range 2000a, autmaat kastil käik on neutraalis "kinni&q
range 2000a, autmaat kastil käik on neutraalis "kinni&q
hakkab jama peale )
täna hommikul istusin rõõmsalt masinasse ja panin käima - kõik ilus - isegi EAS i tulukesed olid kustus - kõik toimis. siis panen käigu Drivele kuid ei midagi ja niimoodi kõikide käigu asenditega armatuuri tuli kiri et "neturaalis vms." kui kangi käike pidi liigutada ja tagasi pargile lükkan siis teeb selline karina nagu hammasratas mingi kuskil ei lülituks ...
tegin mitu katset - uuesti autot käivitades jne. kuid ei midagi. hea et teine auto ka on - siis sain sellega tööle )
töölesõites tekkis mõte et kas peaksin äkki veidi (ca. 0,5m ) masinat liigutama ehk kuigi ülekanne ei ole päris õigesse asendisse mingil moel jõudnud ??
täna hommikul istusin rõõmsalt masinasse ja panin käima - kõik ilus - isegi EAS i tulukesed olid kustus - kõik toimis. siis panen käigu Drivele kuid ei midagi ja niimoodi kõikide käigu asenditega armatuuri tuli kiri et "neturaalis vms." kui kangi käike pidi liigutada ja tagasi pargile lükkan siis teeb selline karina nagu hammasratas mingi kuskil ei lülituks ...
tegin mitu katset - uuesti autot käivitades jne. kuid ei midagi. hea et teine auto ka on - siis sain sellega tööle )
töölesõites tekkis mõte et kas peaksin äkki veidi (ca. 0,5m ) masinat liigutama ehk kuigi ülekanne ei ole päris õigesse asendisse mingil moel jõudnud ??
Mob: 5526162
D3
D3
-
- MT-rehvid ja muda!
- Postitusi: 185
- Liitunud: K Nov 30, 2005 14:29
- Asukoht: Tallinn Kadriorg/ Saku
Tere.
Kirja järgi tundub, et Sul on hoopis vahekast jäänud miskipärast neutraali.
Äkki kang ei liigu päris lõplikusse asendisse ja mingid lülitid ei anna kangi signaali edasi?
Või oled äkki pannud kaitsme vahekasti neutraalimise pesasse?
Manual ütleb selle kirja kohta nii:
"The transfer box can be placed in the Neutral position by moving the selector lever into the PARK
position. Insert a spare fuse (minimum 5 Amp) into fuse position 11 on the BeCM. After 5 seconds the
transfer box moves to the neutral position, an audible warning will sound, a TRANSFER NEUTRAL
message is displayed in the message centre and the high and low LED illumination on the selector cover
will extinguish."
Matu
Kirja järgi tundub, et Sul on hoopis vahekast jäänud miskipärast neutraali.
Äkki kang ei liigu päris lõplikusse asendisse ja mingid lülitid ei anna kangi signaali edasi?
Või oled äkki pannud kaitsme vahekasti neutraalimise pesasse?
Manual ütleb selle kirja kohta nii:
"The transfer box can be placed in the Neutral position by moving the selector lever into the PARK
position. Insert a spare fuse (minimum 5 Amp) into fuse position 11 on the BeCM. After 5 seconds the
transfer box moves to the neutral position, an audible warning will sound, a TRANSFER NEUTRAL
message is displayed in the message centre and the high and low LED illumination on the selector cover
will extinguish."
Matu
RR P38A autom. 2,5td 98a.
-
- MT-rehvid ja muda!
- Postitusi: 185
- Liitunud: K Nov 30, 2005 14:29
- Asukoht: Tallinn Kadriorg/ Saku
Arvatavasti otsib omale stabiilsuspunkti ehk et kõik vedrud on lastud tühjaks kõige madalama vedru järgi.
Seda ta teeb ise. Lõik manualist:
Self levelling
On a coil sprung vehicle the effect of adding weight is for the vehicle to lean either from front to back or side
to side unless the increased weight is evenly spread. With air suspension, the system detects this body lean
and automatically compensates for it. The vehicle will self level to the lowest corner height for 20 seconds
each time the driver exits vehicle and closes the doors.
The system will check vehicle height every 6 hours and make minor corrections, not exceeding 8 mm,
(0.31 in) as necessary.
When unloading through the tailgate the system will self level to compensate for the decreased load after
door closure.
NOTE: If the vehicle is parked on uneven ground or with a wheel or wheels on the
kerb, self levelling will lower the vehicle to the lowest spring height.
Seda ta teeb ise. Lõik manualist:
Self levelling
On a coil sprung vehicle the effect of adding weight is for the vehicle to lean either from front to back or side
to side unless the increased weight is evenly spread. With air suspension, the system detects this body lean
and automatically compensates for it. The vehicle will self level to the lowest corner height for 20 seconds
each time the driver exits vehicle and closes the doors.
The system will check vehicle height every 6 hours and make minor corrections, not exceeding 8 mm,
(0.31 in) as necessary.
When unloading through the tailgate the system will self level to compensate for the decreased load after
door closure.
NOTE: If the vehicle is parked on uneven ground or with a wheel or wheels on the
kerb, self levelling will lower the vehicle to the lowest spring height.
RR P38A autom. 2,5td 98a.