RR vedrustus

Kui on mured 1995-2002 mudeliga P38A

Moderaatorid: inseneer, landy

dim70
Unistan offroadist!
Postitusi: 61
Liitunud: T Veebr 10, 2009 17:55
Asukoht: Lääne-Virumaa

Postitus Postitas dim70 »

taff22
Esimesed mudapiisad :-)
Postitusi: 30
Liitunud: N Apr 02, 2009 15:31
Asukoht: NL/Pärnu

Postitus Postitas taff22 »

See mees müüs jah päris pikka aega ning alandas ka hinda pea 100 000-. -lt mingi 70 000-. kanti kui ma õieti mäletan. Olen kuulnud hirmujutte, et vedrustuse välja vahetus läheb ligi 100 000-. maksma etn siin samas müüdi 500-. tk. Millest ma valesti ehk aru saanud olen v kui tõesti on nii siis mis asi see niiiiii palju maksab selle töö juures???
toilu
Kohe panen 33" rehvid!
Postitusi: 250
Liitunud: E Juul 24, 2006 21:18
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas toilu »

dim70 kirjutas:vabandan teise unustasin panna, http://www.paddockspares.com/sp/categor ... neous.html
kahjuks sellele urlile antakse vaste ,et no records found :(

Terv
Toilu
Metsas näme rsk!
Kasutaja avatar
LittleSuzi
ELRK liige
ELRK liige
Postitusi: 815
Liitunud: R Nov 16, 2007 12:28
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas LittleSuzi »

taff22 kirjutas:See mees müüs jah päris pikka aega ning alandas ka hinda pea 100 000-. -lt mingi 70 000-. kanti kui ma õieti mäletan. Olen kuulnud hirmujutte, et vedrustuse välja vahetus läheb ligi 100 000-. maksma etn siin samas müüdi 500-. tk. Millest ma valesti ehk aru saanud olen v kui tõesti on nii siis mis asi see niiiiii palju maksab selle töö juures???
Vedrustuse komponendid:
Õhkpadjad - 2x2 tk 400$ + 425$ - 825$
Amordid - 2x2 tk - 180$ + 180$ - 360$
Õhuvoolikud - komplekt - ei tea
Kompressor - 1 tk - 400$
Solenoid-klapid - komplekt (4tk) 500$
Seega mingi 2000$ oleks ehk orjentiiriks.

Eestist ostes (Esindus näiteks) siis võib kindlasti 100 kilo täis tulla.
Kuid kõik need vahetused on ise teostatavad.
Jõudu
Kolhethi - paljude eestlaste kodu.
www.kolhethi.ee
Kasutaja avatar
MOB
Ma armastan offroad-i!
Postitusi: 18
Liitunud: E Apr 17, 2006 10:03
Asukoht: Keila

Postitus Postitas MOB »

Märkuseks õhkpatjade vahetamise puhul spiraalvedrude vastu kasvab ka kütusekulu (maanteesõidul), pakun 10-20%.
RR P38, 1998a
dim70
Unistan offroadist!
Postitusi: 61
Liitunud: T Veebr 10, 2009 17:55
Asukoht: Lääne-Virumaa

Postitus Postitas dim70 »

no see on küll midagi uut et spiraalvedrudega kasvab kütesekulu ja niipalju veel. millega sa seda põhjendad?
Kasutaja avatar
landy
Site Admin
Site Admin
Postitusi: 10303
Liitunud: R Juul 01, 2005 17:31
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas landy »

dim70 kirjutas:no see on küll midagi uut et spiraalvedrudega kasvab kütesekulu ja niipalju veel. millega sa seda põhjendad?
Õhkaptjade puhul auto reguileerib enda kõrgust vastavalt kiirusele ja seega prandab aerodünaamikat.
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
dim70
Unistan offroadist!
Postitusi: 61
Liitunud: T Veebr 10, 2009 17:55
Asukoht: Lääne-Virumaa

Postitus Postitas dim70 »

no selle pärast ta küll ei hakka 10-20% rohkem võtma. vedrudega on vahepealne kõrgus, see tähendab maantee kõrgusest 3-4 sm kõrgem ja ma arvan et kütusekulule ei mõju see üldse, pigem vastu pidi energiat kulub vähem ( kompressor ja nii edasi) ma olen sõitnud nii õhkpatjatega kui ka vedrudega.
taff22
Esimesed mudapiisad :-)
Postitusi: 30
Liitunud: N Apr 02, 2009 15:31
Asukoht: NL/Pärnu

Postitus Postitas taff22 »

Tänud, kivi langes südamelt kuigi endal veel süsteem töötab. Pole küll kontrollida lasknud kuid arvan, et saan hakkama mõnda aega.
Huvitab mind selline asi, et siin ühel tegelasel on 4,6 ning tihtipeale koeraga jalutades olen märganud ta autot seismas ning üsna kõrgel. Minu masin vajub mingi peale poolt tundi seistes vaikselt madalamale kuid tal ei tundu seda effekti olevat. Kas mingi seadistus v hakkab mul kompressor ära väsima?
Kasutaja avatar
Veiko Varik
Tunneb LR hingeelu!
Postitusi: 264
Liitunud: P Okt 14, 2007 20:38
Asukoht: LR pesa
Kontakt:

Postitus Postitas Veiko Varik »

Sul laseb mingi padi suts läbi ja siis auto iseg korrigeerib oma kõrgust,et viisakas välja näha.
W.
Kasutaja avatar
tt
ELRK liige
ELRK liige
Postitusi: 391
Liitunud: N Aug 24, 2006 11:22
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas tt »

ja kompressor saab rohkem koormust, ehk ravi padjaviga ruttu välja, muidu on varsti ka kompressor õhtal
Pilt
Vasta

Mine “Tehnilised küsimused-Range Rover II”