aku maha
aku maha
autol akut maha võttes ja uuesti peale panes ei käivitu enam auto.on kellegil mingeid kogemusi sellise asjaga?
Ilmselt on immo peale läinud.
Kui nii, siis tuleb selle maha võtmiseks "emergancy code" sisestada.
Protseduur on kasutaja juhendis kirjas.
Kui nii, siis tuleb selle maha võtmiseks "emergancy code" sisestada.
Protseduur on kasutaja juhendis kirjas.
Viimati muutis landy, T Dets 14, 2010 20:54, muudetud 1 kord kokku.
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
sai ka laadimise töö ette võetud ja nüüd ei taha kuidagi sellest emergency code 'ist üle saada ("motor blokiert"). Tahaks uskuda, et esindusest mulle ikka öeldi õige kood (EKA kood?).
Ei tea, kas see ukse lukus võtmega jebimine on väga tundlik teema? Omast arust teen korrektselt, aga ei lähe läbi.
Teine asi, kas 3 korda "valesti" sisestatud kood on uuesti sisestatav 30.00 minuti pärast või on seal miskine suvaline aegviide? Kas seda aega saab nullida aku juhet maha võttes?
Kolmas küss, et kas see ukselukuga koodi sisestamine on kuidagi seotud ka võtme elektroonikaga. Ehk, et kui tuleb välja, et lukus sees/küljes olevad klemmid ei anna ühendust, siis kas ma saan paljalt miskiste juhtmete kokku ühendamisega oma koodi sisestatud või peab see võti ikkagi mingist signaali ka sinna lukuauku andma? Ehk, et kas ise polstri maha kakkumisest on miskit kasu loota?
Neljas: kas mingit pidi on enne ukse avamist võimalik aru saada, kas kood läks läbi - peaks justkui alarmi tule ära kustutama vms?
vini järgi 2000nda aasta P38
Ei tea, kas see ukse lukus võtmega jebimine on väga tundlik teema? Omast arust teen korrektselt, aga ei lähe läbi.
Teine asi, kas 3 korda "valesti" sisestatud kood on uuesti sisestatav 30.00 minuti pärast või on seal miskine suvaline aegviide? Kas seda aega saab nullida aku juhet maha võttes?
Kolmas küss, et kas see ukselukuga koodi sisestamine on kuidagi seotud ka võtme elektroonikaga. Ehk, et kui tuleb välja, et lukus sees/küljes olevad klemmid ei anna ühendust, siis kas ma saan paljalt miskiste juhtmete kokku ühendamisega oma koodi sisestatud või peab see võti ikkagi mingist signaali ka sinna lukuauku andma? Ehk, et kas ise polstri maha kakkumisest on miskit kasu loota?
Neljas: kas mingit pidi on enne ukse avamist võimalik aru saada, kas kood läks läbi - peaks justkui alarmi tule ära kustutama vms?
vini järgi 2000nda aasta P38
'01 P38 160kW