salongi filter & kompressor

Kui on mured 1995-2002 mudeliga P38A

Moderaatorid: inseneer, landy

Vasta
nelly
Edasi, ainult Hi-Lift'iga !
Postitusi: 27
Liitunud: K Aug 12, 2009 20:22
Asukoht: Rakvere

salongi filter & kompressor

Postitus Postitas nelly »

Kus asuvad salongi filtrid? Või kas niisugusi asju üldse tal küljes on?
Jama selles ,et ei puhu sooja nii palju kui vaja ja aknad (eriti külje) jäävad pikalt uduseks.
Veel 1 jama: Kompressor ei anna niipalju atte välja kui vaja.Tõuseb aeglaselt.
kas kompressorit on võimalik parandada?
Tegemist on 98.a. 2.5 diisliga
Matu
MT-rehvid ja muda!
Postitusi: 185
Liitunud: K Nov 30, 2005 14:29
Asukoht: Tallinn Kadriorg/ Saku

Postitus Postitas Matu »

Tere.
Salongi filtrid asuvad kapoti all kabiinipoolse serva all, üks juhi poolel ja teine kõrvalistuja poolel. Ovaalsed luugid, mis käivad otstest kruvidega lahti.
http://rangerovers.net/maintenance/pollenfilter.html
Kompressor on parandatav, kui mootor pole läbikärsanud. Siin on selle kohta teemasid varem olnud. Äkki aitab otsing.
Ka siin on sellest juttu:
http://rangerovers.net/repairdetails/ai ... essor.html
Jõudu - jaksu
matu
RR P38A autom. 2,5td 98a.
Kasutaja avatar
LittleSuzi
ELRK liige
ELRK liige
Postitusi: 815
Liitunud: R Nov 16, 2007 12:28
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas LittleSuzi »

Samuti võib aeglase tõusmise taga olla ka leke voolikutes, patjades või klappides.
Kolhethi - paljude eestlaste kodu.
www.kolhethi.ee
Matu
MT-rehvid ja muda!
Postitusi: 185
Liitunud: K Nov 30, 2005 14:29
Asukoht: Tallinn Kadriorg/ Saku

Postitus Postitas Matu »

Nõrk puhumine võib tuleneda ka sellest, et üks salongiventilaator ei tööta, kuna harjad või kollektorid läbi.
http://www.landroverclub.ee/foorum/viewtopic.php?t=3427
Kõigepealt vaheta muidugi filtrid ära.
RR P38A autom. 2,5td 98a.
nelly
Edasi, ainult Hi-Lift'iga !
Postitusi: 27
Liitunud: K Aug 12, 2009 20:22
Asukoht: Rakvere

Postitus Postitas nelly »

Sai käidud Paldiski mnt kontrollis.Leket amortides ega mujal ei olnud
aga kompressor mis peaks 7 minutiga 10 attti välja lööma, tegi seda mul 15 minutiga.
Kuutroll
Rääkige mulle LR-ist!
Postitusi: 7
Liitunud: K Aug 15, 2007 20:15
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Kuutroll »

nelly kirjutas:Sai käidud Paldiski mnt kontrollis.Leket amortides ega mujal ei olnud
aga kompressor mis peaks 7 minutiga 10 attti välja lööma, tegi seda mul 15 minutiga.
Kas kompressoril pole ka mingit filtrit äkki, mis võib ära ummistada?
Range Rover II DSE 1998, "Must hunt"
Kasutaja avatar
LittleSuzi
ELRK liige
ELRK liige
Postitusi: 815
Liitunud: R Nov 16, 2007 12:28
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas LittleSuzi »

Kuutroll kirjutas:
nelly kirjutas:Sai käidud Paldiski mnt kontrollis.Leket amortides ega mujal ei olnud
aga kompressor mis peaks 7 minutiga 10 attti välja lööma, tegi seda mul 15 minutiga.
Kas kompressoril pole ka mingit filtrit äkki, mis võib ära ummistada?
Kompressoril minu teada pole, kuid õhusüsteemil on üks filtritaoline asi, mis toimib kahe suunaliselt - sissetulevat õhku puhastavalt ning väljuv õhk puhastab aga filtrit.
Kolhethi - paljude eestlaste kodu.
www.kolhethi.ee
Jallo
MT-rehvid ja muda!
Postitusi: 100
Liitunud: R Nov 21, 2008 21:48

