lekib like there is no tomorrow

Kui on mured 1995-2002 mudeliga P38A

Moderaatorid: inseneer, landy

Vasta
gustafer
Ma armastan offroad-i!
Postitusi: 12
Liitunud: K Sept 20, 2006 18:26
Asukoht: tallinn

lekib like there is no tomorrow

Postitus Postitas gustafer »

olen alles algaja ja loll,omandasin alles RR `98 4,6 ja see lekib öli nii et kulu hakkab lähenema bensu kulule.olles kuulnud,et esinduses on jupid ebanormaalselt kallid jne...siis minu tagasi hoidlik kysimus olex kuhu minna oma murega ja palju maxab orjenteeruvalt?ette tänades
Matu
MT-rehvid ja muda!
Postitusi: 185
Liitunud: K Nov 30, 2005 14:29
Asukoht: Tallinn Kadriorg/ Saku

Postitus Postitas Matu »

RR P38A autom. 2,5td 98a.
Kasutaja avatar
Valge Hiir
Fire Control
Fire Control
Postitusi: 704
Liitunud: E Okt 24, 2005 09:10
Asukoht: Kadri Orus
Kontakt:

Postitus Postitas Valge Hiir »

Vahetusega saab vast hakkama ka Carservice - 5621 9500 Vahur.
Mud Yourself!
In mud since 1999.
Land Rover Series I 107 '55 "RUDY" + Bantam T3 '54
Land Rover 110 FC '67 "Fire Control"
Land Rover Series III 109 '81 "Röve Rover"+ GMC M101
Land Rover 110 V8 '84 "Sotilaspoliisi" + 2xGAZ 704
Pilt
RV8
Aitab LR varuosadega!
Postitusi: 498
Liitunud: L Aug 13, 2005 11:53
Asukoht: TALLINN
Kontakt:

Postitus Postitas RV8 »

Õli tuleb 4,6 V8 tavliselt väntvõlli esi -taga simmeritest ja karteritihendist. Vell ka kl kambri kaane ja ka pl k tihenditest. Neid peaks olema kohe saada. Pöörduge eelmise postituse lingi kaudu(varuosad)
gustafer
Ma armastan offroad-i!
Postitusi: 12
Liitunud: K Sept 20, 2006 18:26
Asukoht: tallinn

aitähh raffas

Postitus Postitas gustafer »

käidud Vahuri pool ja tuvastatud tagumise simmeri leke,nii et varsti on selle murega yhel pool ja jupid muidugi Allmakes`ist.
Vasta

Mine “Tehnilised küsimused-Range Rover II”