RR vedrustus

Kui on mured 1995-2002 mudeliga P38A

Moderaatorid: inseneer, landy

Kuzmitz
Land Rover-mu uus armastus!
Postitusi: 1
Liitunud: K Sept 20, 2006 15:57
Asukoht: Jõhvi

RR vedrustus

Postitus Postitas Kuzmitz »

Tervitus siinsele rahvale!
Olen uus kasutaja ja hakkan kohe küsimustega pommitama...

Minu teada on Range Rover´il reguleeritavad õhkamordid... Tegemist on 96 aasta 2,5 TD-ga. Nüüd küsimus- kas neid on võimalik asendada tavaliste amortidega? Ja kui on, siis kas see töö eeldab mingeid suuremaid ümberehitusi? Miks ma seda teha tahan? Et autol oleks küljes võimalikult vähe agregaate, mille remont on kulukas. Ootan teie kommantaare ja kui ma olen eksiarvamusel, siis tooge mind õigele teele.

PS. Veel ei ole RR-i omanik, lihtsalt uurin enne auto ostu kõikvõimalikke asju.
Ära kunagi otsi probleeme- nad leiavad su ise üles...
Kasutaja avatar
landy
Site Admin
Site Admin
Postitusi: 10303
Liitunud: R Juul 01, 2005 17:31
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas landy »

Jah on ikka võimlik vahetada, müügil lausa vastavad "covertion kit"-id.
Näiteks: Allmakes coil spring conversion. [Part number DA4136]
Hinda küsi kohalikult Allmakes esindjalat www.allmakes.ee

Tootajaid on muidugi teisigi: ja siin mõned näidispildid:
Pilt
http://www.rangerovers.net/rrupgrades/s ... conv4.html
http://www.landmania.pt/artigos/coil/default.htm
http://www.okoffroad.com/okrovers/tech-38alift.htm

Minu andmetel on Eestis selline vahetus 2-3 autol tehtud.

Mõned arutelud ja artiklid sel teemal:
http://www.rangerovers.net/forum/viewto ... f8ae59dcdd
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
gixxef
Unistan offroadist!
Postitusi: 50
Liitunud: N Jaan 26, 2006 20:10

Postitus Postitas gixxef »

Kui discol padjad ära väsisid pakkusid offroad service mehed asendust tavaliste amortide vastu. Hind oli 5k kanti. Siiski sai Allmakesist uued õhkpadjad ostetud.
Indrek
Ärge peske mu landikat!
Postitusi: 98
Liitunud: N Nov 17, 2005 15:40
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Indrek »

Noh, kui juba RR, siis pidi sõidumõnu just nendes õhkpatjades avalduma. Usun, et saad ka siit tellides päris hea hinnaga uued õhkpadjad.
Kasutaja avatar
LittleSuzi
ELRK liige
ELRK liige
Postitusi: 815
Liitunud: R Nov 16, 2007 12:28
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas LittleSuzi »

leidsin hea ülevaate P38 õhkvedrustusest, peamistest probleemidest:
http://www.rswsolutions.com/easdata.htm
Kolhethi - paljude eestlaste kodu.
www.kolhethi.ee
dim70
Unistan offroadist!
Postitusi: 61
Liitunud: T Veebr 10, 2009 17:55
Asukoht: Lääne-Virumaa

Postitus Postitas dim70 »

mul on plaanis vedrud alla panna, kõrini on õhkvedrustusest.
Kasutaja avatar
Indrek_S
MT-rehvid ja muda!
Postitusi: 127
Liitunud: K Jaan 30, 2008 18:04
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Indrek_S »

Täpsustuseks olgu öeldud, et ei RR ega Disco ei oma õhkamorte.