Postitus Postitas Jallo »

xx
Viimati muutis Jallo, L Aug 18, 2012 20:52, muudetud 1 kord kokku.
nelly
Edasi, ainult Hi-Lift'iga !
Postitusi: 27
Liitunud: K Aug 12, 2009 20:22
Asukoht: Rakvere

Postitus Postitas nelly »

Nonii kompressori kolvirõngad vahetatud,voolikutes lekked kontrollitud ja järgmine jama.
Laseb ise õhu välja,nagu seisma jätad-nõks nõks ja vajub.
Vahest on käimise ajal sama nõgin kuulda,nagu laseks pumpamise ajal õhku välja.
Hommikuks on igatahes õhust tühi.
Kas tal on mingi klapp läbi või mis jama võib olla?
Viimati muutis nelly, K Dets 29, 2010 19:22, muudetud 3 korda kokku.
Kasutaja avatar
LittleSuzi
ELRK liige
ELRK liige
Postitusi: 815
Liitunud: R Nov 16, 2007 12:28
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas LittleSuzi »

Kas vajub kuni puksideni?

Tavaliselt seisma jättes hakkab ta end ise tasakaalustama.
Näiteks ebatasasel pinnal.
Kolhethi - paljude eestlaste kodu.
www.kolhethi.ee
nelly
Edasi, ainult Hi-Lift'iga !
Postitusi: 27
Liitunud: K Aug 12, 2009 20:22
Asukoht: Rakvere

Postitus Postitas nelly »

Aga kui on kõrgeks tõstetud kas ta ei peaks ka nii jääma kui mootori suretad?
Kasutaja avatar
LittleSuzi
ELRK liige
ELRK liige
Postitusi: 815
Liitunud: R Nov 16, 2007 12:28
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas LittleSuzi »

nelly kirjutas:Aga kui on kõrgeks tõstetud kas ta ei peaks ka nii jääma kui mootori suretad?
Teoreetiliselt.
Kuid oluline, et see kõrguse reguleerimine oleks lukustatud.
Kolhethi - paljude eestlaste kodu.
www.kolhethi.ee
sigaelmar
Ärge peske mu landikat!
Postitusi: 81
Liitunud: P Veebr 26, 2012 19:53

Postitus Postitas sigaelmar »

LittleSuzi kirjutas:
Kuutroll kirjutas:
nelly kirjutas:Sai käidud Paldiski mnt kontrollis.Leket amortides ega mujal ei olnud
aga kompressor mis peaks 7 minutiga 10 attti välja lööma, tegi seda mul 15 minutiga.
Kas kompressoril pole ka mingit filtrit äkki, mis võib ära ummistada?
Kompressoril minu teada pole, kuid õhusüsteemil on üks filtritaoline asi, mis toimib kahe suunaliselt - sissetulevat õhku puhastavalt ning väljuv õhk puhastab aga filtrit.
Kas tõesti kompressoril pole filtrit? eBays müüakse musta ümarat filtrit, käib pumba otsas. Aga see filter millest sina räägid, see on vist see mis seal EAS karbi korpuse küljes on?
Kasutaja avatar
LittleSuzi
ELRK liige
ELRK liige
Postitusi: 815
Liitunud: R Nov 16, 2007 12:28
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas LittleSuzi »

sigaelmar kirjutas:
LittleSuzi kirjutas:
Kuutroll kirjutas: Kas kompressoril pole ka mingit filtrit äkki, mis võib ära ummistada?
Kompressoril minu teada pole, kuid õhusüsteemil on üks filtritaoline asi, mis toimib kahe suunaliselt - sissetulevat õhku puhastavalt ning väljuv õhk puhastab aga filtrit.
Kas tõesti kompressoril pole filtrit? eBays müüakse musta ümarat filtrit, käib pumba otsas. Aga see filter millest sina räägid, see on vist see mis seal EAS karbi korpuse küljes on?

Õigust räägid - sellel ongi mingi väike filter ees.

Pidasingi silmas seda suuremat torbikut, mis seal lähedal.
Kolhethi - paljude eestlaste kodu.
www.kolhethi.ee
MantaOwner
Rääkige mulle LR-ist!
Postitusi: 6
Liitunud: K Sept 12, 2012 11:15
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas MantaOwner »

EAS-i ehituse/tööpõhimõtete ja nt klappidebloki rõngastihendite vahetuse kohta leiab siit head infot:
http://www.scribd.com/doc/54144241/P38- ... -Bulletins
http://paulp38a.com/99p38a/eas-valve-block-renew

Tõnu
Vasta

Mine “Tehnilised küsimused-Range Rover II”