Rnage Rover P38A 2.5 tdi

Kui on mured 1995-2002 mudeliga P38A

Moderaatorid: inseneer, landy

Tech
Ma armastan offroad-i!
Postitusi: 14
Liitunud: T Nov 09, 2010 14:52
Asukoht: Pole teie asi!

Postitus Postitas Tech »

Ja uuem RR 3 ei huvita.
Just see RR 2
raivo98
Edasi, ainult Hi-Lift'iga !
Postitusi: 23
Liitunud: R Sept 07, 2012 20:40
Asukoht: Saaremaa

Postitus Postitas raivo98 »

Tech kirjutas:Rohkem infot 2001 isendi kohta?
Lühi kirjeldus siit, pildid lisan kui teen need http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php ... rhash=3591. Stereo on harmoni oma ja peal on ka TC. Kast sai just uued kettad. Turbiin on 2011 detsember pandud sinna. All uued õhkpadjad. Uus vee pump. Täis alumiinium radikas, Kaan on täis kapital. Mootoril kulumis jälgi see polnd. Vahe kast on korralik. Kapoti all on vahetatud kõik torud ja voolikud. Geneka sisu on uus. Starter on peal uus. Vajab sarniiride, rooli otste ja amordi vahetust. Ja siis pihusti potsad tuleb ära vahetada ning kuskil tuleks ka kõrgsurve pump ära regullida. Elektroonika tõõtab kõik ilusasti. Ja veel on uus kompressor peal. Kolinaid ja naginaid pole kuulda. Sõidab ilusasti. Õlid on vahetatud igal pool koos filtritega. Sisemus on must nahk.
Black66
Ärge peske mu landikat!
Postitusi: 85
Liitunud: E Jaan 31, 2011 19:41
Asukoht: Märjamaa

Postitus Postitas Black66 »

raivo98 kirjutas:Murede rida, kui huvi siis üks 2001 asta isend pakuda. Ostsin omale Hiluxi kuna metsa masinat vaja ikkagi ja nüüd ta seisab õnnetult maja ees.
Ehk oled lihtsalt natukene vale auto metsas käimiseks valinud? RR P38 polnud küll metsas müttamiseks mõeldud, ta ikka pigem oli parketimaastur, lihtsalt väga võimekas ka maastikul, mis ei tähenda, et on vaja andurid mutta uputada.

Ise sai kah omatud 2 aastat RR P38't ning oli 98 aasta. Läbisõit selle aja jooksul 80000km, ära käis ka veebruari kuus põhja-soomes, kus oli -38 kraadi külma. Sõitis küll, isegi käima läks.
Vahetasin selle aja jooksul ees kõik puksid, esimesed rattalaagrid, esimesed kettad ja klotsid, tagumised klotsid, ühe kardaaniristi, rihma ja kõik rullid ning termostaadi. Juppide kulu oli 80000km peale 665€, kõik jupid tellisin ise UK'st.
Muud ei teinud ma selle autoga midagi, õhkvedru toimis, kliima toimis, mootoriga probleeme polnud ja kast-sillad toimetasid.

Seega ei näe küll probleemi, et RR laguneb. Palju ikka kasutajas kinni. Ma ei käinud metsas akendeni mudas, kuigi metsateede läbimist oli ikka ja talvel ka poolemeetrises lumes müttamist. Aga enamus sõitu toimus siiski linnas ja maanteedel ning seal kestab see auto küll väga eduliselt. Eks tal mõned põhivead on, mis nõuavad tähelepanu, kuid minul ei olnud küll ühtegi probleemi.
Kasutaja avatar
landy
Site Admin
Site Admin
Postitusi: 10303
Liitunud: R Juul 01, 2005 17:31
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas landy »

P38A ostmine on nagu vene rulett, kuid selle vahega, et kui seal mängitakse reeglina 1 paruniga, siis siin on laetud pesade arv saladuseks.
On tedada fakt, et paljud P38A omanikud on kohe salongist ostmise järel vigadega kimpus olnud ja ainult hoolduse vahte käinud, samas kui teised kehitavad õlgu ja sõidavad üsna muretult.
Pruugitud P38A üldine seisund on kinni paljudest komponentidest, lisks eelnevate oamike korralikule hooldusele ja kohusetundlikule peremehele, peab olemaka palju ÕNNE, et saada tehasest vigade vabana ning eelneva ekspluatasiooni käigus eekujulikult käitunud auto.
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
raivo98
Edasi, ainult Hi-Lift'iga !
Postitusi: 23
Liitunud: R Sept 07, 2012 20:40
Asukoht: Saaremaa

Postitus Postitas raivo98 »

Ise enesest kena masin. Mets jaoks ei kölba, selle pärast läheb ka turgu. Minul önnestus saada halvasti hoitud masin ja veel kalli raha eest. Aga tänaseks on vead välja tulnd ja ka suures osas körvaldatud. Kui ostjat pole söidab proua mul edasi sellega.
Vasta

Mine “Tehnilised küsimused-Range Rover II”