xx

Kui on mured 1995-2002 mudeliga P38A

Moderaatorid: inseneer, landy

Vasta
Jallo
MT-rehvid ja muda!
Postitusi: 100
Liitunud: R Nov 21, 2008 21:48

xx

Postitus Postitas Jallo »

xx
Viimati muutis Jallo, L Aug 18, 2012 21:10, muudetud 2 korda kokku.
Myller
MT-rehvid ja muda!
Postitusi: 150
Liitunud: T Juul 05, 2005 14:34
Asukoht: Saaremaa
Kontakt:

Postitus Postitas Myller »

1. Tõukurid on samad. ERC4949

2. Kas see on tihe kõbin või 1x pöörde jooksul või pidev? Koormusega või tühjalt? Liiga vedel õli? Mis seal praegu sees on? Vedela õliga on jama majas igal pool. Tõukurites, saaledes, pumbas jne.

3. Kaanetihendi vahetusega võtta uued poldid ja täpselt vastavalt juhendile kinni keerata. 20Nm-ga kinni ja siis 90kraadi ja veel 90kraadi. juhendis on 180+-5 kraadi. Peegli abil keerates saab kergesti kõvera plokikaane. P38 kaaned on arvestatud komposiitttinendi jaoks. Plekk jääb liiga õhuke, kuigi surveaste suureneb tiba.

4. Õli võiks olla tootja poolt soovitatud. 10w-40 näiteks. Eelistatavalt mineraal ja suht lühikese vahetusvälbaga. Tegu on ikkagi 50-ndate mootoriga. Ise kasutan 3.9 mootoris 10w-40 poolsünti, aga kui see tünn otsa saab, siis otsin ilmselt mineraali kuskilt.

6. Nõrkuseks on praod hülsside taga plokis ja hülssides endas, kuna silindritevahelised seinad on õhukesed. Tulemuseks võib olla vesi silindris ja kõik sellest tulenev.

8. Paberfilter on hea küll. Kokkuhoiu saavutab pigem tihedama hoolduse ja mõistliku sõiduga. V8 on piisavalt janune iga filtriga.
Jallo
MT-rehvid ja muda!
Postitusi: 100
Liitunud: R Nov 21, 2008 21:48

Postitus Postitas Jallo »

xx
Viimati muutis Jallo, L Aug 18, 2012 20:51, muudetud 1 kord kokku.
Myller
MT-rehvid ja muda!
Postitusi: 150
Liitunud: T Juul 05, 2005 14:34
Asukoht: Saaremaa
Kontakt:

Postitus Postitas Myller »

Jallo kirjutas: 3. mida tähendab ,,peegli abil,,?
Kui nägu kõveraks kisub, siis aitab :wink:
Jallo
MT-rehvid ja muda!
Postitusi: 100
Liitunud: R Nov 21, 2008 21:48

Postitus Postitas Jallo »

xx
Viimati muutis Jallo, L Aug 18, 2012 20:51, muudetud 1 kord kokku.
Myller
MT-rehvid ja muda!
Postitusi: 150
Liitunud: T Juul 05, 2005 14:34
Asukoht: Saaremaa
Kontakt:

Postitus Postitas Myller »

Pigem on seal tuvastatav kulumine. Joonlauaga vms sirge serva peal vaadates on näha, kuipalju kaussi on nukkvõllipoolsed otsad kulunud. Kui tööpindadelt on tükid väljas või on kuhugi sooned sisse kulunud, siis on see tõukur läbi.
Vedru jäikuse järgi on raske otsustada. Vedru ülesandeks on ainult nookur vastu klappi hoida. Töö teeb õli tõukuri sees. Muidugi võivad ka vardad kulunud olla.
RV8
Aitab LR varuosadega!
Postitusi: 498
Liitunud: L Aug 13, 2005 11:53
Asukoht: TALLINN
Kontakt:

Postitus Postitas RV8 »

9.Filter asub küt. torustikul, raami küljes, vist oli tagarattast eespool.
Tõukureid peaks vaatama joonlaua abil. Tõukrid kindlasti nummerdada, et tegasipanekul sattuks vanale kohale. Kui tõukirid vahetusse lähevad, peaks uue nukvõlli panema.
Vasta

Mine “Tehnilised küsimused-Range Rover II”