xx

Kui on mured 1995-2002 mudeliga P38A

Moderaatorid: inseneer, landy

Vasta
Jallo
MT-rehvid ja muda!
Postitusi: 100
Liitunud: R Nov 21, 2008 21:48

xx

Postitus Postitas Jallo »

xx
Viimati muutis Jallo, L Aug 18, 2012 21:10, muudetud 2 korda kokku.
Myller
MT-rehvid ja muda!
Postitusi: 150
Liitunud: T Juul 05, 2005 14:34
Asukoht: Saaremaa
Kontakt:

Postitus Postitas Myller »

Ega sealt väga palju välja ei kanguta. Suurema kasuliku tuunimise saad teha, kui peade sisse- ja väljalaskeavad ja kollektori augud ühele joonele ajad. Tehasest tulid need pead nagu valu juhtus parasjagu olema. Edasine tuunimine on juba tohutu kulude spiraal. Mõnede pudinate, näiteks korralikud pead, suurusjärke suurusjärke võid vaadata http://realsteel.co.uk/ või mõnest muust ettejuhtuvast veebipoest. Igasugused turbod ja vigurid on rohkem malmist mootorite lõbu. Rover V8 eeliseks on väike kaal.

Kalev
Kasutaja avatar
Indrek_S
MT-rehvid ja muda!
Postitusi: 127
Liitunud: K Jaan 30, 2008 18:04
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Indrek_S »

Kui vähegi rahakott kannatab, tee Chevy 350 konversioon.

Plussid:
Raud on odav.
Know-how on ilmselt kõige ulatuslikum kõikide maailmas toodetud mootorite osas.
300hp saamiseks eriti tuunima ei pea
Ei leki
ei ole muid LR V8-le omaseid kiikse.

Miinused
vaja teha (või tellida) mootorikäpad
vaja vaheplaati ZF kasti tarbeks

Päeva lõpuks saad töökindla ja võimsa auto. Chevy Truckide Vortec mootoreid olen näinud 1000 EUR koos käigukastiga siin Maarjamaal müügis.
Kalamees
Hurraa, pooltuhat postitust!
Hurraa, pooltuhat postitust!
Postitusi: 520
Liitunud: T Mär 13, 2007 19:43
Asukoht: Rakvere (tihti Lõuna Eestis)

RR

Postitus Postitas Kalamees »

LR Discovery 2 "Konstruktor"
Vasta

Mine “Tehnilised küsimused-Range Rover II”