P38 ümberehitamine spiraalvedrudele?

Kui on mured 1995-2002 mudeliga P38A

Moderaatorid: inseneer, landy

Vasta
Kasutaja avatar
yllas
Esimesed mudapiisad :-)
Postitusi: 30
Liitunud: E Nov 08, 2010 10:23
Asukoht: Rapla

Postitus Postitas yllas »

inseneer kirjutas:
Kjen kirjutas:Nüüd pead nii tegutsema:
1a) pane vasakusse taskusse patakas sularaha
2a) sõida imedepõllule
3a) jäta oma 96a RR sinna koos vasaku tasku sisuga
4a) lahku põllult discovery I või defender tüüpi liikuriga

Aga võid ka nii toimida, et uurid siit leheküljelt välja, kus tehakse LR diagnostikat ja remonti ja siis toimid nii:

1b) lähed oma 96a RR-ga remonti sinna väljauuritud kohta, patakas sularaha paremas taskus
2b) lahkud remondist koos jälletöötava RR-ga ga tühja parempoolse taskuga
3b) kordad punktides 1b ja 2b kirjeldatud tegevust N korda kuni ükskord midagi kihvatab ja valid punkti 1a

Siis korraga hea olla.


Kjen unustas lisada punkti
5a) lahku põllult raudvedrudega P38 seljas
Küsimus: kui komplitseeritud on P38 ümberehitamine spiraalvedrudele? Ja ilmselt läheb siis kaduma ka osa sõidumõnust, st. tagumik hakkab rohkem vatti saama?
Ehk on kellegi isiklik kogemus olemas?
RR1998, täis üllatusi :-)
Kasutaja avatar
landy
Site Admin
Site Admin
Postitusi: 10303
Liitunud: R Juul 01, 2005 17:31
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas landy »

Õhkedrustus on võimlik vahetada tavalise vastu.

Siin on kaks võimalust:
1)Varuosade müügipunktist vastav komplekt tellida kus nii vedrud, kinnitused, kui aju jaoks "lolli jutu" karp
2)Lasta "põllult" käepärstest osadest töö tellida aja ja lasta ajule "pasunasse panna"

Müügil lausa vastavad "covertion kit"-id.
Näiteks: Allmakes coil spring conversion. [Part number DA4136]

Tootajaid on muidugi teisigi: ja siin mõned näidispildid:

http://www.rangerovers.net/rrupgrades/s ... conv4.html
http://www.landmania.pt/artigos/coil/default.htm
http://www.okoffroad.com/okrovers/tech-38alift.htm

Mõned arutelud ja artiklid sel teemal:
http://www.rangerovers.net/forum/viewto ... f8ae59dcdd
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
RV8
Aitab LR varuosadega!
Postitusi: 498
Liitunud: L Aug 13, 2005 11:53
Asukoht: TALLINN
Kontakt:

Postitus Postitas RV8 »

väike parandus. Coil spring conversion. [Part number DA4136] on Britparti varuosakood. Allmakes vist ei paku sellist lahendust.
Kasutaja avatar
landy
Site Admin
Site Admin
Postitusi: 10303
Liitunud: R Juul 01, 2005 17:31
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas landy »

RV8 kirjutas:väike parandus. Coil spring conversion. [Part number DA4136] on Britparti varuosakood. Allmakes vist ei paku sellist lahendust.
http://allmakes4x4.com/accessories/prod ... at=2&grp=4
http://allmakes4x4.com/accessories/prod ... t=2&grp=33
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
RV8
Aitab LR varuosadega!
Postitusi: 498
Liitunud: L Aug 13, 2005 11:53
Asukoht: TALLINN
Kontakt:

Postitus Postitas RV8 »

No näed mis toimub! Munad hakavad kana õpetama! Tänuväärt märkus Landy poolt, ise ei teadnudki. Tegelikult on asi nii, et me sedasorti komplekte müünud 1 kord viimase 5 või rohkem aasta jooksu. Eks se ole rohkem Imedepõllu teema.
Vasta

Mine “Tehnilised küsimused-Range Rover II”