xx
Ega sealt väga palju välja ei kanguta. Suurema kasuliku tuunimise saad teha, kui peade sisse- ja väljalaskeavad ja kollektori augud ühele joonele ajad. Tehasest tulid need pead nagu valu juhtus parasjagu olema. Edasine tuunimine on juba tohutu kulude spiraal. Mõnede pudinate, näiteks korralikud pead, suurusjärke suurusjärke võid vaadata http://realsteel.co.uk/ või mõnest muust ettejuhtuvast veebipoest. Igasugused turbod ja vigurid on rohkem malmist mootorite lõbu. Rover V8 eeliseks on väike kaal.
Kalev
Kalev
Kui vähegi rahakott kannatab, tee Chevy 350 konversioon.
Plussid:
Raud on odav.
Know-how on ilmselt kõige ulatuslikum kõikide maailmas toodetud mootorite osas.
300hp saamiseks eriti tuunima ei pea
Ei leki
ei ole muid LR V8-le omaseid kiikse.
Miinused
vaja teha (või tellida) mootorikäpad
vaja vaheplaati ZF kasti tarbeks
Päeva lõpuks saad töökindla ja võimsa auto. Chevy Truckide Vortec mootoreid olen näinud 1000 EUR koos käigukastiga siin Maarjamaal müügis.
Plussid:
Raud on odav.
Know-how on ilmselt kõige ulatuslikum kõikide maailmas toodetud mootorite osas.
300hp saamiseks eriti tuunima ei pea
Ei leki
ei ole muid LR V8-le omaseid kiikse.
Miinused
vaja teha (või tellida) mootorikäpad
vaja vaheplaati ZF kasti tarbeks
Päeva lõpuks saad töökindla ja võimsa auto. Chevy Truckide Vortec mootoreid olen näinud 1000 EUR koos käigukastiga siin Maarjamaal müügis.