interjöörid

Kui on mured 1995-2002 mudeliga P38A

Moderaatorid: inseneer, landy

Vasta
Kasutaja avatar
Indrek_S
MT-rehvid ja muda!
Postitusi: 127
Liitunud: K Jaan 30, 2008 18:04
Asukoht: Tallinn

interjöörid

Postitus Postitas Indrek_S »

oskab keegi vihjata, kust saaks infot RRII erinevate interjöride (istmete disain) kohta...

näide:

Pilt

Pilt

ja

Pilt

Pilt
Kasutaja avatar
landy
Site Admin
Site Admin
Postitusi: 10303
Liitunud: R Juul 01, 2005 17:31
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas landy »

Klubil on olemas P38A jaoks KÕIGI ineterjäöörimateralide näidistega kohver.
Kokuleppel saab sellega tutvuda.
Viimati muutis landy, E Okt 11, 2010 06:58, muudetud 1 kord kokku.
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Kasutaja avatar
Indrek_S
MT-rehvid ja muda!
Postitusi: 127
Liitunud: K Jaan 30, 2008 18:04
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Indrek_S »

natuke vara veel....maalles valin istmete kuju :D

ei no jah, olgem ausad. Eestis on hetkel vaid üks (1) 2000-2001 a diisel RR valida. Just täpselt selline, mille ostu plaanin. Tähendab, ma ei plaani otseselt selle auto ostu vaid 2000-2001a diisli ostu. Seekord ei tahaks autot ostes valida vaid seda, mida kohapeal võtta on. Tahaks korralikku asja aastateks.
Seega siis uurin, et millise varustusega auto oleks otstarbekas.
Viimati muutis Indrek_S, E Okt 11, 2010 09:30, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar
landy
Site Admin
Site Admin
Postitusi: 10303
Liitunud: R Juul 01, 2005 17:31
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas landy »

DSE varustuastmega oleks ikkagi mõtekas võtta.
Erimudelitest saad ülevaate siit:
http://aebergon.perso.neuf.fr/Land_Rove ... _Rover.htm
Viimati muutis landy, E Okt 11, 2010 13:34, muudetud 1 kord kokku.
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
pirx
Rohkem muda- PALUN!
Postitusi: 486
Liitunud: N Jaan 18, 2007 11:24
Asukoht: Pärnu
Kontakt:

Postitus Postitas pirx »

Indrek_S kirjutas:natuke vara veel....maalles valin istmete kuju :D

ei no jah, olgem ausad. Eestis on hetkel vaid üks (1) 2000-2001 a diisel RR valida. Just täpselt selline, mille ostu plaanin. Tähendab, ma ei plaani otseselt selle auto ostu vaid 2000-2001a diisli ostu. Seekord ei tahaks autot ostes valida vaid seda, mida kohapeal võtta on. Tahaks korralikku asja aastateks.
Seega siis uurin, et millise varustusega auto oleks otstarbekas.
Olen omanud mõlema sisuga RR-i. Alumistel piltidel välja toodud sisu ilusam vaadata, samas vääääga mugavad mõlemad. Erimudelite ostmisega läheb keeruliseks- vähe müügil ja üldiselt üle keskmise kallid. Ja enamus müügis olevad erimudelid bensiinimootoriga. DSE on ka vahel nii ja naa- pole nagu kõiki asju olemas. Üldjuhul on nii, et kui rooli peal on kõik nupud ilusti olemas(Harman/Kardon stereo+woofer + püsikiirusehoidja) ja originaalnavi on ka- siis on ka kõik mugavuslisad külge kruvitud. Alati saad ise ka juurde panna mida iganes, sest kõik juhtmed ju veetud. On olemas mingid erimudelid, millel originaalis peatugedes ekraanid ja DVD-mängija- neid juhtmeid igale masinale ei veeta. Üldiselt DSE-le ei panda udutulesid, kuid ka neid on võimalik juurde osta ja olemasolevatesse pistikutesse ühendada.
RR II 2,5 D
Series III 79 a. 2,25 B
Discovery IIA td5
Defender 110 td5
RR III Vogue
Defender 110 300TDI SW '08 "LandLord II"
Kasutaja avatar
Indrek_S
MT-rehvid ja muda!
Postitusi: 127
Liitunud: K Jaan 30, 2008 18:04
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Indrek_S »

Nonäed, juba hakkab infot tilkuma.
Ma olen tähele pannud, et nn siledamad, ilma õmblusteta istmed on sees just parema varustusega autodel. Tunduvad kangesti olevat (osaliselt) laenatud 7-seeria BMW-st. Kuigi see rohkete õmblustega disain tundub vähekene mõnusam.
Varustusest. Cruise on hädavajalik, HK heli oleks sammuti soositud. Eestis müüdava varustusaste on Vogue, kuid roolil neid nn ülemisi nuppe pole...st et pole siis ka HK helisüsteemi? Olen väheke surfanud ja pannud tähele, et ühelgi Voguel ei tundu neid ülemisi roolinuppe olema. Navi mind ei huvita, mul on endal see olemas nii eraldi seadmena kui ka telefonis. Udutulede puudumist olen ka ise märganud. Samas olen eBays ligi 10a kogemustega "vana kala" nii et selles pole probleemi, saab soetada.
Olen mõnda aega maadelnud teemal Disco IIA vs RR 2000-2001. Lõpuks on RRi executive imidz ja lihtne (palju järelturgu ja osavaid õlinäppe) BMW tehnika minu sümpaatia võitnud. Kui seda mootorit tagasihoidliku powerboxiga turgutada siis suudab isegi enam-vähem seda rasket kere liigutada. Kindlasti mitte kehvemini kui DII. Eks see RRII kapriissus natukene teeb hellaks, kuid ma mõtlen, et kui viimase otsa auto ja vedrustusest Mr Arnotti abiga kohe üle käia peaks olema suht murevaba?!? Lisaks kannatab sealt BMW mootorist ka madalama kvaliteediga diislit läbi lasta...kui peaks juhtuma.
pirx
Rohkem muda- PALUN!
Postitusi: 486
Liitunud: N Jaan 18, 2007 11:24
Asukoht: Pärnu
Kontakt:

