal tõesti 2 venti, kummagi poole jaoks eraldi. Võimalus seegi, et üks vent oli juba läbi ja nüüd läks teinegi õhtule. Asuvad nad armatuuri all, üks kindalaeka taga ja teine seal roolialuse katte taga. Mõistlik oleks enne uute mootorite ostmist asi üle kontrollida kas on ikkagi mootorite viga, või on viga juhtsüsteemis kui oskad ise kontrollida, siis kontrolli ise, kui ei, siis käi ära Paldiski mntl Andruse juures ja las ta kontrollib. Minu masinal olid mootoritel harjad kulunud ja kulutanud ka mähisele vao sisse. Üks mootor sai uus ostetud ja teine sai pärast lastud remonditud.
RR P38A autom. 2,5td 98a.
Kasutaja avatar
jysk
Unistan offroadist!
Postitusi: 61
Liitunud: R Nov 20, 2009 08:28
Asukoht: Tallinna külje all Peetri külas
Kontakt:

Postitus Postitas jysk »

Njah. Täna võtsin selle kindalaeka taga oleva ventika korra maha. Kui maas oli panin uuesti juhtmed külge ja hakkas tööle. Reguleeris kiirust ja kõik. Panin siis kokku tagasi lootuses et juu mingi halva kontakti jama oli. Kokku pannes ka kõik töötas veel. Aga kui hiljem sõitu läksin siis jälle ei töödanud.
Eks peab homme uuesti lahti võtma ja siis selle teise poole ka.
Ometi kui vent töötas siis puhus ilusti ühtlaselt nagu mõlemale poole.

Matu aga kust uue ostsid ja kus remontida lasid? Mis maksis?
Range Rover 2,5 DSE
Kalamees
Hurraa, pooltuhat postitust!
Hurraa, pooltuhat postitust!
Postitusi: 520
Liitunud: T Mär 13, 2007 19:43
Asukoht: Rakvere (tihti Lõuna Eestis)

Harjad kulunu

Postitus Postitas Kalamees »

Arvatavasti harjad kulunud ja hakkavad kinni jääma
Matu
MT-rehvid ja muda!
Postitusi: 185
Liitunud: K Nov 30, 2005 14:29
Asukoht: Tallinn Kadriorg/ Saku

Postitus Postitas Matu »

Maksumuste kohta ei mäleta kahjuks enam midagi öelda, sellest juba paar (või rohkem) aastat möödas. Uue paigaldas ja muretses Andrus Paldiski mnt, ja eks ta selle vist Utkinilt ostis. Mahavõetud mootori lasin parandada Õismäel Rannamõisa tee alguses, kui linnast minna, siis paremat kätt mingi endise autobaasi või tootmiskompleksi õue tagumises otsas oli üks eraldi hoone, kus seda tehti. Äkki oli Rannamõisa tee 4 mingi hoone, seal on neid tähti hulgim (4a, 4b jne).
RR P38A autom. 2,5td 98a.
Jallo
MT-rehvid ja muda!
Postitusi: 100
Liitunud: R Nov 21, 2008 21:48

Postitus Postitas Jallo »

xx
Viimati muutis Jallo, L Aug 18, 2012 20:55, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar
jysk
Unistan offroadist!
Postitusi: 61
Liitunud: R Nov 20, 2009 08:28
Asukoht: Tallinna külje all Peetri külas
Kontakt:

Postitus Postitas jysk »

See täiskiiruse relee klõps kais mul ka kui ma kliima blokilt keerasin kiiruse põhja.
Aga nüüdseks on seis selline, et ventilaatorid sai maha võetud. Tulemus siis: kollektorid ja harjad läbi.
Sai siis need remonti viidud ja praeguseks on nad mul uuesti käes.
Kuna just täna sain kätte ei ole jõudnud neid veel peale panna ja kontrollida. Üks kala muidugi on mis ma hiljem avastasin. Tundub, et ventilaatori tiivikud on pandud natuke vähe tagasi võlli otsa. Kui hakkab vastu käima siis peab vist korra veel tagasi viima.

Aga kui korras kõik siis raporteerin jälle kuidas kõik sujus.
Range Rover 2,5 DSE
Matu
MT-rehvid ja muda!
Postitusi: 185
Liitunud: K Nov 30, 2005 14:29
Asukoht: Tallinn Kadriorg/ Saku

Postitus Postitas Matu »

No tagasi vist ei pea päris viima. Mul oli ka tiivik natuke liiga väljas, võtsin torujupi, mis võllile peale mahtus ja koputasin tiivikut lähemale. Need tiivikud istuvad lihtsalt tihedalt võlli otsas ja mingit rohkemat kinnitust ma seal nagu ei leidnud. Neid tuleb ettevaatlikult koputada, et laagrile viga ei teeks. Eks muidugi tagasiviies ja seal lasta remontijatel ära teha, on kindlam, sest, ise lõhuvad - ise parandavad.
Kus remontida lasid? On äkki teistelegi abiks info.
RR P38A autom. 2,5td 98a.
Kasutaja avatar
jysk
Unistan offroadist!
Postitusi: 61
Liitunud: R Nov 20, 2009 08:28
Asukoht: Tallinna külje all Peetri külas
Kontakt:

Postitus Postitas jysk »

Ei viinudki tagasi. Sain ise hakkama.
Mootorid hakkasid tööle ilusti, nüüd jälle tuulutus ka olemas autol 8)
Remontida lasin OÜ Tulekel, Käo 36 Tallinn. 2 meest eramaja garaažis teevad. Maksma läks 900 EEK üks mootor.
Kõikse odavam ei ole, aga võrreldes uue mootori hinnaga toob ikka naeratuse näole.
Üldjuhul tulemusega hetkel rahul.
Range Rover 2,5 DSE
Vasta

Mine “Tehnilised küsimused-Range Rover II”