....vaid on õhkvedrud. Seal on vaks vahet.
Kasutaja avatar
Indrek_S
MT-rehvid ja muda!
Postitusi: 127
Liitunud: K Jaan 30, 2008 18:04
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Indrek_S »

Kui sulle õhkvedrustus muret teeb, siis võta auto, millel on uus vedrustuse süsteem juba peal. peaks mitmeid-setmeid aastaid muretu olema

LINK

Pilt

Just äsja liikus seal portaalis ka RRII, millel oli coilover conversion juba tehtud. Ei tea, kas müüdi maha või sai omanikul pikast kuulutamisest kopp ette. Tolle hind oli sammuti alla 100K.

RR II ilma õhkvedrudega on nagu USA auto ilma V8-ta. Ta küll täidab kõik funktsioonid ja on muretu, kuid pole päris see ikka
dim70
Unistan offroadist!
Postitusi: 61
Liitunud: T Veebr 10, 2009 17:55
Asukoht: Lääne-Virumaa

Postitus Postitas dim70 »

uus vedrustus on muidugi hea, aga millegipärast pildi peal on auto kõhu peal, ja veel parem on kütusekulu.

kütusekulu linnas 9,5 l/100 km
kütusekulu maanteel 7,6 l/100 km
kütusekulu keskmine 8,7 l/100 km
Kasutaja avatar
LittleSuzi
ELRK liige
ELRK liige
Postitusi: 815
Liitunud: R Nov 16, 2007 12:28
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas LittleSuzi »

dim70 kirjutas:uus vedrustus on muidugi hea, aga millegipärast pildi peal on auto kõhu peal, ja veel parem on kütusekulu.

kütusekulu linnas 9,5 l/100 km
kütusekulu maanteel 7,6 l/100 km
kütusekulu keskmine 8,7 l/100 km
mul 4,6 bensiin võib maanteel sõites võtta miinimum 10,5 L/100km ... seega natukese liialdatud vist ikka.
Kolhethi - paljude eestlaste kodu.
www.kolhethi.ee
dim70
Unistan offroadist!
Postitusi: 61
Liitunud: T Veebr 10, 2009 17:55
Asukoht: Lääne-Virumaa

Postitus Postitas dim70 »

nüüd olen juba kolm nädalad sõitnud vedrudega. kokkuvõttes võib täitsa rahule jääda, natuke raputab rohkem aga midagi hullu küül ei ole.
Kasutaja avatar
LittleSuzi
ELRK liige
ELRK liige
Postitusi: 815
Liitunud: R Nov 16, 2007 12:28
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas LittleSuzi »

Kas ise vahetasid vedrud?
Mis lahendus sul elektroonika jaoks on?
Kolhethi - paljude eestlaste kodu.
www.kolhethi.ee
dim70
Unistan offroadist!
Postitusi: 61
Liitunud: T Veebr 10, 2009 17:55
Asukoht: Lääne-Virumaa

Postitus Postitas dim70 »

vahetasin ise, midagi keerulist seal ei ole, auto üles padi ära ja vedru asemele, amort alt lahti siis auto saab nii palju tõsta et vedru kokku suruda ei ole vaja
õpetus ja elektroonika jaoks kõik asjad on kaasas.
Kasutaja avatar
LittleSuzi
ELRK liige
ELRK liige
Postitusi: 815
Liitunud: R Nov 16, 2007 12:28
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas LittleSuzi »

ning siis see miljonisendiline küsimus - palju maksis ja kust tellisid.
Kolhethi - paljude eestlaste kodu.
www.kolhethi.ee
dim70
Unistan offroadist!
Postitusi: 61
Liitunud: T Veebr 10, 2009 17:55
Asukoht: Lääne-Virumaa

Postitus Postitas dim70 »

mina tellisin siit, http://www.mm-4x4.com/range-rover---sus ... -340-c.asp
kuller tõi koju ukse taha ja kõik kokku läks maksma 5800.- siin on isegi natuke odavam aga kui mina tellisin siis neil laos sees ei olnud.
Vasta

Mine “Tehnilised küsimused-Range Rover II”