Postitus Postitas pirx »

Indrek_S kirjutas:Nonäed, juba hakkab infot tilkuma.
Ma olen tähele pannud, et nn siledamad, ilma õmblusteta istmed on sees just parema varustusega autodel. Tunduvad kangesti olevat (osaliselt) laenatud 7-seeria BMW-st. Kuigi see rohkete õmblustega disain tundub vähekene mõnusam.
Varustusest. Cruise on hädavajalik, HK heli oleks sammuti soositud. Eestis müüdava varustusaste on Vogue, kuid roolil neid nn ülemisi nuppe pole...st et pole siis ka HK helisüsteemi? Olen väheke surfanud ja pannud tähele, et ühelgi Voguel ei tundu neid ülemisi roolinuppe olema. Navi mind ei huvita, mul on endal see olemas nii eraldi seadmena kui ka telefonis. Udutulede puudumist olen ka ise märganud. Samas olen eBays ligi 10a kogemustega "vana kala" nii et selles pole probleemi, saab soetada.
Olen mõnda aega maadelnud teemal Disco IIA vs RR 2000-2001. Lõpuks on RRi executive imidz ja lihtne (palju järelturgu ja osavaid õlinäppe) BMW tehnika minu sümpaatia võitnud. Kui seda mootorit tagasihoidliku powerboxiga turgutada siis suudab isegi enam-vähem seda rasket kere liigutada. Kindlasti mitte kehvemini kui DII. Eks see RRII kapriissus natukene teeb hellaks, kuid ma mõtlen, et kui viimase otsa auto ja vedrustusest Mr Arnotti abiga kohe üle käia peaks olema suht murevaba?!? Lisaks kannatab sealt BMW mootorist ka madalama kvaliteediga diislit läbi lasta...kui peaks juhtuma.
Voguest nii palju, et paljudel on see sinna taha lihtsalt kleebitud. Roolipealsetest nuppudest ja navist ma rääkisin selle pärast, et kui need olemas, siis on ka ülejäänud lisad(isetumenev peegel, mäludega elektriistmed, kliima, istmesoojendused , parem stereosüsteem koos CD-boxi ja woofriga jpm) üldjuhul olemas. Ära lase ennast sellest BMW tehnikast lollitada- sellel masinal on ainult mootor BMW oma. Kõik ülejäänu, mis on seal küljes ja ümber- sellel ei ole mingit pistmist BMW-ga. Viimane RR, mida omasin, sellel oli ka mootor vähe järele aidatud(PSI). Vahe on märkimisväärne võrreldes originaaliga. 100 KW ei lähe kohe üldse edasi. Vedrustusest nii palju, et kui on plaanis sealt õhkvedrustus ära koristada, siis ära osta seda autot üldse. Õhkvedrustus selle masina võlu ongi.Kui sul mingid konkreetsed küsimused, siis võin sulle telefoni teel ka üht koma teist seletada. Endale olen mõlemad masinad toonud Belgiast- olen väga rahule jäänud.
RR II 2,5 D
Series III 79 a. 2,25 B
Discovery IIA td5
Defender 110 td5
RR III Vogue
Defender 110 300TDI SW '08 "LandLord II"
Kasutaja avatar
Indrek_S
MT-rehvid ja muda!
Postitusi: 127
Liitunud: K Jaan 30, 2008 18:04
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Indrek_S »

Õhkvedrustuse pärast ma teda jahingi...muidu võiks ju tojoota osta.
PS! Kast peaks kah BMW (ZF) oma olema.
Kasutaja avatar
landy
Site Admin
Site Admin
Postitusi: 10303
Liitunud: R Juul 01, 2005 17:31
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas landy »

Indrek_S kirjutas: PS! Kast peaks kah BMW (ZF) oma olema.
ZF-i kaste kasutavad väga paljud auto tootjad maailmas...
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Kasutaja avatar
Indrek_S
MT-rehvid ja muda!
Postitusi: 127
Liitunud: K Jaan 30, 2008 18:04
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Indrek_S »

jajah...a ma mõtlen pigem seda, et mootori-kasti combo on sama, mis BMW all.
Rein
Land Rover-mu ainus armastus!
Postitusi: 1150
Liitunud: K Juul 16, 2008 19:49
Asukoht: Lõuna
Kontakt:

Postitus Postitas Rein »

Indrek_S kirjutas:Õhkvedrustuse pärast ma teda jahingi...muidu võiks ju tojoota osta.
PS! Kast peaks kah BMW (ZF) oma olema.
Khm khm ära ropenda 8) avalikult :lol:
http://reinufoto.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;, http://pilt.delfi.ee/user/Reinz/" onclick="window.open(this.href);return false;
RR III 2002
EX Disco 1
Vasta

Mine “Tehnilised küsimused-Range Rover II”